GuidZP400 |
bd7ffe41-9ecd-484c-acef-0aa4c8ea1e7f
|
Biuletyn |
579420-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Regon |
28864000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dębinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 491 248
|
Zamawiajacy fax |
58 3492074, 3461178
|
Zamawiajacy email |
ajarocka@uck.gda.pl
|
Adres strony url |
www.uck.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uck.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uck.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta tradycyjna, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk budynek nr 9 Kancelaria pok. 100
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kołderek grzewczych wraz z zakupem systemu ogrzewania pacjenta dla UCK
|
Numer referencyjny |
150/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostawę kołderek grzewczych w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
b) Dostawę systemu ogrzewania pacjenta o parametrach technicznych określonych
w załączniku nr 7 do SIWZ, zwanym dalej „aparaturą”, wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39715210-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
390000,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. Oświadczenie, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP – zgodnie ze wzorem, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
b. Kopię katalogu Producenta (prospekt), w którym został zaznaczony oferowany asortyment
i podane zostały parametry techniczne (dotyczy systemu wymienionego
w załączniku nr 7 do SIWZ);
c. Kopię karty katalogowej (prospekt) z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami (dotyczy asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ);
d. Instrukcję używania (dotyczy asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ);
e. Kopię deklaracji zgodności, certyfikatu zgodności (jeżeli dotyczy), zgłoszenia/powiadomienia do URPLWMiPB (jeżeli dotyczy) (dotyczy asortymentu wymienionego w załączniku nr 5 do SIWZ);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4a i 4b do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2019-08-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|