Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze dzieci – nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach i Zarzeczu”

Publication date 2019-08-02
End date 2019-08-12 00:00:00
Instytucja Gmina Łodygowice
Miejscowość Łodygowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581608-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze dzieci – nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach i Zarzeczu”
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części:
Część I- Programy komputerowe/ multimedialne
Część II- Pomoce do zajęć psychoedukacyjnych i rewalidacyjnych
Część III- Sprzęt sportowo- rekreacyjny
Część IV- Pomoce do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Część V- Pomoce do zajęć z matematyki, gry w szachy
Część VI- Gry edukacyjne
Część VII- Materiały piśmienniczo- biurowe
Część VIII- Pomoce dydaktyczne do języka angielskiego
Część IX - Pomoce do zajęć z chemii i fizyki i biologii
Część X- Meble
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zwany dalej OPZ.
2. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, stanowiącej opis niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości produktów i są tylko wskazaniami referencyjnymi i przykładami pożądanej przez Zamawiającego funkcjonalności, konfiguracji i specyfikacji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta niż referencyjny o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji przetargowej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne produkty o tych samych lub lepszych parametrach i funkcjonalnościach”.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”.
Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął produkty, o których mowa w dokumentacji przetargowej, czy też zastosował produkty o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz produktów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane produkty posiadają parametry techniczne, jakościowe nie gorsze od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą posiadanie przez produkty parametrów o minimalnych lub lepszych wymaganiach, Zamawiający rozumie charakterystyki produktów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
W przypadku zaoferowania produktów/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp”, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ.
Oferta zostanie odrzucona również w przypadku gdy Wykonawca oświadczy w DRUKU OFERTA, że oferuje produkty/wyroby równoważne, a nie załączy do oferty wykazu tych produktów/wyrobów wraz z stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że oferowane produkty/wyroby posiadają parametry nie gorsze od założonych w dokumentacji przetargowej. Dokumenty te są bowiem elementem składanej oferty i nie podlegają uzupełnieniu.
3. Maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bf552b4-8328-4fdf-b56c-55f3d70479d7
Biuletyn 581608-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Łodygowice
Regon 72182657000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 75
Zamawiajacy miejscowosc Łodygowice
Zamawiajacy kod pocztowy 34-325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 863 05 00
Zamawiajacy fax 33 863 05 01
Zamawiajacy email gmina@lodygowice.pl
Adres strony url www.lodygowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Nasze dzieci - nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach oraz Zarzeczu” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, XI Oś priorytetowa „Wzmocnienie potencjału edukacyjnego”, Poddziałanie 11.1.4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lodygowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodygowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Ekonomiczno–Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Łodygowicach ul. Królowej Jadwigi 6 34-325 Łodygowice
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze dzieci – nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach i Zarzeczu”
Numer referencyjny GZEASiP.271.04.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze dzieci – nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach i Zarzeczu” Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących części: Część I- Programy komputerowe/ multimedialne Część II- Pomoce do zajęć psychoedukacyjnych i rewalidacyjnych Część III- Sprzęt sportowo- rekreacyjny Część IV- Pomoce do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych Część V- Pomoce do zajęć z matematyki, gry w szachy Część VI- Gry edukacyjne Część VII- Materiały piśmienniczo- biurowe Część VIII- Pomoce dydaktyczne do języka angielskiego Część IX - Pomoce do zajęć z chemii i fizyki i biologii Część X- Meble Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na części zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zwany dalej OPZ. 2. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty [rozwiązania] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Jeżeli w dokumentacji przetargowej, stanowiącej opis niniejszego przedmiotu zamówienia do SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, nazw handlowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości produktów i są tylko wskazaniami referencyjnymi i przykładami pożądanej przez Zamawiającego funkcjonalności, konfiguracji i specyfikacji produktów, które spełniają wymogi Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta niż referencyjny o parametrach równoważnych, lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji przetargowej. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne produkty o tych samych lub lepszych parametrach i funkcjonalnościach”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”. Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, czy dla celów kalkulacji ceny ofertowej przyjął produkty, o których mowa w dokumentacji przetargowej, czy też zastosował produkty o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz produktów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane produkty posiadają parametry techniczne, jakościowe nie gorsze od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą posiadanie przez produkty parametrów o minimalnych lub lepszych wymaganiach, Zamawiający rozumie charakterystyki produktów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. W przypadku zaoferowania produktów/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp”, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. Oferta zostanie odrzucona również w przypadku gdy Wykonawca oświadczy w DRUKU OFERTA, że oferuje produkty/wyroby równoważne, a nie załączy do oferty wykazu tych produktów/wyrobów wraz z stosownymi dokumentami potwierdzającymi, że oferowane produkty/wyroby posiadają parametry nie gorsze od założonych w dokumentacji przetargowej. Dokumenty te są bowiem elementem składanej oferty i nie podlegają uzupełnieniu. 3. Maksymalny, dopuszczalny przez Zamawiającego termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow do 30 dni licząc od dnia następnego po dacie zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY, KTÓRE WSZYSCY WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1) wypełniony Formularz ofertowy - sporządzony odpowiednio wg załącznika nr od 7.1 do 7.10 do niniejszej SIWZ (w zależności od części przedmiotu zamówienia) 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykaz oferowanych pomocy dydaktycznych /produktów/ - sporządzony odpowiednio wg załącznika nr od 6.1 do 6.10 do niniejszej SIWZ (w zależności od części przedmiotu zamówienia) stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia przez oferowane dostawy minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz produktów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane produkty posiadają parametry techniczne, jakościowe nie gorsze od założonych w dokumentacji przetargowej. Poprzez dokumentację potwierdzającą, dotyczącą minimalnych wymagań parametrów technicznych, jakościowych produktów Zamawiający rozumie charakterystyki produktów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 5) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 7.1. lit. b) SIWZ. Dodatkowe informacje: 7.4. ZASADY SKŁADANIA DOKUMENTÓW PRZEZ WYKONAWCÓW: 7.4.1. Dokumenty, o których mowa w punktach od 7.1. do 7.3. winny być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z wyłączeniem dokumentów o których mowa w punkcie 7.2 ppkt 1, 2, 3, 5 SIWZ, które należy przedłożyć w oryginale, a w przypadku pełnomocnictwa dopuszczalna jest również forma notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pozostałe dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.4.2. Informacje na temat możliwości składania oferty wspólnej (przez dwa lub więcej podmiotów): a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii, c) Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą udokumentować – przy ofercie - że pełnomocnictwo ustanowione do ich reprezentacji zostało podpisane przez osobę[y] uprawnione do działania w ich imieniu, d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia, e) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę, f) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie ofertą najkorzystniejszą, wówczas Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych wykonawców, która musi zawierać: • jednoznaczne określenie celu gospodarczego, • zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty i solidarnej odpowiedzialności, • oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia oraz okres trwania gwarancji /rękojmi za wady, • określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem, g) Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego od Wykonawcy występującego w formie spółki cywilnej – złożenia umowy spółki, z której musi wynikać sposób reprezentacji wspólników. Jeżeli z umowy spółki nie będzie wynikać sposób reprezentacji, Zamawiający zażąda od wspólnika/wspólników podpisującego/podpisujących umowę stosownego umocowania od pozostałych osób tworzących spółkę. 7.4.3. Zasady korzystania z podwykonawstwa: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia. b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia (zakres zamówienia), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. c) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. d) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy (pkt 7.1. lit a) SIWZ informacji o podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 7.4.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.). 7.4.5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7.4.6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 7.4.7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp , Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Dopuszcza się zmiany umowy w przypadku gdy: a) niezbędna jest zmiana sposobu lub terminu wykonania Umowy, z powodu okoliczności, za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Zamawiający, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy. b) w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia wynikającą ze zmiany stawki tego podatku obowiązującą w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, z zachowaniem formy pisemnej.
