DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP(2)

Publication date 2019-07-30
End date 2019-08-08 00:00:00
Instytucja 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 580026-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 180000003, 351134405
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 BLT w Poznaniu, do magazynów poszczególnych służb, znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 019a38d2-0bf5-4bcc-ba5d-4e8a9cd14a65
Biuletyn 580026-N-2019
Zamawiajacy nazwa 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
Regon 63243177100000
Zamawiajacy adres ulica Ul. Silniki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 548 500
Zamawiajacy fax 261 548 555
Zamawiajacy email 31blt.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.31blt.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31blt.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO, UL. SILNIKI 1 , 61-325 POZNAŃ
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP(2)
Numer referencyjny ZP 40/V/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) artykułów BHP zgodnych z opisami zawartymi w załączniku nr 5 do SIWZ, na potrzeby 31 BLT w Poznaniu, do magazynów poszczególnych służb, znajdujących się na terenie 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego, ul. Silniki 1 w Poznaniu, w godzinach od 8:00 do 14:00. Koszt transportu pokryje Wykonawca i wliczy w koszt dostawy. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Cpv glowny przedmiot 18000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst umowa dla pakietów 1-3 : 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności obiektywnych, na które Wykonawca nie miał wpływu i których nie mógł przewidzieć w chwili podpisywania umowy, zwłaszcza okoliczności wywołanych siłami przyrody lub generalnym załamaniem się rynku w branży będącej przedmiotem umowy. 3. Zamawiający, w sytuacjach wycofania z produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, na pisemnie umotywowaną prośbę Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostawy zamienników. Dostawa produktów zamiennych dopuszczalna będzie tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, na podstawie udokumentowanej informacji od Wykonawcy. 4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej uzgodnionej przez strony pod rygorem ich nieważności. umowa dla pakietów 4-7 : Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy ze względu na zmianę ustawowej stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-08-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis OCHRONNIKI SŁUCHU(ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis OCHRONNIKI SŁUCHU(ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 50
Zalacznik krotki opis OCHRONNIKI SŁUCHU(ZZLT)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis odzież ochronna i robocza
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis odzież dla ratowników medycznych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej – gastronomia
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113440-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis kamizelki ostrzegawcze
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)