Dostawa sprzętu TIK w ramach realizacji projektu – Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość

Publication date 2019-08-02
End date 2019-08-12 00:00:00
Instytucja Gmina Sławno
Miejscowość Sławno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581790-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Komputer przenośny – 9 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy Typ: laptop Przekątna ekranu: min. 15,6’’ Rozdzielczość: min. 1366 x 768 Seria procesowa: min. Intel Core i5 Pamięć karty graficznej: min. 2 GB Pamięć RAM: min. 8 GB Napęd optyczny: nagrywarka DVD Funkcje: czytnik kart pamięci, głośniki stereo, kamera internetowa, wbudowany mikrofon; Komunikacja: Bluetooth, LAN RJ-45, WiFi System operacyjny: Windows 10 Proffesional W zestawie torba na laptopa (pasek na ramię, rączka) Gwarancja: min. 24 miesiące 2. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy, Funkcje urządzenia: drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie / MFP, Format: A4, Technologia druku: laserowa, farba kolorowa, Pamięć RAM: min. 256 MB, Procesor: min: 1200 MHz, Rozdzielczość druku –kolor i czerń: min. 600x600 dpi, Automatyczny druk dwustronny: tak, duplex, Kopiowanie dwustronne: tak, Skalowanie min – max [%]: 25-400, Technologia skanowania: CIS Skanowanie w kolorze: tak, Skanowanie dwustronne: tak, Skanowanie do e-mail: tak, Typ skanera: podajnik ADF, skaner płaski, Skanowanie do plików w formatach: JPG, PDF, Skanowanie do chmury: tak, Komunikacja: LAN, WiFi, NFC, dostępny port USB, Języki drukowania: HP PCL6; HP PCL 5, Emulacja: HP Postscript Level 3, Zasilanie: Napięcie wejściowe 220-240 V (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 3Hz), Wbudowany fax Gwarancja: min. 24 miesiące, Grupowe wysyłanie faksu: tak, Szybkość modemu: (kbps): min. 33,6 Obsługiwane formaty nośników: podajnik 1, podajnik 2: A4,A5,A6,B5(JIS), B6(JIS), 10X 15 cm, karty pocztowe (pojedyncze JIS, podwójne JIS), koperty (DL, C5,B5). 3. Aparat cyfrowy – 3 szt. Typ: aparat kompaktowy, Elektroniczny wizjer : tak Typ matrycy: CMOS, Rozmiar matrycy: min. 1/2.3 , Rozdzielczość efektywna [mln punktów]: min 16, Rozdzielczość przetwornika [mln punktów]: min. 16 Typ obiektywu: zmienno ogniskowy, Zoom optyczny: min. x35, Maksymalna przysłona: f/3.4 - f/6.9 , Zakres ogniskowych: od 24mm do 840mm, Stabilizacja obrazu: tak, optyczny, Automatyczne ustawienie ostrości: tak, Rozmiar LCD: min. 3.0, Typ LCD: TFT, odchylany, dotykowy, Rozdzielczość LCD: min. 1036 tys. punktów, Autofokus: AF z detekcją kontrastu, Lampa błyskowa: wbudowana, Samowyzwalacz: 10s, 5s, 3s, Filmowanie: tak, z dźwiękiem, Pamięć: wejścia kart pamięci SD SDHC SDXC, Złącza: micro USB, micro HDMI (typ D), gniazdo statywowe, Dodatkowo: WiFi, Bluetooth, Gwarancja: 24 miesiące, Zamawiający informuje, iż sprzęt będący przedmiotem zamówienia, przeznaczony jest dla jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Sławno. (Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług dla dostawy monitorów dla placówek oświatowych można zastosować stawki podatku w wysokości 0%).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99ccd7ee-a111-4095-9908-63559c1fe91a
Biuletyn 581790-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Sławno
Regon 77097990900000
Zamawiajacy adres ulica M. C. Skłodowskiej
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Sławno
Zamawiajacy kod pocztowy 76-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 598 106 229
Zamawiajacy fax 598 107 526
Zamawiajacy email sekretariat@gminaslawno.pl
Adres strony url http://ug.slawno.ibip.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Niniejsze zamówienie dofinansowane jest z udziałem środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa VIII Edukacja Działanie 8.2 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym z tytułu operacji „Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://ug.slawno.ibip.pl/
