GuidZP400 |
3e1710d0-7e04-4135-84b7-5a1563d7c94a
|
Biuletyn |
580210-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 3 im. M. M. Kolbego w Chmielniku
|
Regon |
11308450000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chmielnik
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chmielnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
36-016
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
17 22 96 615
|
Zamawiajacy fax |
17 22 96 615
|
Zamawiajacy email |
sp3.chmielnik@intertele.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.chmielnik.pl: jednostki organizacyjne SP3
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Św. M. M. Kolbego w Chmielniku, 36-016 Chmielnik 169 a w okresie od 02.09.2019 roku do 31.07.2020 roku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
www.bip.chmielnik.pl jednostka organizacyjna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Chmielniku
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie
|
Okres w miesiacach |
11
|
Data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 25a ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wymagane jest dołączenie do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wymagane jest dołączenie do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dla pkt b) i c) Zamawiający zamiast w/w zaświadczeń dopuszcza złożenie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - załącznik nr 1 (formularz oferty). 2.3. Wycenę wykonania zamówienia - wypełnione załączniki od 1A do 1G szczegółowy opis zakresu zamówienia/formularz asortymentowo cenowy i załącznik nr 1 lub jeden z załączników od 1A do 1G i załącznik nr 1, jeśli Wykonawca bierze udział w postępowaniu tylko dla określonej grupy. 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pieczywo i wyroby piekarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 6.30- 7.30
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
mleko i przetwory mleczne, jaja
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
świeże warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
11
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 12.00
|
| |