Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych.

Publication date 2019-08-05
End date 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Szpital Barlinek Sp. z o.o.
Miejscowość Barlinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582348-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych – 2019- 2020 rok
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ – „Formularz asortymentowo-cenowy”.
1. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 1 - 10 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
1) Pakiet nr 1- artykuły sypkie
2) Pakiet nr 2- przyprawy, zupy, sosy
3) Pakiet nr 3 – przetwory
4) Pakiet nr 4 - pozostałe artykuły
5) Pakiet nr 5 - mleko i przetwory mlecze
6) Pakiet nr 6 – wędliny
7) Pakiet nr 7- mięso
8) Pakiet nr 8- drób
9) Pakiet nr 9- napoje
10) Pakiet nr 10 –pozostałe artykuły spożywcze

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8051f269-7a3e-4aab-8830-04cdde92371a
Biuletyn 582348-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Barlinek Sp. z o.o.
Regon 30455600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Barlinek
Zamawiajacy kod pocztowy 74-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 957 462 502
Zamawiajacy fax 957 462 502
Zamawiajacy email przetargi10@op.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Barlinek Sp. z o.o 74-320 Barlinek ul. Szpitalna 10
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych – 2019- 2020 rok Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ – „Formularz asortymentowo-cenowy”. 1. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 1 - 10 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. Zakres zamówienia może być zmniejszony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu. 1) Pakiet nr 1- artykuły sypkie 2) Pakiet nr 2- przyprawy, zupy, sosy 3) Pakiet nr 3 – przetwory 4) Pakiet nr 4 - pozostałe artykuły 5) Pakiet nr 5 - mleko i przetwory mlecze 6) Pakiet nr 6 – wędliny 7) Pakiet nr 7- mięso 8) Pakiet nr 8- drób 9) Pakiet nr 9- napoje 10) Pakiet nr 10 –pozostałe artykuły spożywcze
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania ww. warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów tj. 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. B ust. 1 pkt. 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawodawstwa żywnościowego (w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2006 nr 171 poz. 1225)- sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5. 2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnego rejestru czystości samochodu dostawczego potwierdzający mycie i dezynfekcję pojazdu oraz aktualna książeczka zdrowia kierowcy oraz przedstawienie ich Zamawiającemu na jego żądanie sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 3.Załączyć do oferty wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu żywności zgodnie z decyzją, zezwoleniem wydanym przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914) Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji/ zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności zgodnie z załącznikiem nr 7. 4.Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie dodatkowych próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 8.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami zamówienia wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy po zmianach nie może, przekroczyć kwoty o której mowa w § 2 ust. 1; 2) zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy w przypadku zmian w stawkach podatku od towarów i usług (VAT), 3) możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, nie dłużej jednak niż o kolejne 6 m-cy.; 4) zamiany poszczególnego asortymentu, wskazanego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, w szczególności z powodu zaprzestania jego produkcji, wycofania z obrotu lub z innych przyczyn powodujących, iż świadczenie stało się niemożliwe do spełnienia, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik”, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto (cena nie może być wyższa niż wskazana w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy); 5) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 3. Niedopuszczalne są pod rygorem nieważności zmiany postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które nie są wymienione w ust. 2. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 pkt 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)