IV 4 4 data 2019-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Łodygowice z siedzibą: ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, gmina@lodygowice.pl, tel. 33 863 05 00;  Wszelkie pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zamawiającego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, należy kierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Łodygowice jest nim Pan Mirosław Midor, iod@infosystem-projekt.pl, tel. 33 863 05 00;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nasze dzieci – nasza przyszłość. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego w Łodygowicach i Zarzeczu”, numer postępowania: GZEASiP.271.04.2019  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ar. 6 ust. 1 lit c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest w szczególności: 1. Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) wykonawcy będącego osobą fizyczną, b) wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą c) pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), d) członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), 2. Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: a) osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, b) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, c) podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, d) pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), e) członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 3. Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. a) dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, odpowiednio na części od 1 do 10 , przy czym oferty na poszczególne części muszą obejmować całość zamówienia określonego dla danej części. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Adresy poczty elektronicznej oraz strony internetowej Zamawiającego znajdują się w punkcie 1 niniejszej specyfikacji. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, pokrywa Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp). Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji o której mowa w art. 10a ust.2.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I- Programy komputerowe/ multimedialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Programy komputerowe 9 sztuk Multimedialny program logopedyczny 1 sztuka Matematyczne programy komputerowe 2 zestawy Program multimedialny do logopedii 1 sztuka Program komputerowy wspomagający pracę z dzieckiem z wada wymowy 1 zestaw Interaktywna podłoga 1 zestaw Pakiet do nauki kodowania I-III 1 zestaw Pakiet rewalidacyjny do interaktywne podłogi 1 zestaw Program multimedialny 4 sztuki Kurs multimedialny do nauki j. angielskiego 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II- Pomoce do zajęć psychoedukacyjnych i rewalidacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Kolorowe poduchy 1 Zegar 1 Karty z historyjkami 1 Worek do boksowania złości 1 Plansza do wytupywania złości 1 Kącik dydaktyczny 2 Pacynki 2 Test oceniający 1 Materac 3-częściowy 1 Mata rehabilitacyjna 4 Urządzenie rehabilitacyjne 1 Duża piłka sensoryczna 1 Stabilizator łokciowy prawy i lewy 2 Urządzenie do maglowania ciała 1 Tunel sensoryczny 1 Worek rozciągliwy 1 Obciążeniowy delfin 1 Deskorolka 1 Wałek do masażu 1 Hamak elastyczny 1 Bungee 1 Wiszące obręcze 1 Piłka lekarska z kuleczkami 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III- Sprzęt sportowo- rekreacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Wyposażenie do zasobnika sprzętowego 1 zestaw Przyrząd do wzmacniania mięśni grzbietu 1 zestaw Wyciąg grawitacyjny 1 zestaw Urządzenie gimnastyczne 1 sztuka Urządzenie gimnastyczne 1 sztuka Urządzenie gimnastyczne 1 sztuka Przeszkody 1 zestaw Urządzenie gimnastyczne 1 zestaw Zestaw urządzeń mocowanych do ściany 1 zestaw Mata korekcyjna 2 sztuki Piłka sensoryczna 5 sztuk Materac piankowy 3 częściowy 5 sztuk Piłka lekarska 3kg 3 sztuki Piłka lekarska 