ZP/74/2019 Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb jednoste Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Publication date 2019-07-29
End date 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579425-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w załącznikach:
a) załącznik nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia,
b) załącznik nr 4 do SIWZ – formularz rzeczowo–cenowy,
c) załącznik nr 5 do SIWZ – projekt umowy,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e85a6397-7ca4-44bf-ab42-62ca3fe0541c
Biuletyn 579425-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Regon 28862700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (058) 349 12 23
Zamawiajacy fax (058) 349 12 24
Zamawiajacy email zp@gumed.edu.pl
Adres strony url www.gumed.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.gumed.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gumed.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwez operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdański Uniwersytet Medyczny, Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 1, III piętro, pokój 307, ul. Dębinki 7, Gdańsk 80-211
Nazwa nadana zamowieniu ZP/74/2019 Dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb jednoste Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer referencyjny ZP/74/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w załącznikach: a) załącznik nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, b) załącznik nr 4 do SIWZ – formularz rzeczowo–cenowy, c) załącznik nr 5 do SIWZ – projekt umowy,
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZMIANY UMOWY 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany w zakresie terminu realizacji umowy określonego w § 6 ust.1: a) poprzez jego wydłużenie o okres odpowiadający trwaniu przeszkody w wykonywaniu zamówienia, z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; 2) zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia w następujących sytuacjach: a) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło.
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)