GuidZP400 |
c10c8aa7-a982-4bef-a353-36c167d63787
|
Biuletyn |
580295-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Kardynala Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie
|
Regon |
37115403000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Hłudno
|
Zamawiajacy adres numer domu |
89
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nozdrzec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-245
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 398 570,
|
Zamawiajacy fax |
134 398 571
|
Zamawiajacy email |
zshludno@wp.pl,
|
Adres strony url |
www.zshludno.edupage.org
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zshludno.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty można składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu z 23.11.2012 r. (Prawo Pocztowe Dz. U. 2012 poz 1529 oraz 2015 r. poz. 130), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy w Nozdrzcu, 36-245 Nozdrzec 224
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Gminnego Bloku Żywieniowego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie na rok szkolny 2019/2020
|
Numer referencyjny |
SPH.01.ZP.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
6
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych z dostawą do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, według podziału na części zwane dalej zadaniami. ZADANIE 1 - Artykuły spożywcze różne i produkty suszone różne, ZADANIE 2 - Mięso i przetwory mięsne,drób oraz wędliny, ZADANIE 3 - Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja, ZADANIE 4 - Produkty mleczarskie, ZADANIE 5 - Wyroby garmażeryjne (świeże), ZADANIE 6 - Pieczywo. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest szacunkowa i może ulegać zmianom dostosowanym do bieżącego zapotrzebowania (zmiana liczby dożywianych uczniów w ciągu roku szkolnego). Szacunkowa wielkość dostaw oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku od nr 4 do formularza ofertowego. 3. Dostawa artykułów odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie, faksem, emailem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. W przypadku pieczywa dostawa ma nastąpić w określonym dniu do godz. 700, a jogurtów do godz. 1000. 4. Każdy artykuł żywieniowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. 5. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego. 6. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego oraz ich rozładunek będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 7. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości oraz niezgodności z wykazem asortymentowym
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do wyżej opisanego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły spozywcze różne i produkty suszone różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso i przetwory mięsne, drób oraz wędliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, drób, wędliny) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce świeże i podobne produkty oraz jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (owoce, warzywa świeże, produktów podobnych oraz jaj) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (produktów mleczarskich) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie oraz we skazane miejsce przez Zamawiającego. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby garmażeryjne świeże
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (wyroby garmażeryjne świeże) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-26T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (pieczywa) do siedziby Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Hłudnie. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy opisany jest w załączniku nr 4 - zadanie nr 6 do SIWZ.
|
| |