Dostawa materiałów higienicznych i staplera liniowego wraz z akcesoriami

Publication date 2019-08-06
End date 2019-08-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Gotowe wyroby włókiennicze,
  • Bielizna szpitalna,
  • Ochronne nakrycia głowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582992-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 395200003, 337500002, 395180006, 337700008, 331990001, 184440003, 331622005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych i staplera liniowego wraz z akcesoriami opisanych w 24 Pakietach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach oraz część III SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4cadfc8c-fae2-46af-ac3a-59993ffc8802
Biuletyn 582992-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 00030660900000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Oborniki
Zamawiajacy kod pocztowy 64-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48(61)2973600
Zamawiajacy fax +48(61)2960079
Zamawiajacy email mariasak@szpital.oborniki.info
Adres strony url www.szpital.oborniki.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szital.oborniki.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego,osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach (pokój nr 2), ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, Budynek F, wejście B.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów higienicznych i staplera liniowego wraz z akcesoriami
Numer referencyjny ZPD/07/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych i staplera liniowego wraz z akcesoriami opisanych w 24 Pakietach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach oraz część III SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą: a) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. c) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. d) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował ( jest w trakcie realizacji) co najmniej 3 dostawy tego samego lub podobnego sprzętu oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. Referencje, opinie itp.) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykonane lub wykonywane dostawy na kwotę: Pakiet nr 1: 3 700,00 zł ; Pakiet nr 2: 5 200,00 zł ; Pakiet nr 3: 3 900,00 zł ; Pakiet nr 4: 900,00 zł ; Pakiet nr 5: 780,00 zł ; Pakiet nr 6: 1 400,00 zł ; Pakiet nr 7: 660,00 zł ; Pakiet nr 8: 7 600,00 zł ; Pakiet nr 9: 9 400,00 zł ; Pakiet nr 10: 200,00 zł ; Pakiet nr 11: 5 600,00 zł ; Pakiet nr 12: 1 800,00 zł ; Pakiet nr 13: 2 400,00 zł ; Pakiet nr 14: 730,00 zł ; Pakiet nr 15: 11 300,00 zł ; Pakiet nr 16: 1 000,00 zł ; Pakiet nr 17: 400,00 zł ; Pakiet nr 18: 4 900,00 zł ; Pakiet nr 19: 2 400,00 zł ; Pakiet nr 20: 4 300,00 zł ; Pakiet nr 21: 2 800,00 zł ; Pakiet nr 22: 9 400,00 zł ; Pakiet nr 23: 690,00 zł ; Pakiet nr 24: 10 000,00 zł
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. c) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu b) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność i jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – według zał. nr 6 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Inne wymagane dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: 1) Podpisany wzór umowy – załącznik nr 3 2) opis przedmiotu zamówienia, fotografie oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. W załączonych do oferty materiałach należy zaznaczyć kolorem wszystkie wymagane w załączniku nr 2 parametry. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada aktualne certyfikaty w zakresie realizacji dostaw objętych zamówieniem oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu wskazane atesty/ certyfikaty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Szczegółowe warunki i ustalenia zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik Nr 3 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia, Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. 4. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnych ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulacją współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). 5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.
IV 4 4 data 2019-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33750000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kosmetyki dla niemowląt i pieluszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Koszula operacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serweta, taśmy i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do zabiegów ginekologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny zestaw do operacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny zestaw do operacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny zestaw do operacji biodra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuchy, podkłady, poszwy i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Prześcieradła ochronne, maty, podkłady, serwety i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Majtki do kolonoskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Serwety sterylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do zabiegów urologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw serwet uniwersalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylna serweta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do cesarskiego cięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Maski chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33770000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny pokrowiec na aparaturę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39520000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw do operacji kończyn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ubranie chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Fartuch chirurgiczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18444000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Czepki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież operacyjna, serwety, worki MAYO i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Odzież operacyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 9
Zalacznik krotki opis Stapler liniowy wraz z akcesoriami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ, który szczegółowo określa asortyment w poszczególnych pakietach.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)