GuidZP400 |
347ae982-3958-4c66-9fad-c10bb3aa1a2a
|
Biuletyn |
582480-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Słowiański
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Malbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
556 460 400
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat.malbork.pl
|
Adres strony url |
https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE - POCZTA, KURIER, OSOBIŚCIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiat Malborski Plac Słowiański 17 Sekretariat pokój 24 82-200 Malbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów dydaktycznych, materiałów biurowych, literatury branżowej, testów, licencji, filmów oraz pozostałych pomocy dydaktycznych i specjalistycznych dla Powiatu Malborskiego na potrzeby realizacji projektu pn. Zostań ZAWODOWCEM
|
Numer referencyjny |
OR.272.32.2019.MS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, materiałów biurowych, literatury branżowej, testów, licencji, filmów oraz pozostałych pomocy dydaktycznych i specjalistycznych dla Powiatu Malborskiego na potrzeby realizacji projektu pn. „Zostań ZAWODOWCEM”. Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz budżetu państwa w ramach Działania 03.03. Edukacja zawodowa 03.03.01. Jakość Edukacji Zawodowej.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 osobnych Części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych
dla poszczególnych Części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 osobnych Części, z zastrzeżeniem, że w skład Części nr 1, Części nr 2 oraz Części nr 4 wchodzą poszczególne zakresy, które stanowią całość. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrany zakres z danej Części, tylko na wszystkie zakresy z wybranej Części. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich zakresów – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
22
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części każdej z Części osobno:
– od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
od dnia podpisania umowy
(* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych
powyżej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1).
2) Wypełnione Formularze Cenowe (załączniki nr 6, 7, 8, 9 i lub 10 do SIWZ).
3) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ.
4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia
podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności
– jeśli dotyczy.
5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – Zamawiający może wezwać do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa Wykonawcę w sytuacji gdy ten złoży pełnomocnictwo w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia oryginału pełnomocnictwa).
6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4).
UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania
tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
(https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia pod nr OR.272.32.2019.MS)
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie,
iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ.
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2018r.,
poz. 1986 z późn. zm.) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Siła wyższa (rozumiana jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, w tym okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub organizacyjna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, którego skutkom nie można było zapobiec) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ – w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności).
2) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto należnego wynagrodzenia kwoty podatku VAT zgodnie z obowiązującą stawką.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) Zmiany przedmiotu umowy (sprzętu) o parametrach lepszych – w każdym czasie, pod warunkiem, że cena towaru nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy.
2) Zmiany sprzętu – gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że sprzęt zamienny będzie równoważny bądź
z wymaganym przez Zamawiającego (bądź lepszy) oraz że cena nie przekroczy wartości całkowitej brutto umowy.
3) W przypadkach o których mowa powyżej zostanie sporządzony Protokół wymiany sprzętu.
3. Wszystkie postanowienia wymienione pkt 1 w stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiana danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, np. osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizację umowy,
3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych,
4) zmiany terminu dostawy spowodowane przedłużeniem się procedury oceny ofert.
5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
|
IV 4 4 data |
2019-08-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych – materiały biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
22
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
– od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
od dnia podpisania umowy
(* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, materiałów biurowych. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla Części 1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych – literatura branżowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
22
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
– od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
od dnia podpisania umowy
(* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, literatury branżowej. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla Części 2.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych – doradca – konsultant – gry i publikacje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
22
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
– od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
od dnia podpisania umowy
(* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, testów, licencji, filmów. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla Części 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych – doradztwo edukacyjno-zawodowe – testy, licencje, filmy i publikacje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
22
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
– od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
od dnia podpisania umowy
(* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, testów, licencji, filmów i publikacji. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla Części 4.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa materiałów dydaktycznych – materiały do realizacji kursu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
22
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin realizacji zamówienia wynosi:
– od 1 do 7 dni kalendarzowych – termin minimalny,
– od 8 do 14 dni kalendarzowych – termin pośredni,
– od 15 do 22 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
od dnia podpisania umowy
(* w zależności od okresu wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych i specjalistycznych. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym dla Części 5.
|
| |