GuidZP400 |
387ff13a-2a68-4ff9-9ce3-1cde3672fbd7
|
Biuletyn |
579775-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu
|
Regon |
65089438500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czarnieckiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarosław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 624 46 11
|
Zamawiajacy fax |
16 624 46 11
|
Zamawiajacy email |
ewelina.krzyzanowska@pwste.edu.pl
|
Adres strony url |
http://bip.pwste.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.pwste.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pwste.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna w Jarosławiu ul. Czarnieckiego 16, 37-500 Jarosław budynek Rektoratu, Kancelaria pokój 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów stacjonarnych oraz oprogramowania powiększającego obraz dla osób słabowidzących na potrzeby PWSTE w Jarosławiu
|
Numer referencyjny |
DAG/PN/10/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. komputerów stacjonarnych typu AIO oraz 6 szt. oprogramowania powiększającego obraz na ekranie komputera dla osób słabowidzących.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (lub wykonuje) co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda dostawa.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy
na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy,
3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, – zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia
w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
4) zmiany terminu realizacji umowy:
a) w przypadku gdy na skutek zdarzeń losowych niezawinionych przez strony umowy konieczna będzie zmiana w kolejności,
b) w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego.
6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw.
7) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję
lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji
lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|