2kg 2 sztuki Piłka lekarska 5kg 3 sztuki Siłomierz dłoniowy 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV- Pomoce do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zabawka edukacyjna 1 sztuka Magnetyczna skrzynka do nauki liczenia 1 Zestaw kolorowych plansz 1 Dźwiękowa kostka 1 Gra edukacyjna 1 Gra edukacyjna 1 Dotykowe stopy 2 Dotykowe dłonie 2 Zabawka sensoryczna 1 Ruchomy piasek 1 Dzwonki na rękę lub nogę 3 Pajacyk dzwonki 3 Słuchawki 1 Panel świetlny 1 Silikonowe klocki 1 Farby do malowania palcami 10 Sensoryczne klocki 1 Zabawka sensoryczna 1 Zabawka sensoryczna 1 Zabawka sensoryczna 1 Piłka ażurowa z dzwoneczkiem 1 Lampa 1 Zestaw sensorycznych piłeczek 1 Poducha sensoryczna 1 Gryzak 1 Książeczka kontrastowa 1 Kwadraty fakturowe 1 Piłeczka 3 Zestaw do treningu zapachowego 1 Lampka 1 Łóżko wodne 1 Lampka nocna 3 Pomoc edukacyjna 3 Świecące zwierzątka wodne 3 Świecące kamyczki 3 Latarka-projektor 1 Piłeczka świecąca w ciemności 10 Świecące głośniki z wodą 1 Sensoryczne kółka 1 Rozciągliwa masa 1 Fototapeta 1 Lampka 1 Świecąca ramka 1 Sensoryczne świetlne klocki 1 Centrum wodnych zabaw 1 Masażer do twarzy 1 Przyssawki dla maluchów 1 komplet Gra edukacyjna 1 Gra edukacyjna 1 Centrum motoryczne 1 Klocki sortery 1 Biedronka z gwiezdnymi światełkami 1 Bęben szczelinowy 1 Panel motoryczny 1 Tablica sensoryczna 1 Interaktywne pudełko 1 Klocki piankowe 1 Kamizelka terapeutyczna 1 Zwierzęta obciążeniowe 1 Parawan wyciszający 4 Program komputerowy wspomagający rozwój psychoruchowy dzieci i młodzieży 4 sztuki Zestaw historyjek obrazkowych 1 sztuka Klocki matematyczne 1 komplet Ćwiczenia w pisaniu ciągłym 1 zestaw Przyrządy do usprawniania ręki 1 zestaw Książka pt. „Małymi kroczkami- ćw. Grafomotoryczne” 1 sztuka Książka pt.. „W krainie czytania”¬ 1 sztuka Gra matematyczno- logiczna 5 zestawów Książka pt. „Ćwiczenia korekcyjno- kompensacyjne” 5 sztuk Książka pt. „Dyktanda graficzne”1 sztuka Książka pt. „Dobieranki”1 sztuka Nowe magiczne linie”- ćw. grafomotoryczne R. Andrzejczak-poglądowe /nie gorsze niż, lub równoważny 5 sztuk Ćwiczenia wyrównawcze- M. Kuchnik-poglądowe /nie gorsze niż, lub równoważny1 sztuka Zestaw edukacyjny „Szeregi i relacje”1 zestaw Książka pt. „Czytanki ze zrozumieniem”1 sztuka Książka pt. „Mnożenie i dzielenie do 100”5 sztuk Książka pt.”50 origami dla dzieci” 1 sztuka Książka pt. „Świat origami” 1 sztuka Książka pt. „Piramida ortograficzna” 3 sztuki Program multimedialny 1 sztuka Jabłko z robaczkiem, przewlekanka 1 sztuka Przewlekanka ser z myszką 1 sztuka Makatka zegar czynności i pór roku 1 szuka Aktywna mata, czas sztuka Zestaw instrumentów dętych 1 zestaw Plansza edukacyjna 1 sztuka Ćwiczenia i karty pracy do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych 1 zestaw Ćwiczenia czytania pseudowyrazów 4 sztuki Książka pt. „Detektyw ortografek -ortograficzne ćwiczenia percepcji wzrokowej” 4 sztuki Książka pt. „Jak pomóc dziecku z dysleksją” 1 sztuka Książka pt. „Wykreślanki” 4 sztuki Zestaw książek pt. „Wyrazowe potyczki wzrokowe” 4 sztuki Książka pt. „Autyzm a czytanie ze zrozumieniem” 1 sztuka Zestaw materiałów do zajęć korekcyjno- kompensacyjnych 1 zestaw Książka pt. „Ćwiczenia językowe” 4 sztuki Turbinka 1 sztuka Dmuchajki 5 sztuk Wibrator z łopatkami 1 sztuka Zestaw logopedyczny pn. „Metoda Dobrego Startu – od piosenki do literki cz. 1” 1 zestaw Zestaw logopedyczny pn. „Metoda Dobrego Startu – od piosenki do literki cz. 2” 1 zestaw Zestaw logopedyczny pn. „Metoda Dobrego Startu – od słowa do zdania, od zdania do tekstu” 1 zestaw Gra logopedyczna 1 zestaw Puzzle logopedyczne 1 zestaw Puzzle logopedyczne 1 zestaw Książka „Zabawy z głoskami – rerki” 1 sztuka Książka „Zabawy z głoskami – syczki” 1 sztuka Książka „Zabawy z głoskami – ciszki” 1 sztuka Gra logopedyczna 1 sztuka Gra logopedyczna 1 sztuka Gra logopedyczna 1 sztuka Gra logopedyczna 1 sztuka Książka „Logopedyczne zabawy grupowe” 1 