Zakup i dostawa materiałów szewnych na blok operacyjny

Publication date 2019-08-05
End date 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582291-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410003, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szewnych na blok operacyjny. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33141000-0, 33140000-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym, zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie do siedziby Zamawiającego –
ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Magazyn Medyczny).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac02d426-6d56-496b-85c9-87ad4c8aec86
Biuletyn 582291-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Regon 21539890000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grenadierów
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 51 52 743
Zamawiajacy fax 22 51 52 789
Zamawiajacy email zp@grochowski.waw.pl
Adres strony url www.grochowski.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.grochowski.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem kuriera w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Sekretariat Zarządu)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów szewnych na blok operacyjny
Numer referencyjny ZP/34?2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Wszystkich częsci
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 części zamówienia
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szewnych na blok operacyjny. Kod CPV określający przedmiot zamówienia: 33141000-0, 33140000-0. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie stanowiącym Załącznika nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym, zapakowanym w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. Asortyment dostarczany będzie sukcesywnie do siedziby Zamawiającego – ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa (Magazyn Medyczny).
Cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Materiały informacyjne (np. ulotki, opisy, instrukcje użytkowania) dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia / zadań. Próbki oferowanego asortymentu 2. Zamawiający w celu potwierdzenie, że oferowany asortyment spełnia wymagania określone w SIWZ, może żądać od Wykonawców dostarczenia niezbędnych próbek w ilości min. 1 sztuki / opakowania każdego oferowanego asortymentu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ (w zakresie części na które Wykonawca składa ofertę); 3) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeżeli dotyczy).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w postaci następujących postanowień: 1) wprowadzenie nowego produktu o wyższych parametrach lub rozszerzonym zakresie w tej samej cenie lub niższej, jeżeli Wykonawca i Zamawiający zgodnie potwierdzą, że nowy produkt jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego; 2) obniżenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku, gdy Wykonawca zawnioskuje do Zamawiającego o obniżenie ceny jednostkowej, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie; 3) obniżenie ceny jednostkowych netto i brutto asortymentu objętego przedmiotem zamówienia, w przypadku, gdy Zamawiający zawnioskuje do Wykonawcy o obniżenie ceny jednostkowych, pod warunkiem, że Zamawiający przedstawi uzasadnienie takiego wniosku, a Wykonawca zaakceptuje to uzasadnienie i będzie w stanie obniżyć ceny jednostkowe; 4) podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu netto i brutto, w przypadku zastosowania wcześniej zmiany umowy o której mowa w pkt 2 i 3, przy założeniu, że podwyższenie ceny nie może skutkować wprowadzeniem ceny wyższej niż zaoferowane w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca uzasadni podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie lub w przypadku, gdy wnioskując o zmianę, o której mowa w pkt 2 i 3 Wykonawca poinformował Zamawiającego, że obniżenie ceny jednostkowej jest możliwe na określony czas; 5) zamiana towaru na towar o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie, a jego równoważność zostanie potwierdzona przez Zamawiającego i Wykonawcę, który zobligowany będzie przedstawić informację (dokumenty) potwierdzające równoważność nowego towaru z towarem zaoferowanym na etapie postępowania o udzielenie zamówienia; 6) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania jego produkcji lub czasowego jej wstrzymania, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny - pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto, tzn. produkt będzie zgodny z wymaganiami stawianymi na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a jego cena będzie nie wyższa niż asortymentu zaoferowanego pierwotnie w ofercie; 7) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta i zaprzestaniu produkcji asortymentu w opakowaniach o wielkości wskazanej w ofercie, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, z tym, że zmiana taka nie może obowiązywać przed datą zaprzestania produkcji asortymentu; 8) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy na wniosek Wykonawcy, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 9) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 10) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia – w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego; 11) zmiany ceny netto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa brutto asortymentu – zmiana taka obowiązywać będzie od dnia zmiany podatku VAT; 12) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonania takich zmian zmiana taka obowiązywać będzie od dnia obowiązywania uregulowań prawa powszechnie obowiązującego na podstawie których została dokonana; 13) zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia danego asortymentu, na wniosek Wykonawcy, w dowolnym momencie trwania umowy, o ile Wykonawca przedstawi wiarygodne uzasadnienie takiej zmiany i wykaże, iż dostarczany będzie nadal asortyment określony w umowie, tj. jedyną zmianą będzie zmiana numeru katalogowego lub oznaczenia asortymentu; 14) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 11 ust. 1 umowy, w przypadku niewykorzystania w tym terminie przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, o okres nie dłuższy niż 48 miesięcy od daty zawarcia umowy, w zależności od wysokości kwoty niewykorzystanych środków na realizację niniejszej umowy (wartości brutto umowy) – zmiana może zostać dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron umowy, z zastrzeżeniem ust. 7 i 8.