Dostawa wyrobów medycznych

Publication date 2019-08-02
End date 2019-08-12 00:00:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577100-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331416006, 331413209, 331400003, 331941007, 331412002, 331413216, 331550001, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w podziale na pakiety.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 01a13005-6dda-40ba-95dc-b2daa5e7a302
Biuletyn 577100-N-2019
Zamawiajacy nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 61141659000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3645100, 3645124
Zamawiajacy fax 24 3645102, 3645249
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Adres strony url www.szpitalplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych – pokój nr 203.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny PZOZ/DZP/382/33PN/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w podziale na pakiety. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku toksycznych ftalanów – pakiet nr 5 poz. 3, 4, 5, 6; 2. Karta Charakterystyki bezpieczeństwa produktu chemicznego wystawiona przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy - dotyczy pakietu nr 5 poz. 4, 5, 6; 3. Dokument opisowy, np. katalog/ulotka informacyjna (w języku polskim) wraz ze zdjęciem – dotyczy pakietu nr 1,3,4, pakietu 5 poz. 3-6; pakietu nr 9; pakietu nr 10 poz. 11 oraz pakietu nr 11; 4. Próbki, po jednej sztuce - dotyczy pakietu nr 4,5 poz. 3, 5, pakietu nr 10 poz. 11 oraz pakietu nr 11. Zamawiający wymaga, aby każda próbka/dokument była/był wyraźnie opisany którego pakietu i której pozycji dotyczy w celu ułatwienia szybkiej identyfikacji.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według załącznika nr 6 do SIWZ. Oświadczenie składane jest w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. oferta: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla oferowanych pakietów – wg załącznika nr 5 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z załącznikiem 2 do siwz: 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych i korzystnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; g. niewykorzystania wartości umowy (w zakresie poszczególnych pakietów) w terminie, o którym mowa w § 7, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów; h. w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości zwiększenia wartości zamówienia (zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp) przewiduje się zmianę terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do realizacji dodatkowych dostaw; i. obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całkowitej wartości umowy, w okresie na który została zawarta niniejsza umowa, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy.
IV 4 4 data 2019-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis System do nawilżania tlenu
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis worki na mocz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igła do podawania botoxu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opaski uciskowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przyrządy do infuzji, przedłużacze
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Cewniki, ostrza, szczoteczka cyt., zgłębniki
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141321-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Igły do znieczuleń
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Taśma do Kinezy Tapingu
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do transfuzji wymiennej, mikrocewnik – Neonatologia
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały opatrunkowe różne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serweta operacyjna z nitką RTG
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Siatkowy rękaw opatrunkowy
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Opatrunki specjalistyczne
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)