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu TIK w ramach realizacji projektu – Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Numer referencyjny RSSA.271.30.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK, zgodnie z poniższym wykazem: 1. Komputer przenośny – 9 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy Typ: laptop Przekątna ekranu: min. 15,6’’ Rozdzielczość: min. 1366 x 768 Seria procesowa: min. Intel Core i5 Pamięć karty graficznej: min. 2 GB Pamięć RAM: min. 8 GB Napęd optyczny: nagrywarka DVD Funkcje: czytnik kart pamięci, głośniki stereo, kamera internetowa, wbudowany mikrofon; Komunikacja: Bluetooth, LAN RJ-45, WiFi System operacyjny: Windows 10 Proffesional W zestawie torba na laptopa (pasek na ramię, rączka) Gwarancja: min. 24 miesiące 2. Urządzenie wielofunkcyjne – 3 szt. Cechy techniczne: Stan produktu: nowy, Funkcje urządzenia: drukowanie, kopiowanie, skanowanie, faksowanie / MFP, Format: A4, Technologia druku: laserowa, farba kolorowa, Pamięć RAM: min. 256 MB, Procesor: min: 1200 MHz, Rozdzielczość druku –kolor i czerń: min. 600x600 dpi, Automatyczny druk dwustronny: tak, duplex, Kopiowanie dwustronne: tak, Skalowanie min – max [%]: 25-400, Technologia skanowania: CIS Skanowanie w kolorze: tak, Skanowanie dwustronne: tak, Skanowanie do e-mail: tak, Typ skanera: podajnik ADF, skaner płaski, Skanowanie do plików w formatach: JPG, PDF, Skanowanie do chmury: tak, Komunikacja: LAN, WiFi, NFC, dostępny port USB, Języki drukowania: HP PCL6; HP PCL 5, Emulacja: HP Postscript Level 3, Zasilanie: Napięcie wejściowe 220-240 V (+/- 10%), 50/60 Hz (+/- 3Hz), Wbudowany fax Gwarancja: min. 24 miesiące, Grupowe wysyłanie faksu: tak, Szybkość modemu: (kbps): min. 33,6 Obsługiwane formaty nośników: podajnik 1, podajnik 2: A4,A5,A6,B5(JIS), B6(JIS), 10X 15 cm, karty pocztowe (pojedyncze JIS, podwójne JIS), koperty (DL, C5,B5). 3. Aparat cyfrowy – 3 szt. Typ: aparat kompaktowy, Elektroniczny wizjer : tak Typ matrycy: CMOS, Rozmiar matrycy: min. 1/2.3 , Rozdzielczość efektywna [mln punktów]: min 16, Rozdzielczość przetwornika [mln punktów]: min. 16 Typ obiektywu: zmienno ogniskowy, Zoom optyczny: min. x35, Maksymalna przysłona: f/3.4 - f/6.9 , Zakres ogniskowych: od 24mm do 840mm, Stabilizacja obrazu: tak, optyczny, Automatyczne ustawienie ostrości: tak, Rozmiar LCD: min. 3.0, Typ LCD: TFT, odchylany, dotykowy, Rozdzielczość LCD: min. 1036 tys. punktów, Autofokus: AF z detekcją kontrastu, Lampa błyskowa: wbudowana, Samowyzwalacz: 10s, 5s, 3s, Filmowanie: tak, z dźwiękiem, Pamięć: wejścia kart pamięci SD SDHC SDXC, Złącza: micro USB, micro HDMI (typ D), gniazdo statywowe, Dodatkowo: WiFi, Bluetooth, Gwarancja: 24 miesiące, Zamawiający informuje, iż sprzęt będący przedmiotem zamówienia, przeznaczony jest dla jednostek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Sławno. (Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług dla dostawy monitorów dla placówek oświatowych można zastosować stawki podatku w wysokości 0%).
Cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia – nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno – prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) zmniejszenia zakresu realizacji dostaw, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że: a) wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub b) wykonanie części przedmiotu zamówienia nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy; 3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie, c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji, 4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji dostaw, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT), 5) w zakresie zmiany Koordynatora w zakresie obowiązków umownych ze strony Zamawiającego, 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 7) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca. 4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 5. Poza przypadkami opisanymi w niniejszym rozdziale, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 – 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności (nie krótszy niż 7 dni i nie dłuższy niż 30 dni)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas dostawy (nie dłuższy niż 15 dni)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)