GuidZP400 |
7e0ffad9-22e3-4c88-bc7a-140a5fc577b2
|
Biuletyn |
579746-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
Regon |
11263946000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowowiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3149700,
|
Zamawiajacy fax |
22 3149900
|
Zamawiajacy email |
dzp.bp@amw.com.pl,
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
|
Numer referencyjny |
DZP-BP.7720.315.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4 wynosi maksymalnie do 21 dni od daty akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego dla każdej z części zamówienia.
2. Faktyczny maksymalny termin ww. dostaw, stanowiący zgodnie z SIWZ, jedno
z kryteriów oceny ofert, wynikać będzie z oferty Wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
1) Dla części 1 - 700,00 (słownie: siedemset złotych 00/100),
2) Dla części 2 - 900,00 (słownie: dziewięćset złotych 00/100),
3) Dla części 3 - 300,00 (słownie: trzysta złotych 00/100),
4) Dla części 4 - 1 700,00 (jeden tysiąc siedemset złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru dokonanego przez Wykonawcę):
1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego Nr 03 1130 1017 0000 3049 1990 0002
z tytułem:
„Wadium w postępowaniu na wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych
z logo AMW dla Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
Nr postępowania DZP-BP.7720.315.2019”
2) w oryginale w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) w oryginale w gwarancjach bankowych;
4) w oryginale w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w oryginale w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310), zwanej dalej PARP.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina) określonym w SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą oraz w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, stosownie do art. 144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy Pzp, za zgodą obu Stron, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w przypadku:
1) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy, o okres trwania tych okoliczności;
2) w przypadku zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej umowy;
3) zmiany powszechnie obwiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron;
4) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
3. Dopuszcza się zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.
4. Katalog dopuszczalnych zmian umowy, o którym mowa w ust. 2 - 3 niniejszego paragrafu, nie stanowi podstawy do roszczeń Wykonawcy o zmianę umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej RODO, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający – Agencja Mienia Wojskowego (dane kontaktowe zawarte zostały w Rozdziale I);
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@amw.com.pl lub listownie na adres Agencji Mienia Wojskowego,
ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego, numer sprawy DZP-BP.7720.315.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat, liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Zgodnie z art. 8a ust. 5 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach wynikających
z art. 8a ust. 2 i 4 ustawy ora z art. 97 ust. 1a ustawy tj.
1. art. 8a ust. 2 ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa
w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
2. art. 8a ust. 4 ustawy - Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
3. art. 97 ust. 1a ustawy - W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa
w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4 wynosi maksymalnie do 21 dni od daty akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego dla każdej z części zamówienia.
2. Faktyczny maksymalny termin ww. dostaw, stanowiący zgodnie z SIWZ, jedno
z kryteriów oceny ofert, wynikać będzie z oferty Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego: 150 szt. - przenośny głośnik z technologią bluetooth i funkcją extra bass;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4 wynosi maksymalnie do 21 dni od daty akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego dla każdej z części zamówienia.
2. Faktyczny maksymalny termin ww. dostaw, stanowiący zgodnie z SIWZ, jedno
z kryteriów oceny ofert, wynikać będzie z oferty Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego:
100 szt. - stacja ładująca;
200 szt. - Power bank duo 2600 mAh;
200 szt. - Power bank duo 5200 mAh;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4 wynosi maksymalnie do 21 dni od daty akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego dla każdej z części zamówienia.
2. Faktyczny maksymalny termin ww. dostaw, stanowiący zgodnie z SIWZ, jedno
z kryteriów oceny ofert, wynikać będzie z oferty Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego:
40 szt. - długi parasol manualny odwrotnie otwierany i zamykany;
60 szt. - długi parasol otwierany automatycznie;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Termin wykonania zamówienia dla części 1, 2, 3 i 4 wynosi maksymalnie do 21 dni od daty akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego dla każdej z części zamówienia.
2. Faktyczny maksymalny termin ww. dostaw, stanowiący zgodnie z SIWZ, jedno
z kryteriów oceny ofert, wynikać będzie z oferty Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo AMW do Biura Prezesa Agencji Mienia Wojskowego:
200 szt. - spinki do mankietów;
200 szt. - długopis;
500 szt. - zapalniczka granat;
300 szt. - pinsy;
200 szt. - brelok nabój;
300 szt. - brelok „REMOVE BEFORE FLIGHT”;
1000 szt. - samozaciskowa opaska odblaskowa;
200 szt. - pendrive w kształcie nieśmiertelnika;
60 szt. - notes zdobiony krzemieniem pasiastym i długopis;
|
| |