GuidZP400 |
237925e6-6648-4d25-90ef-98170364d4a4
|
Biuletyn |
581280-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Grębków
|
Regon |
71158210900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wspólna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grębków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
257 930 040
|
Zamawiajacy fax |
257 930 049
|
Zamawiajacy email |
barbara.blaszkiewicz@grebkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.grebkow.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Grębków ul. Wspólna 5, 07-110 Grębków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Grębkowie na rok szkolny 2019/2020”
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Grębkowie na rok szkolny 2019/2020” zgodnie z szacunkową ilością zamówienia od września 2019 do 31 lipca 2020 r. 1. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania dotyczące produktów żywnościowych określone w obowiązujących przepisach, a w szczególności: a) ustawy z 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej, b) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz.U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (codziennie), przez cały okres trwania umowy na podstawie składanych przez kierownika Bloku Żywienia zamówień ilościowo – asortymentowych zgłaszanych telefonicznie lub pisemnie, w dni robocze. 4. Zakres i ilości podanych artykułów spożywczych jest szacunkowa i może ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości i asortymentu zamawianego towaru. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy. 5. Dostawa produktów żywnościowych odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 5:50 do 6:00, z wyłączeniem ferii zimowych, przerw świątecznych oraz innych dni, w których stołówka nie podaje posiłków o czym Zamawiający poinformuje wcześniej Wykonawcę. 6. Zamówienia na produkty żywnościowe Zamawiający dokonywać będzie z wyprzedzeniem co najmniej jednego dnia roboczego w godzinach 8:00 – 11:00, a na towary trudno dostępne z tygodniowym wyprzedzeniem.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-31T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3
|
Zakresie kryteriow selekcji |
oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|