Dostawa kołderek grzewczych wraz z zakupem systemu ogrzewania pacjenta dla UCK

Publication date 2019-07-29
End date 2019-08-06 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579420-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 397152102
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a) Dostawę kołderek grzewczych w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
b) Dostawę systemu ogrzewania pacjenta o parametrach technicznych określonych
w załączniku nr 7 do SIWZ, zwanym dalej „aparaturą”, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd7ffe41-9ecd-484c-acef-0aa4c8ea1e7f
Biuletyn 579420-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Regon 28864000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębinki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 491 248
Zamawiajacy fax 58 3492074, 3461178
Zamawiajacy email ajarocka@uck.gda.pl
Adres strony url www.uck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.uck.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta tradycyjna, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk budynek nr 9 Kancelaria pok. 100
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kołderek grzewczych wraz z zakupem systemu ogrzewania pacjenta dla UCK
Numer referencyjny 150/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dostawę kołderek grzewczych w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. b) Dostawę systemu ogrzewania pacjenta o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, zwanym dalej „aparaturą”, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39715210-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 390000,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Oświadczenie, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; b. Kopię katalogu Producenta (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment i podane zostały parametry techniczne (dotyczy systemu wymienionego w załączniku nr 7 do SIWZ); c. Kopię karty katalogowej (prospekt) z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami (dotyczy asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ); d. Instrukcję używania (dotyczy asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ); e. Kopię deklaracji zgodności, certyfikatu zgodności (jeżeli dotyczy), zgłoszenia/powiadomienia do URPLWMiPB (jeżeli dotyczy) (dotyczy asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ);
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4a i 4b do SIWZ
IV 4 4 data 2019-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość systemu
Znaczenie 18,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość kołderek
Znaczenie 12,00
  
Kryteria Termin dostawy kołderek
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)