Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu

Publication date 2019-08-02
End date 2019-08-12 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581233-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego zadania, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b37ea22-1e9a-4c18-95c5-89cecd4b052c
Biuletyn 581233-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
Regon 53112570400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korfantego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-077
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4545001, 4222670
Zamawiajacy email zamowienia@opolska.policja.gov.pl
Adres strony url www.opolska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.opolska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Sekretariat Wydziału Prezydialnego i Komunikacji Społecznej z dopiskiem Zespół ds. Zamówień Publicznych - Oferta, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu
Numer referencyjny WS-Z.2380.29.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego zadania, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, dla danego zadania, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, 2) wypełnione i podpisane dla danego zadania „Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego - tabela zgodności” 3) pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy; 2) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
IV 4 4 data 2019-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; - inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu jest wyznaczony przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu inspektor ochrony danych; kontakt: ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, e-mail: iod.kwp@op.policja.gov.pl. Dane inspektora ochrony danych znajdują się na stronie BIP KWP w Opolu w zakładce „Ochrona danych osobowych” - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: * na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; * na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); * na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) ; * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: * w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt informatyczny - pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera biurowego typu All-in-One z pakietem biurowym, określonego szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt informatyczny - pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego 15,6", monitora LCD 23,8" w ilości 8 szt., drukarek laserowych monochromatycznych z dupleksem w ilości 4 szt., pilota do prezentacji, oprogramowania biurowego w ilości 15 szt. określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt informatyczny - pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 szt. drukarek laserowych monochromatycznych z dupleksem, 4 szt. monitorów LCD 27" FHD, 4 szt. monitorów LCD 27" WQHD oraz 10 szt. monitorów LCD 23,8" określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt informatyczny - pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów PC biurowych z monitorem LCD 23,8" i pakietem biurowym w ilości 20 szt., drukarek laserowych monochromatycznych z dupleksem w ilości 16 szt., skanera płaskiego A4, komputerów przenośnych 15,6" z pakietem biurowym w ilości 20 szt. oraz czytników kart mikroprocesorowych w ilości 40 szt., określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt informatyczny - pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego 15,6" oraz drukarki laserowej monochromatycznej z dupleksem, określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt informatyczny - pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera PC z pakietem biurowym, monitorów LCD 27" zakrzywionych w ilości 2 szt., skanera płaskiego A3, skanera płaskiego A4 oraz dysków zewnętrznych USB 3,0 1TB w ilości 3 szt., określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)