sztuka Program logopedyczny 1 sztuka Książka „Metody wywoływania głosek” 1 sztuka Test do badania słuchu fonematycznego 1 sztuka Test do badania słuchu fonemowego 1 sztuka Wstążki gimnastyczne 1 sztuka Tańczące szale 5 sztuk Gumowe piłeczki ze wstążką 5 sztuk Chusta animacyjna 1 sztuka Zestaw okrągłych pufek wraz ze stojakiem 1 sztuka Karty logopedyczne 1 sztuka Test logopedyczny 1 sztuka Małe Lusterka z konturem 5 sztuk Lustro logopedyczne 1 sztuka Marakasy 1 sztuka Zestaw książek „Czytanie symulltaniczne – wyrażenia dźwiękonaśladowcze” 1 zestaw Książka „Gdzie jest A?” 1 sztuka Książka „Kategoryzacje obrazkowe” 1 sztuka Książka „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania samogłoski” 1 sztuka Test do badania zagrożeń dysleksją 1 sztuka Książka „Układanki tematyczne -prawo i lewopółkulowe” 1 sztuka Zestaw „Kocham czytać” 1 zestaw Zestaw książek „ Moje sylabik zestaw 1-5” 1 zestaw Pakiet „Sylabowe plansze edukacyjne” 1 zestaw Zestaw „Moje układanki zestaw 1-4” 1 zestaw Zestaw „Moje sylabki nauka pisania” 1 zestaw Alfabet z obrazkami 1 zestaw Stemple alfabet 1 zestaw Plansza edukacyjna „Wesołe litery 1” 1 sztuka Woreczki z grochem 1 zestaw Słowa na różne głoski 1 zestaw Literki magnetyczne z tablicą 1 zestaw Dywanik polski alfabet 1 sztuka Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów klas 4–6- 12 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V- Pomoce do zajęć z matematyki, gry w szachy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw klocków 10 kompletów Zestaw do nauki mnożenia 1 sztuka Zestaw układanek do nauki dodawania i odejmowania 2 sztuki Zestaw układanek do nauki mnożenia 2 sztuki Układanka geometryczna 1 sztuka Zabawka edukacyjna 1 sztuka Zestaw brył rozkładanych 2 zestawy Sześcian 4 zestawy Książki do Kangura (zbiory zadań) -poglądowe /nie gorsze niż, lub równoważny 1 zestaw Komplet elementów do budowy szkieletów brył 4 zestawy Bryły szkieletowe 4 zestawy Bryły do mierzenia objętości 1 komplet Bryły obrotowe 1 komplet Zbiory zadań 10 sztuk Kostki matematyczne 1 komplet Pakiet do rachunku prawdopodobieństwa 1 zestaw Książka pt. „Łamigłówki liczbowe” 1 sztuka Książka pt. „Łamigłówki logiczne i inne. Tomy 1-2” 1 sztuka Książka pt. „Łamigłówki rysunkowe” 1 sztuka Książka „Zbiór zadań trudnych z matematyki” 1 sztuka Książka pt. „Olimpiady i konkursy matematyczne. Zadania dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów” 1 sztuka Zestaw przyborów geometrycznych magnetycznych z tablicą 1 zestaw Piłeczki i patyczki do brył geometrycznych 6 zestawów Zestaw do budowania brył 3 zestawy Klocki do układania różnych kształtów 6 zestawów Składane bryły geometryczne 3 zestawy Gra matematyczna 6 zestawów Gra matematyczna 6 zestawów Zestaw kontrolny PUS 1 zestaw Książeczki do matematyki 1 zestaw Magiczny trójkąt matematyczny + zestaw kart 6 zestawów Układanka matematyczna 6 zestawów Układanka matematyczna 6 zestawów Osie liczbowe (0-20) 1 zestaw Osie liczbowe (liczby ujemne i dodatnie) 1 zestaw Osie liczbowe (0-120, 0-1000) 1 zestaw Rzymskie liczby zestaw 2 (21-100) 3 zestawy Tangram 3 zestawy Kalkulator mały 6 sztuk Magnetyczne ułamki 1 zestaw Cylindry menzurki 2 zestawy Przybory tablicowe 2 zestawy Nakładka suchościeralna - Układ współrzędnych 1 zestaw Zegar duży 1 sztuka Gry matematyczne 4 sztuki Po 2 sztuki z każdego rodzaju Gra matematyczna 6 sztuk Bryły porównawcze 1 zestaw Bryły geometryczne pełne 1 zestaw Bryły geometryczne składane z siatkami 2 zestawy Bryły geometryczne transparentne 1 zestaw Miarka na kole 1 sztuka Taśma miarowa 2 sztuki Magnesy zestaw 1 zestaw Deska demo z figurami oraz stojakiem 1 zestaw Szachy 3 zestawy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI- Gry edukacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Gra edukacyjna 1 sztuka Gry matematyczne 14 sztuk Gra logiczna 4 sztuki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII- Materiały piśmienniczo- biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis kartki do origami 1 zestaw masy plastyczne (glina, modelina, papier mache) 1 zestaw Zestaw materiałów papierniczych niezbędnych do prowadzenia zajęć 1 zestaw Papier ksero 5 kartonów Papier origami 1 zestaw Ołówki-poglądowe 6 zestawów Zestaw papierów podstawowy, Flamastry , Ołówki 1 zestaw Zestaw materiałów papierniczych 2 zestawy Pendrive 8 sztuk Zestaw materiałów papierniczych 1 zestaw Wyprawka dla małej grupy 10 zestawów
