Zakup oprogramowania specjalistycznego

Publication date 2019-07-30
End date 2019-08-09 00:00:00
Instytucja Województwo Śląskie
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577172-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania specjalistycznego: 1. Zamówienie podzielone jest na X zakresów: 1.1. Zakres I – program do odzyskiwania danych –licencja/licencje na 5 stanowisk; 1.2. Zakres II – oprogramowanie zawierające kompletne, multiplatformowe środowisko programistyczne IDE, umożliwiające pracę z aplikacjami PHP – licencja/licencje na 2 stanowiska;
1.3. Zakres III – pakiet oprogramowania graficznego do tworzenia grafiki wektorowej, edycji zdjęć i trasowania obrazów bitmapowych – licencja/licencje na 3 stanowiska; 1.4. Zakres IV – program do archiwizacji danych – licencja/licencje na 10 stanowisk; 1.5. Zakres V – oprogramowanie narzędziowe do naprawy uszkodzonych lub zniszczonych plików pocztowych OST oraz PST - licencja/licencje na 2 stanowiska; 1.6. Zakres VI – program do analizy danych - licencja/licencje na 2 stanowiska; 1.7. Zakres VII – program służący do konwersji do formatu PDF - licencja/licencje na 3 stanowiska; 1.8. Zakres VIII – program służący do prezentacji interaktywnych - licencja na 1 stanowisko; 1.9. Zakres IX – program służący do obróbki materiałów wideo - licencja na 1 stanowisko; 1.10. Zakres X – program służący do tworzenia prezentacji online bazujący na chmurze dzięki czemu efekty pracy mogą być przeglądane na różnych urządzeniach takich jak desktop, laptop, tablet czy smartfon z IOS wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji - licencja/licencje na 8 stanowisk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4dff254-d1cb-4d35-a135-8d7f188efd81
Biuletyn 577172-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Śląskie
Regon 27628463800000
Zamawiajacy adres ulica Ligonia
Zamawiajacy adres numer domu 46
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-037
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 77 40 025,
Zamawiajacy fax 32 77 40 030
Zamawiajacy email zamowienia@slaskie.pl,
Adres strony url www.slaskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie częściowo współfinansowane przez Unię Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020(Dotyczy zakresów: II, VI, VII, VIII, IX).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta powinna być przygotowana w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisana własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164 – wejście od ul. Jagiellońskiej 25).
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oprogramowania specjalistycznego
Numer referencyjny ZN-ZP.272.1.47.2019.PJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania specjalistycznego: 1. Zamówienie podzielone jest na X zakresów: 1.1. Zakres I – program do odzyskiwania danych –licencja/licencje na 5 stanowisk; 1.2. Zakres II – oprogramowanie zawierające kompletne, multiplatformowe środowisko programistyczne IDE, umożliwiające pracę z aplikacjami PHP – licencja/licencje na 2 stanowiska; 1.3. Zakres III – pakiet oprogramowania graficznego do tworzenia grafiki wektorowej, edycji zdjęć i trasowania obrazów bitmapowych – licencja/licencje na 3 stanowiska; 1.4. Zakres IV – program do archiwizacji danych – licencja/licencje na 10 stanowisk; 1.5. Zakres V – oprogramowanie narzędziowe do naprawy uszkodzonych lub zniszczonych plików pocztowych OST oraz PST - licencja/licencje na 2 stanowiska; 1.6. Zakres VI – program do analizy danych - licencja/licencje na 2 stanowiska; 1.7. Zakres VII – program służący do konwersji do formatu PDF - licencja/licencje na 3 stanowiska; 1.8. Zakres VIII – program służący do prezentacji interaktywnych - licencja na 1 stanowisko; 1.9. Zakres IX – program służący do obróbki materiałów wideo - licencja na 1 stanowisko; 1.10. Zakres X – program służący do tworzenia prezentacji online bazujący na chmurze dzięki czemu efekty pracy mogą być przeglądane na różnych urządzeniach takich jak desktop, laptop, tablet czy smartfon z IOS wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji - licencja/licencje na 8 stanowisk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane oprogramowanie wymagań określonych przez Zamawiającego w SOPZ, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na podstawie art.26 ust.2 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia specyfikacji technicznej oferowanego oprogramowania. Specyfikacje techniczne oferowanego oprogramowania muszą zawierać informacje umożliwiające weryfikację minimalnych parametrów i wymagań dot. przedmiotu zamówienia. Specyfikacje techniczne muszą być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym, Wykonawca składa je wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: 1) zaistnienia, po zawarciu umowy, siły wyższej, przez którą, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 3) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1, umowy, w