Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”.

Publication date 2019-08-05
End date 2019-08-13 00:00:00
Instytucja Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582609-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”.
1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do produkcji przekazanego przez Zamawiającego materiału dydaktycznego - folderu zgodnie z poniższymi parametrami
1) Folder na temat metodologii „Lean management” oraz przykładów zastosowania koncepcji
w konkretnych przedsiębiorstwach:
a) format A4,
b) liczba stron 52 (24 str. cz. I i 24 str. cz. II, 4 str. okładki folderu),
c) papier środka: kreda matowy - 130g,
d) papier okładki : kreda mat - 250 g,
e) szycie zeszytowe zszywkami oczkowymi do wpięcia w segregator
f) wydruk w pełnym kolorze,
g) uszlachetnianie: folia matowa, lakier wybiórczy UV
h) nakład 100 sztuk.
2) Wykonawca zobowiązany jest także do nagrania otrzymanych od Zamawiającego materiałów dydaktycznych w wersji elektronicznej na nośniki danych USB i dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego wg poniższej specyfikacji:
a) interfejs kompatybilny z USB 2.0/3.0,
b) szybkość zapisu danych: minimum 15 MB/s,
c) szybkość odczytu danych: minimum 25 MB/s,
d) Wykonawca ma zapewnić opakowanie dla każdej pamięci USB,
e) nadruk z oznaczeniami logotypami projektowymi i nazwą projektu (Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy) muszą znajdować się w eksponowanym miejscu pamięci USB,
f) logotypy i oznaczenia projektowe zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia Umowy,
g) Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji w sprawie koloru pamięci USB i nadruku,
h) pojemność min. 16 GB,
i) ilość: 100 sztuk.
2. Wszystkie elementy zamówienia (folder oraz nośnik danych USB) muszą spełniać łącznie następujące kryteria:
1) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie,
2) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas kilkukrotnego otwierania i zamykania, nadruki muszą być trwałe,
3) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu):
a) poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane,
b) graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem,
c) krawędzie artykułów są prawidłowo wykończone i nie niosą za sobą niebezpieczeństwa skaleczeń.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dostarczonych do siedziby Zamawiającego wyrobów na okres minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
3. Ostateczny terminy realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 września 2019 r. do godz. 15:00

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e898df96-15f5-4f00-a759-e177ffb6207e
Biuletyn 582609-N-2019
Zamawiajacy nazwa Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Regon 16012870100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-075
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 40 33 600
Zamawiajacy fax 77 40 33 609
Zamawiajacy email biuro@ocrg.opolskie.pl
Adres strony url http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy (poddziałanie 9.2.1 RPO WO na lata 2014 – 2020), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ocrg.opolskie.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki, ul. Krakowska 38, 45-075 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”.
Numer referencyjny DOA/323/55/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Dodruk materiałów dydaktycznych dla uczniowskich grup projektowych Akademii Młodego Lean Managera na potrzeby realizacji projektu pn. „Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy”. 1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do produkcji przekazanego przez Zamawiającego materiału dydaktycznego - folderu zgodnie z poniższymi parametrami 1) Folder na temat metodologii „Lean management” oraz przykładów zastosowania koncepcji w konkretnych przedsiębiorstwach: a) format A4, b) liczba stron 52 (24 str. cz. I i 24 str. cz. II, 4 str. okładki folderu), c) papier środka: kreda matowy - 130g, d) papier okładki : kreda mat - 250 g, e) szycie zeszytowe zszywkami oczkowymi do wpięcia w segregator f) wydruk w pełnym kolorze, g) uszlachetnianie: folia matowa, lakier wybiórczy UV h) nakład 100 sztuk. 2) Wykonawca zobowiązany jest także do nagrania otrzymanych od Zamawiającego materiałów dydaktycznych w wersji elektronicznej na nośniki danych USB i dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego wg poniższej specyfikacji: a) interfejs kompatybilny z USB 2.0/3.0, b) szybkość zapisu danych: minimum 15 MB/s, c) szybkość odczytu danych: minimum 25 MB/s, d) Wykonawca ma zapewnić opakowanie dla każdej pamięci USB, e) nadruk z oznaczeniami logotypami projektowymi i nazwą projektu (Opolskie szkolnictwo zawodowe dla rynku pracy) muszą znajdować się w eksponowanym miejscu pamięci USB, f) logotypy i oznaczenia projektowe zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia Umowy, g) Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji w sprawie koloru pamięci USB i nadruku, h) pojemność min. 16 GB, i) ilość: 100 sztuk. 2. Wszystkie elementy zamówienia (folder oraz nośnik danych USB) muszą spełniać łącznie następujące kryteria: 1) funkcjonalność, tj. spełnia swoje przeznaczenie, 2) trwałość, tj. czy produkt nie ulega trwałym zniekształceniom np. podczas kilkukrotnego otwierania i zamykania, nadruki muszą być trwałe, 3) estetyka, tj. jak pod względem estetycznym produkt został wykonany, np.: nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu): a) poszczególne części artykułu są dobrze do siebie dopasowane, b) graficzne elementy artykułu nie są starte, nie są rozmazane, popękane ani nie zmieniły kolorów podczas pocierania ręką lub drapania paznokciem, c) krawędzie artykułów są prawidłowo wykończone i nie niosą za sobą niebezpieczeństwa skaleczeń. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości dostarczonych do siedziby Zamawiającego wyrobów na okres minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 3. Ostateczny terminy realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 września 2019 r. do godz. 15:00
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 8500,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy 3) oświadczenie dot. grupy kapitałowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed zawarciem umowy (np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), niewynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu Umowy.
IV 4 4 data 2019-08-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)