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet/Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu poliestrowego i polilaktydu, o wadze 73 g/m2, wielkość oczka 1,1x1,7 mm, siatka samomocująca o prostokątnym kształcie. Rozmiar siatki 15x30 cm sztuki 15 2. Siatka monofilamentowa wykonana z polipropylenu lekkiego 38 g/m2; rozmiar porów 1,5 mm; rozmiar 20x20 cm sztuki 5 3. Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu polipropylenowego i polilaktydu, o wadze 80 g/m2, wilekosć oczka 1,6x1,0 mm, siatka samomocująca o eliptycznym kształcie z klapą samomocującą umożliwiającą regulację luzu wokół powrózka nasiennego. Rozmiar siatki 12x8 cm prawostronna sztuki 12 4. Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu polipropylenowego i polilaktydu, o wadze 80 g/m2, wilekosć oczka 1,6x1,0 mm, siatka samomocująca o eliptycznym kształcie z klapą samomocującą umożliwiającą regulację luzu wokół powrózka nasiennego. Rozmiar siatki 12x8 cm lewostronna sztuki 8 5. Siatka monofilamentowa makroporowata, wykonana z polipropylenu o wadze 46 g/m2, wielkość porów 2x2,4 mm, siatka o wymiarach 10x15 cm sztuki 16 6. Siatka monofilamentowa wykonana z polipropylenu o wadze 91 - 96 g/m2, siatka o wymiarach 8 x 13 cm sztuki 100 7. Siatka monofilamentowa makroporowata wykonana z polipropylenu o wadze 46 g/m2, wielkość porów 2x2,4 mm. siatka o wymiarach 15x15 cm sztuki 10 8. Siatka monofilamentowa makroporowata wykonana z polipropylenu o wadze 46 g/m2, wielkość porów 2x2,4 mm. siatka o wymiarach 30x30 cm sztuki 10 9. Siatka monofilamentowa, częściowo wchłanialna, dwuskładnikowa, zbudowana z monofilamentu polipropylenowego i polilaktydu, o wadze 80 g/m2, wielkość oczka 1,6x1,0 mm, siatka samomocująca o prostokątnym kształcie. Rozmiar siatki 15x9 cm sztuki 60 10. "Siatka do przepuklin pępkowych, siatka dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną warstwą zapobiegającą powstawaniu zrostów. Warstwa niewchłanialna z poliestru wielowłóknowego i monofilamentowego, wchłanialna - z kolagenu, glikolu polietylenowego i glicerolu. Siatka okrągła posiada specjalny system do fiksacji i wchłanialny pierścień utrzymujący pamięć siatki podczas aplikacji. (pakowane pojedyńczo) Rozmiar siatki: 6,4-6,6 cm" sztuki 72 11. "Siatka do przepuklin pępkowych, siatka dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną warstwą zapobiegającą powstawaniu zrostów. Warstwa niewchłanialna z poliestru wielowłóknowego i monofilamentowego, wchłanialna - z kolagenu, glikolu polietylenowego i glicerolu. Siatka okrągła posiada specjalny system do fiksacji i wchłanialny pierścień utrzymujący pamięć siatki podczas aplikacji. (pakowane pojedyńczo) Rozmiar siatki: 8-8,6 cm" sztuki 44 12. Syntetyczna, trójwymiarowa siatka wykonana z poliestru monofilamentowego, dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną powłoką kolagenową zapobiegającą powstawaniu zrostów. Siatka z efektem tymczasowego samoprzylegania do otrzewnej do czasu jej przymocowania staplerem i znacznikiem kierunkowym oraz szwami kierunkowymi. Poliester o gramaturze 66g/m² ,grubość 0,7mm, rozmiar porów 3,3 x 2,3 mm.siatka o wymiarach 20x15 cm sztuki 10 13. Syntetyczna, trójwymiarowa siatka wykonana z poliestru monofilamentowego, dwustronna dootrzewnowa z wchłanialną powłoką kolagenową zapobiegającą powstawaniu zrostów. Siatka z efektem tymczasowego samoprzylegania do otrzewnej do czasu jej przymocowania staplerem i znacznikiem kierunkowym oraz szwami kierunkowymi. Poliester o gramaturze 66g/m² ,grubość 0,7mm, rozmiar porów 3,3 x 2,3 mm.siatka o wymiarach 15x10 cm sztuki 5 14. Instrument jednorazowego użytku do mocowania siatek przepuklinowych z 30 wchłanialnymi wkrętami, wysokość aktywna 4,1 mm, średnica aplikatora 5mm, długość 36cm ( 1 op.= 6 szt.) sztuki 18 15. Urządzenie jednorazowego użytku do szycia nacięć po wprowadzeniu trokarów (1 op.=12 szt) sztuki 12
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet/Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Rękojeść staplera laparoskopowego z możliwością zginania w obie strony 22º i 45º, trzon obrotowy 360º, rękojeść uniwersalna dla różnych ładunków, pojedyńcza dźwignia zamykająco-spustowa, sterylna sztuki 1 2. Ładunek z nożem do staplera endoskopowego jednorazowego użytku długości 60 mm z możliwością zginania do 45°, sztywne kowadełko, wysokość zszywek tytanowych od wewnątrz 3,0-3,5-4,0 mm do tkanki średnio-grubej, stopniowana powierzchnia ładunku, sterylny sztuki 4 3. Kleszczyki do uszczelniania naczyń krwionośnych i pęczków tkankowych do 7 mm włącznie, długość elektrody 16,5 mm , bransze zagięte pod kątem 28º, długość 18 – 19 cm , z przewodem, wbudowanym nożem aktywowanym ręcznie, kompatybilny z systemem zamykania naczyń LigaSure sztuki 6 4. Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 37 cm, średnica trzonu 5 mm, długość szczęk 18 mm, długość cięcia 12 mm aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilny z generatorem LigaSure sztuki 9 5. Pętla laparoskopowa z aplikatorem, plecionka syntetyczna, czas wchłaniania 56-70 dni. Grubość 2/0 długość 52 cm sztuki 10 6. Pętla laparoskopowa z aplikatorem, plecionka syntetyczna, czas wchłaniania 56-70 dni.Grubość 0 długość 52 cm sztuki 20
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)