SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW DROBNYCH AGD ORAZ CZYSTOŚCIOWYCH Z PODZIAŁĘM NA 13 PAKIETÓW.

Publication date 2019-07-30
End date 2019-08-07 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580173-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 397000009, 240000004, 337700008, 393300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów drobnych AGD oraz czystościowych z podziałem na 13 pakietów:
Pakiet Nr 1 – Drobne AGD*,
Pakiet Nr 2 - Środki czystości*,
Pakiet Nr 3 - Artykuły sprzątające*,
Pakiet Nr 4 – Worki foliowe*,
Pakiet Nr 5 – Prześcieradła jednorazowe w rolce*,
Pakiet Nr 6 – Ręczniki papierowe w roli*
Pakiet Nr 7 – Papier toaletowy*
Pakiet Nr 8 - Dozowniki*,
Pakiet Nr 9 - Wycieraczki*,
Pakiet Nr 10 – Preparaty czystościowe do stacji dozujących*,
Pakiet Nr 11 – Preparat do myjek dezynfekujących*,
Pakiet Nr 12 – Preparat do myjek dezynfekujących*,
Pakiet Nr 13 – Preparat do myjek dezynfekujących*,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62194d78-df72-4d48-bfb9-201a8bf58dc8
Biuletyn 580173-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Regon 00029009600000
Zamawiajacy adres ulica pl. Hirszfelda
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3689584
Zamawiajacy fax 71 36 89 583; 36 89 234
Zamawiajacy email dzp@dco.com.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.dco.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.dco.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.dco.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW DROBNYCH AGD ORAZ CZYSTOŚCIOWYCH Z PODZIAŁĘM NA 13 PAKIETÓW.
Numer referencyjny ZP/PN/44/19/IEL/AJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów drobnych AGD oraz czystościowych z podziałem na 13 pakietów: Pakiet Nr 1 – Drobne AGD*, Pakiet Nr 2 - Środki czystości*, Pakiet Nr 3 - Artykuły sprzątające*, Pakiet Nr 4 – Worki foliowe*, Pakiet Nr 5 – Prześcieradła jednorazowe w rolce*, Pakiet Nr 6 – Ręczniki papierowe w roli* Pakiet Nr 7 – Papier toaletowy* Pakiet Nr 8 - Dozowniki*, Pakiet Nr 9 - Wycieraczki*, Pakiet Nr 10 – Preparaty czystościowe do stacji dozujących*, Pakiet Nr 11 – Preparat do myjek dezynfekujących*, Pakiet Nr 12 – Preparat do myjek dezynfekujących*, Pakiet Nr 13 – Preparat do myjek dezynfekujących*,
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Oświadczenia Wykonawcy: a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności, b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć odpowiednie katalogi/foldery/materiały źródłowe producenta/oświadczenie producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji i Pakietu dotyczy Deklaracja zgodności producenta zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1226, z 2018 r. poz. 650.) – dotyczy Pakietu Nr 2, UWAGA Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji i Pakietu dotyczy Dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego na terytorium RP na podstawie art. 16 ustawy z dnia 09.10.2015r. o produktach biobójczych. (Dz. U. 2015r., poz. 1926) – dotyczy Pakietu Nr 2, poz. 11 i 22 UWAGA Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy Decyzja MZ lub pozwolenie wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002r o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 175, poz.1433 z póżn.zm.) potwierdzające działania bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze i sporobójcze – dotyczy Pakietu Nr 2, poz.11 oraz właściwości biobójczych – dotyczy Pakietu Nr 2, poz.22. UWAGA Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy Wpis/zgłoszenie do krajowego systemu informacji o kosmetykach - zgodnie z art. 8 Ustawy z 30 marca 2001r. o Kosmetykach (Dz. U. 2001.42.473 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16.06.2003r. w sprawie określenia kategorii produktów będących kosmetykami (Dz. U. Nr 125, poz. 1168) – dotyczy Pakietu Nr 2, poz. 1, 3, 4, 5 i 7. UWAGA Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy Etykiety opakowania fabrycznego (może być czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) dla produktów z Pakietu Nr 2 i Nr 9. UWAGA Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji dotyczy Atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje. UWAGA Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji i Pakietu dotyczy Próbki – wymagane dołączenie próbek, zgodnie z zapisami w Arkuszach asortymentowo-cenowych.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający prosi o złożenie Arkusza w formie nośnika informatycznego (płyta CD), na którym Wykonawca umieści nazwę i adres Wykonawcy oraz opis której pozycji, dotyczy Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 3 do SIWZ Wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo – jeżeli jest niezbędne. Potwierdzenie wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Łącznie 13.850,00 zł. Dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 – 1.000,00 zł, Pakiet nr 2 – 2.000,00 zł, Pakiet nr 3 – 600,00 zł, Pakiet nr 4 – 4.000,00 zł, Pakiet nr 5 – 1.400,00 zł, Pakiet nr 6 – 3.000,00 zł, Pakiet nr 7 – 700,00 zł, Pakiet nr 8 – 50,00 zł, Pakiet nr 9 – 40,00 zł, Pakiet nr 10 – 400,00 zł, Pakiet nr 11 – 50,00 zł, Pakiet nr 12 – 10,00 zł, Pakiet nr 13 – 600,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Określone w załączniku nr 4 do SIWZ- Projekt umowy
IV 4 4 data 2019-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 – Drobne AGD*,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 – Drobne AGD*, 69 POZYCJI- Załącznik nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - Środki czystości, 26 pozycji- Załącznik nr 1b do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Artykuły sprzątające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - Artykuły sprzątające-16 pozycji- Załącznik nr 1c do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Worki foliowe na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis "UWAGA: na workach w kolorze: - czerwonym powinien być kod 18 01 03* - żółtym powinien być kod 18 01 08* - niebieskim powinien być kod 18 01 04" DCO we Wrocławiu 18 01 04 Regon 000290096 Nr księgi rejestrowej 000000001147 Organ rejestrowy Wojewoda Dolnośląski Nr Oddziału/działu……………………………. Data i godzina otwarcia……………………… Data i godzina zamknięcia………………….. wymiar naklejki 100mmx40mm +/-5mm
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 – Prześcieradła jednorazowe papierowe w roli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 5 – Prześcieradła jednorazowe papierowe w roli- 4 pozycje- Załącznik 1e do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 – Ręczniki papierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 6 – Ręczniki papierowe- 4 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET nr 7 – papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis PAKIET nr 7 – papier toaletowy
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8 – Dozowniki, pojemniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 8 – Dozowniki, pojemniki
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9 – Wycieraczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 9 – Wycieraczki
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - Preparaty czystościowe do dozowników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 - Preparaty czystościowe do dozowników
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 – Preparat do myjki dezynfekującej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 – Preparat do myjki dezynfekującej
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 – Preparat do myjki dezynfekującej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12 – Preparat do myjki dezynfekującej
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13 – Preparat do myjki dezynfekującej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13 – Preparat do myjki dezynfekującej
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy przedmiotu zamówienia
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin wymiany na towar wolny od wad
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)