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII- Pomoce dydaktyczne do języka angielskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw kart do nauki języka angielskiego 1 zestaw kostki do układania opowiadań 1 zestaw Gra rozwijająca umiejętność wypowiadania się w języku angielskim 1 sztuka Gra pamięciowa do nauki języka angielskiego 2 sztuki Gra wielkoformatowa do nauki języka angielskiego 1 sztuka Nakładanka – zegar 1 sztuka Mikrofon MP3 1 sztuka Uczymy się słówek – karty z ćwiczeniami 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część IX - Pomoce do zajęć z chemii i fizyki i biologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zestaw odczynników chemicznych 1 zestaw Zestaw szkła laboratoryjnego 1 zestaw Palnik spirytusowy 1 sztuka Model atomu 1 sztuka Gry chemiczne - domino 1 zestaw Zestaw do magnetyzmu 1 zestaw Waga 1 sztuka Komplet do ćwiczeń z ciepła 1 zestaw Komplet do montażu obwodów elektrycznych 1 zestaw Zestaw z optyki 1 zestaw Elektromagnes 1 sztuka Model silnika prąd zmienny i stały 1 sztuka Cylinder miarowy plastikowy 1 sztuka Plansze dydaktyczne z fizyki 1 zestaw Filmy edukacyjne chemia- fizyka 1 zestaw Zestaw odczynników chemicznych 1 zestaw Zestaw szkła laboratoryjnego 1 zestaw Palnik spirytusowy 1 sztuka Plansze dydaktyczne 1 sztuka Gry chemiczne -domino 1 zestaw Komplet do doświadczeń z elektrostatyk 1 zestaw Maszyna elektrostatyczna 1 sztuka Multimetr cyfrowy 1 sztuka Zestaw do magnetyzmu 1 zestaw Waga 1 sztuka Komplet do ćwiczeń z ciepła 1 zestaw Komplet do montażu obwodów elektrycznych 1 zestaw Ława optyczna 1 zestaw Obciążniki, ciężarki 1 zestaw Zestaw siłomierzy 1 zestaw Zestaw ciężarków o jednakowej objętości 1 zestaw Cylinder miarowy plastikowy 1 sztuka Plansze dydaktyczne z fizyki 1 zestaw 10 sześcianów z różnych materiałów 1 zestaw Model szkieletu człowieka 1 sztuka Model mózgu ludzkiego 1 sztuka Model DNA 1 sztuka Model Mitozy 1 zestaw Mikroskop szkolny 3 sztuki Atlas anatomiczny 9 sztuk Model tułowia ludzkiego z głową 1 sztuka Model ucha 1 sztuka Model oka 1 sztuka Elektroniczna burza mózgów 2 zestawy Zestaw edukacyjny do konstruowania układów elektronicznych 3 zestawy Zestaw do prezentacji zjawisk optycznych 1 zestaw Miernik prędkości wiatru i temperatury 3 zestawy Ścienna stacja pogody 1 sztuka Walizka ekobadacza 1 zestaw Energia odnawialna wiatr- woda – słońce 1 zestaw Lornetki do obserwacji 4 sztuki Termo-higrometr elektroniczny 2 sztuki Atlas geograficzny 8 sztuk Globus fizyczny 8 sztuk Szkiełko podstawowe 1 zestaw Szkiełko nakrywkowe 1 zestaw Zestaw preparacyjny 8 zestawów Model szkieletu człowieka na stojaku, wielkość naturalna 2 sztuka Preparaty mikroskopowe – botanika 1 zestaw Preparaty mikroskopowe – zoologia- 1 zestaw Preparaty mikroskopowe – anatomia człowieka cz. I, cz. II 2 zestawy Zestaw plansz dydaktycznych z botaniki 1 zestaw Zestaw plansz dydaktycznych z anatomii człowieka- 1 zestaw Zestaw plansz dydaktycznych ekologia i ochrona przyrody 1 zestaw Mikroskop biologiczny 1 sztuka Zestaw plansz „Podstawy genetyki” 1 zestaw Lupa 8 sztuk Zestaw plansz zoologia 1 zestaw Mapa ścienna świata fizyczna 1 sztuka Mapa ścienna polski fizyczna 1 sztuka
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część X- Meble
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Szafka 5 sztuk Regał wysoki z szafką 1 sztuka Szafa aktowa 1 sztuka
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)