GuidZP400 |
7ff4d702-56f4-4f52-b946-b159c0dd0a05
|
Biuletyn |
582847-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Regon |
83758300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl
|
Adres strony url |
http://www.ikard.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego Alpejska 42 04-628 Warszawa Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
ZP.068.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyrobów medycznych - 11 części
|
Cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia dokumentów wymienionych poniżej.
1.Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych:
1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z
wymaganiami zasadniczymi;
4) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia ,potwierdzającego wymagania Zamawiającego - z zaznaczeniem oferowanego asortymentu
UWAGA: Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w pkt 1.1) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1.1), wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa
pkt 1. 2) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa pkt 1. 2), wówczas Wykonawca składa dokument , o którym mowa w pkt 1.3) niniejszego rozdziału.
- Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1. 3), wówczas Wykonawca składa dokument , o którym mowa w pkt 1.4) niniejszego rozdziału
2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania zawarte w załącznikach 3 i 4 do SIWZ ( prospekt/katalog/folder) z zaznaczeniem części / pozycji ,której dotyczy.
3. Próbki zgodnie z Załącznikiem Nr 3 (Formularz asortymentowo- cenowy do SIWZ)- (dot.części nr 1, 7, 8, 9, 10, 11) na potwierdzenie wymogów zawartych w Załączniku Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części,której dotyczą.Każda próbka musi być w oryginalnych opakowaniach jednostkowych z etykietą handlową spełniającą wymagania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Każda próbka musi być oznakowana w języku polskim lub za pomocą zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Każda próbka oferowanej części powinna być dodatkowo opisana przez Wykonawcę poprzez podanie nazwy Wykonawcy lub producenta, numeru części i pozycji zamówienia.
Próbki powinny być złożone (na wezwanie Zamawiajacego) w odrębnym opakowaniu opatrzonym opisem jak dla oferty z zaznaczeniem ["PRÓBKI" cz. Nr:…..] wraz z wykazem asortymentowo-ilościowym. Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek, które zostaną zużyte do przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zwracana ich równowartość..
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Cewnik przedłużający dla cewnika prowadzacego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Cewnik przedłużający dla cewnika prowadzacego Cewnik przedłużajacy dla cewnika prowadzącego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Cewniki do wymiany urzadzeń interwencyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Cewniki do wymiany urzadzeń interwencyjnych Cewniki do wymiany urządzeń interwencyjnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Elektrody 10-polowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Elektrody 10-polowe Elektrody 10-polowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do wprowqadzania elektrod
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do wprowqadzania elektrod Zestawy do wprowadzania elektrod
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Oslonki na narzędzia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Osłonki na narzędzia Osłonki na narzędzia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do cystostomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do cystostomii Zestawy do cystostomii
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia do treningu oddechowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33196000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia do treningu oddechowego Urzadzenia do treningu oddechowego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe silikonowe maski krtaniowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe silikonowe maski krtaniowe Jednorazowesilikonowe maski kratniowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Kubki do moczu sterylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Kubki do moczu sterylne Kubki do moczu sterylne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe narzędzia gastroskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe narzędzia gastroskopowe Jednorazowe akcesoria gastroskopowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne podkłady chłonne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Sterylne podkłady chłonne Sterylne podkłady chłonne
|
| |