przypadku: a) wystąpienia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do obowiązujących przepisów prawa; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4) inne zmiany, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Pzp. 2. Strony ustalają następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 3): 1) wynagrodzenie o którym mowa w § 3 ust. 1, może zostać podwyższone lub obniżone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający w szczególności wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku ze zmianą oraz wykazanie (wraz z załączeniem dowodów) wpływu zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) kwota, o jaką może zostać zmienione wynagrodzenie, nie może być wyższa niż to wynika ze zmiany przepisów prawa, w szczególności: a) w przypadku zmiany o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. a, określona w § 3 ust. 1, wartość brutto może ulec zmianie o wartość podwyższenia/obniżenia podatku od towarów i usług obliczonego przy zastosowaniu zmienionej stawki, b) w przypadku zmiany o której mowa w ust. 1 pkt 3) lit. b, c i d wynagrodzenie określone w § 3 ust. 1, może ulec zmianie o wartość podwyższenia/obniżenia obciążeń publicznoprawnych wynikających ze zmiany przepisów prawa, dotyczących wynagrodzeń osób biorących bezpośredni udział w realizacji przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2019-08-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Program do odzyskiwania danych – licencja/licencje na 5 stanowisk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest program do odzyskiwania danych – licencja/licencje na 5 stanowisk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oprogramowanie zawierające kompletne, multiplatformowe środowisko programistyczne IDE, umożliwiające pracę z aplikacjami PHP – licencja/licencje na 2 stanowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie zawierające kompletne, multiplatformowe środowisko programistyczne IDE, umożliwiające pracę z aplikacjami PHP – licencja/licencje na 2 stanowiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet oprogramowania graficznego do tworzenia grafiki wektorowej, edycji zdjęć i trasowania obrazów bitmapowych – licencja/licencje na 3 stanowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest pakiet oprogramowania graficznego do tworzenia grafiki wektorowej, edycji zdjęć i trasowania obrazów bitmapowych – licencja/licencje na 3 stanowiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Program do archiwizacji danych – licencja/licencje na 10 stanowisk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest program do archiwizacji danych – licencja/licencje na 10 stanowisk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Oprogramowanie narzędziowe do naprawy uszkodzonych lub zniszczonych plików pocztowych OST oraz PST - licencja/licencje na 2 stanowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest oprogramowanie narzędziowe do naprawy uszkodzonych lub zniszczonych plików pocztowych OST oraz PST - licencja/licencje na 2 stanowiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Program do analizy danych - licencja/licencje na 2 stanowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest program do analizy danych - licencja/licencje na 2 stanowiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Program służący do konwersji do formatu PDF - licencja/licencje na 3 stanowiska;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest program do konwersji do formatu PDF - licencja/licencje na 3 stanowiska. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Program służący do prezentacji interaktywnych - licencja na 1 stanowisko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest program służący do prezentacji interaktywnych - licencja na 1 stanowisko. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Program służący do obróbki materiałów wideo - licencja na 1 stanowisko
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest program służący do obróbki materiałów wideo - licencja na 1 stanowisko. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Program służący do tworzenia prezentacji online bazujący na chmurze dzięki czemu efekty pracy mogą być przeglądane na różnych urządzeniach takich jak desktop, laptop, tablet czy smartfon z IOS wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji - licencja/licencje na 8 stanowisk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Proponowany termin wykonania zamówienia do 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest program służący do tworzenia prezentacji online bazujący na chmurze dzięki czemu efekty pracy mogą być przeglądane na różnych urządzeniach takich jak desktop, laptop, tablet czy smartfon z IOS wraz z prawem do aktualizacji oprogramowania do najnowszej wersji - licencja/licencje na 8 stanowisk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)