Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku

Publication date 2019-08-06
End date 2019-08-20 00:00:00
Instytucja Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Miejscowość Zochcinek
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582967-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku wg. głównego kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części:
Część I – różne produkty spożywcze
Część II – produkty mięsno – wędliniarskie
Część III – produkty mleczarskie
Część IV – pieczywo
Część V – mrożonki, ryby

Dodatkowe informacje

GuidZP400 efed0a90-58d8-4131-be52-04d923646e67
Biuletyn 582967-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Opatowski - Dom Pomocy Społecznej w Zochcinku
Regon 00030252800000
Zamawiajacy adres ulica Zochcinek 42
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Zochcinek
Zamawiajacy kod pocztowy 27-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 158682818
Zamawiajacy email admin@zochcinek.pl
Adres strony url zochcinek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zochcinek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zochcinek.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku
Numer referencyjny ZP.26.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla DPS w Zochcinku wg. głównego kodu CPV: 15.00.00.00-8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku Nr 2 do niniejszej specyfikacji z podziałem na części: Część I – różne produkty spożywcze Część II – produkty mięsno – wędliniarskie Część III – produkty mleczarskie Część IV – pieczywo Część V – mrożonki, ryby
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2019-09-12T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-09-11T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Przemiot zamówienia nie wymaga szczególnych kompetencji i uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku części II – produkty mięsno – wędliniarskie Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, posiadać musi: – decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zezwalającą na obrót żywnością (potwierdzającą sprawowanie nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP), poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię tej decyzji, – Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów mięsnych i wędliniarskich, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mięsno-wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2 Formularz cenowy do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)