GuidZP400 |
2b37ea22-1e9a-4c18-95c5-89cecd4b052c
|
Biuletyn |
581233-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
|
Regon |
53112570400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korfantego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-077
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4545001, 4222670
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@opolska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.opolska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.opolska.policja.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Sekretariat Wydziału Prezydialnego i Komunikacji Społecznej z dopiskiem Zespół ds. Zamówień Publicznych - Oferta, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu
|
Numer referencyjny |
WS-Z.2380.29.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego zadania, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, dla danego zadania, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, 2) wypełnione i podpisane dla danego zadania „Oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego - tabela zgodności” 3) pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych umów w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny umowy; 2) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
|
IV 4 4 data |
2019-08-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; - inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu jest wyznaczony przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu inspektor ochrony danych; kontakt: ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, e-mail: iod.kwp@op.policja.gov.pl. Dane inspektora ochrony danych znajdują się na stronie BIP KWP w Opolu w zakładce „Ochrona danych osobowych” - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: * na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; * na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); * na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) ; * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: * w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny - pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera biurowego typu All-in-One z pakietem biurowym, określonego szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny - pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego 15,6", monitora LCD 23,8" w ilości 8 szt., drukarek laserowych monochromatycznych z dupleksem w ilości 4 szt., pilota do prezentacji, oprogramowania biurowego w ilości 15 szt. określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny - pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 szt. drukarek laserowych monochromatycznych z dupleksem, 4 szt. monitorów LCD 27" FHD, 4 szt. monitorów LCD 27" WQHD oraz 10 szt. monitorów LCD 23,8" określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny - pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów PC biurowych z monitorem LCD 23,8" i pakietem biurowym w ilości 20 szt., drukarek laserowych monochromatycznych z dupleksem w ilości 16 szt., skanera płaskiego A4, komputerów przenośnych 15,6" z pakietem biurowym w ilości 20 szt. oraz czytników kart mikroprocesorowych w ilości 40 szt., określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny - pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego 15,6" oraz drukarki laserowej monochromatycznej z dupleksem, określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny - pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera PC z pakietem biurowym, monitorów LCD 27" zakrzywionych w ilości 2 szt., skanera płaskiego A3, skanera płaskiego A4 oraz dysków zewnętrznych USB 3,0 1TB w ilości 3 szt., określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| |