Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom – skafander ochronny, kombinezon do pracy w wodzie, nóż ratowniczy, torba medyczna, nosze pływające

Publication date 2019-08-06
End date 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Gmina Nowogródek Pomorski
Miejscowość Nowogródek Pomorski
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582881-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Nowogródek Pomorski.
3.2. Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu: skafander ochronny – 2 szt., kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt., nóż ratowniczy – 2 szt., torba medyczna – 1 szt., nosze pływające – 1 szt.,
3.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) Dostawę wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń.
c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26ce7647-9778-4cd5-981f-57ac169b4686
Biuletyn 582881-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowogródek Pomorski
Regon 21096695800000
Zamawiajacy adres ulica ul. A. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Nowogródek Pomorski
Zamawiajacy kod pocztowy 74-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 095 7471760, 7471711
Zamawiajacy fax 957 471 760
Zamawiajacy email gm.nowogrodek@post.pl
Adres strony url www.nowogrodekpomorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu w ramach Programu Współpracy Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/ Polska, w ramach celu „Europejska Współpraca Terytorialna” Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.nowogrodekpomorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. A. Mickiewicza 15, 74-304 Nowogródek Pomorski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i wyposażenia dla OSP w ramach projektu ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom – skafander ochronny, kombinezon do pracy w wodzie, nóż ratowniczy, torba medyczna, nosze pływające
Numer referencyjny BRG.271.22.2019.AF
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Nowogródek Pomorski. 3.2. Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu: skafander ochronny – 2 szt., kombinezon do pracy w wodzie – 2 szt., nóż ratowniczy – 2 szt., torba medyczna – 1 szt., nosze pływające – 1 szt., 3.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) Dostawę wyposażenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego. b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ. 11.3. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 11.4. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 11.5. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku: a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego e) zaistnienia siły wyższej f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. 3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)