Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Publication date 2019-08-02
End date 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Busko-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581827-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju zgodnie z wykazem sprzętu zawartym w Załączniku nr 24 tj.:
1) Cieplarka laboratoryjna – do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej – szt. 1 (Załącznik nr 1);
2) Zestaw do usuwania uszkodzonych śrub ortopedycznych SOS – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 2);
3) Uniwersalny podgrzewacz medyczny dwuszufladowy na płyny infuzyjne – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 3);
4) Nebulizator – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – szt. 4 (Załącznik nr 4);
5) Lampa światło spolaryzowane – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 5);
6) Aparat do masażu wibracyjnego obieg zamknięty – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 6);
7) Lampa solux statywowa – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 7);
8) Diodowy laser terapeutyczny z aplikatorem skanerowym i statywem – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 2 (Załącznik nr 8);
9) Aparat USG – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy – szt. 1 (Załącznik nr 9);
10) Sprzęt do transportu pacjenta – na Oddział Geriatryczny – szt. 1 (Załącznik nr 10);
11) Materace przeciwodleżynowe – na Oddział Geriatryczny – szt. 4 (Załącznik nr 11);
12) Wózek zabiegowy – na Oddział Chorób Wewnętrznych – szt. 4 (Załącznik nr 12);
13) Ssak medyczny – na Oddział Chorób Wewnętrznych, Oddział Pediatryczny, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 13);
14) Przystawka biopsyjna do USG – do Poradni Urologicznej – szt. 1 (Załącznik nr 14);
15) Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa – na Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 1 (Załącznik nr 15);
16) Aparat EKG – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc, Izbę Przyjęć, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 16);
17) Kardiomonitor – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy, do Pracowni Endoskopii – szt. 2 (Załącznik nr 17);
18) Kardiomonitor z defibrylatorem – na Izbę Przyjęć – szt. 1 (Załącznik nr 18);
19) Zasilacz opasek uciskowych – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – sz. 1 (Załącznik nr 19);
20) Lampa zabiegowa – do Poradni Chirurgii Ogólnej – szt. 1 (Załącznik nr 20);
21) Wózek inwalidzki – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – sz. 2 (Załącznik nr 21);
22) Stół opatrunkowy – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 2 (Załącznik nr 22);
23) Materac z pokrowcem paroprzepuszczalnym – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 10 (Załącznik nr 23);

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45c79ac5-901e-4dd2-87c3-b52801c01438
Biuletyn 581827-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00031146700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 67
Zamawiajacy miejscowosc Busko-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3782401
Zamawiajacy fax 041 3782768
Zamawiajacy email sekretariat@zoz.busko.pl
Adres strony url www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny zespół opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz.busko.com.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.busko.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny ZOZ/DO/OM/ZP/28/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju zgodnie z wykazem sprzętu zawartym w Załączniku nr 24 tj.: 1) Cieplarka laboratoryjna – do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej – szt. 1 (Załącznik nr 1); 2) Zestaw do usuwania uszkodzonych śrub ortopedycznych SOS – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 2); 3) Uniwersalny podgrzewacz medyczny dwuszufladowy na płyny infuzyjne – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 3); 4) Nebulizator – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – szt. 4 (Załącznik nr 4); 5) Lampa światło spolaryzowane – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 5); 6) Aparat do masażu wibracyjnego obieg zamknięty – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 6); 7) Lampa solux statywowa – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 7); 8) Diodowy laser terapeutyczny z aplikatorem skanerowym i statywem – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 2 (Załącznik nr 8); 9) Aparat USG – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy – szt. 1 (Załącznik nr 9); 10) Sprzęt do transportu pacjenta – na Oddział Geriatryczny – szt. 1 (Załącznik nr 10); 11) Materace przeciwodleżynowe – na Oddział Geriatryczny – szt. 4 (Załącznik nr 11); 12) Wózek zabiegowy – na Oddział Chorób Wewnętrznych – szt. 4 (Załącznik nr 12); 13) Ssak medyczny – na Oddział Chorób Wewnętrznych, Oddział Pediatryczny, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 13); 14) Przystawka biopsyjna do USG – do Poradni Urologicznej – szt. 1 (Załącznik nr 14); 15) Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa – na Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 1 (Załącznik nr 15); 16) Aparat EKG – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc, Izbę Przyjęć, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 16); 17) Kardiomonitor – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy, do Pracowni Endoskopii – szt. 2 (Załącznik nr 17); 18) Kardiomonitor z defibrylatorem – na Izbę Przyjęć – szt. 1 (Załącznik nr 18); 19) Zasilacz opasek uciskowych – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – sz. 1 (Załącznik nr 19); 20) Lampa zabiegowa – do Poradni Chirurgii Ogólnej – szt. 1 (Załącznik nr 20); 21) Wózek inwalidzki – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – sz. 2 (Załącznik nr 21); 22) Stół opatrunkowy – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 2 (Załącznik nr 22); 23) Materac z pokrowcem paroprzepuszczalnym – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 10 (Załącznik nr 23);
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 47625926,00
Waluta calosc pln
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 26 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 427 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1–5 000,00 pln, Załącznik nr 2–15 000,00 pln, Załącznik nr 3–15 000,00 pln, Załącznik nr 4–1 000,00 pln, Załącznik nr 5–8 000,00 pln, Załącznik nr 6–3 000,00 pln, Załącznik nr 7–1 000,00 pln, Załącznik nr 8–30 000,00 pln, Załącznik nr 9–200 000,00 pln, Załącznik nr 10–2 000,00 pln, Załącznik nr 11–7 000,00 pln, Załącznik nr 12–3 000,00 pln, Załącznik nr 13–15 000,00 pln, Załącznik nr 14–8 000,00 pln, Załącznik nr 15–7 000,00 pln, Załącznik nr 16–15 000,00 pln, Załącznik nr 17–20 000,00 pln, Załącznik nr 18–20 000,00 pln, Załącznik nr 19–20 000,00 pln, Załącznik nr 20–8 000,00 pln, Załącznik nr 21–2 000,00 pln, Załącznik nr 22–16 000,00 pln, Załącznik nr 23–6 000,00 pln.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 26 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 427 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1–5 000,00 pln, Załącznik nr 2–15 000,00 pln, Załącznik nr 3–15 000,00 pln, Załącznik nr 4–1 000,00 pln, Załącznik nr 5–8 000,00 pln, Załącznik nr 6–3 000,00 pln, Załącznik nr 7–1 000,00 pln, Załącznik nr 8–30 000,00 pln, Załącznik nr 9–200 000,00 pln, Załącznik nr 10–2 000,00 pln, Załącznik nr 11–7 000,00 pln, Załącznik nr 12–3 000,00 pln, Załącznik nr 13–15 000,00 pln, Załącznik nr 14–8 000,00 pln, Załącznik nr 15–7 000,00 pln, Załącznik nr 16–15 000,00 pln, Załącznik nr 17–20 000,00 pln, Załącznik nr 18–20 000,00 pln, Załącznik nr 19–20 000,00 pln, Załącznik nr 20–8 000,00 pln, Załącznik nr 21–2 000,00 pln, Załącznik nr 22–16 000,00 pln, Załącznik nr 23–6 000,00 pln.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załącznikach od nr 1 do nr 23 do SIWZ. Każdy parametr wymieniony przez Zamawiającego jako parametr wymagany powinien zostać potwierdzony przez Wykonawcę w dokumentach załączonych do oferty jako opisy, foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie (zaznaczenie) w karcie katalogowej. 2) aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( t. j. Dz. U. 2019, poz. 175, 447, 534) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 25 do niniejszej SIWZ, 2 )Specyfikacje techniczne przedmiotu zamówienia - Załączniki od nr 1 do nr 23 3)Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 26 i nr 27 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie: 1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy, który może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)