Dostawa i montaż wyposażenia do lokali mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia

Publication date 2019-08-07
End date 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582112-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie lokali mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę
i montaż wyposażenia do wskazanych przez Zamawiającego lokali mieszkalnych oraz wykonanie aranżacji wyposażenia.
Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianego wyposażenia została określona w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SIWZ, będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do Projektu umowy.

1. Wykonawca dostarczy i zamontuje elementy składowe wyposażenia (opisane
w załączniku nr 1 do umowy) w lokalach mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia zgodnie z aranżacją zaakceptowaną przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania aranżacji wyposażenia poszczególnych lokali mieszkalnych przed wykonaniem przedmiotu zamówienia.
3. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz 32 sztuk lokali mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia do wyposażenia.
4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień dla poszczególnych lokali mieszkalnych składanych przez Zamawiającego emailem, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania poszczególnego zamówienia przez Wykonawcę.
5. Dostarczone meble do lokali mieszkalnych muszą być wykonane w taki sposób
i z takich materiałów aby zapewniały długoletnią trwałość bez pogorszenia się ich wyglądu i estetyki, muszą spełniać normy PN-EN (określone w załączniku nr 1 do umowy) zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tj. Dz. U. z 2016 poz. 2047).
6. Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na meble i sprzęt agd. Gwarancja biegnie od dnia dostarczenia potwierdzonego protokołem odbioru.
7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie przy pomocy wykwalifikowanych pracowników, dysponujących odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i oświadcza, że będzie ponosił odpowiedzialność za działania lub zaniechania wszelkich osób, którymi będzie posługiwać się przy realizacji przedmiotu zamówienia, jak za swoje działania lub zaniechania.
8. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu wyposażenia oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku i usunięcia wszelkich opakowań związanych z dostawą i montażem wyposażenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, dostępnego na terenie Gminy Wrocław z możliwością kontaktu przez telefon i e-mail.
10. Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne (lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów:
- na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania Klasy higieniczności E1,
- na klej używany przy produkcji i montażu mebli - klej musi być przeznaczony do profesjonalnego stosowania w przemyśle meblarskim (do klejenia drewna
i materiałów drewnopochodnych) i musi spełniać wymagania higieniczne,
- na krzesła obrotowe - wyrób musi posiadać pozytywny wynik w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i musi posiadać pozytywną ocenę ergonomiczną dla krzesła obrotowego,
- na tkaniny tapicerskie – tkanina musi posiadać odporność na ścieranie
i mechacenie, musi spełniać wymogi związane z trudnozapalnością, musi spełniać wymagania higieniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie bezpieczeństwa i znakowania produktów włókienniczych,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afaacd55-4dc2-4cda-ab3e-0fcddf92f6e1
Biuletyn 582112-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Regon 10946700000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Nowy Targ
Zamawiajacy adres numer domu 42377
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7779230, 7779231
Zamawiajacy fax 717 779 229
Zamawiajacy email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url http://bip.um.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 138
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia do lokali mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia
Numer referencyjny ZP/PN/46/2019/WOU
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie lokali mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do wskazanych przez Zamawiającego lokali mieszkalnych oraz wykonanie aranżacji wyposażenia. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianego wyposażenia została określona w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.1 do SIWZ, będący jednocześnie Załącznikiem nr 1 do Projektu umowy. 1. Wykonawca dostarczy i zamontuje elementy składowe wyposażenia (opisane w załączniku nr 1 do umowy) w lokalach mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia zgodnie z aranżacją zaakceptowaną przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania aranżacji wyposażenia poszczególnych lokali mieszkalnych przed wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz 32 sztuk lokali mieszkalnych przeznaczonych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia do wyposażenia. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień dla poszczególnych lokali mieszkalnych składanych przez Zamawiającego emailem, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania poszczególnego zamówienia przez Wykonawcę. 5. Dostarczone meble do lokali mieszkalnych muszą być wykonane w taki sposób i z takich materiałów aby zapewniały długoletnią trwałość bez pogorszenia się ich wyglądu i estetyki, muszą spełniać normy PN-EN (określone w załączniku nr 1 do umowy) zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tj. Dz. U. z 2016 poz. 2047). 6. Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na meble i sprzęt agd. Gwarancja biegnie od dnia dostarczenia potwierdzonego protokołem odbioru. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie przy pomocy wykwalifikowanych pracowników, dysponujących odpowiednim doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i oświadcza, że będzie ponosił odpowiedzialność za działania lub zaniechania wszelkich osób, którymi będzie posługiwać się przy realizacji przedmiotu zamówienia, jak za swoje działania lub zaniechania. 8. Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia mienia Zamawiającego w stanie nie pogorszonym po zakończonej dostawie i montażu wyposażenia oraz do pozostawienia pomieszczeń Zamawiającego w należytym porządku i usunięcia wszelkich opakowań związanych z dostawą i montażem wyposażenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia swojego przedstawiciela odpowiedzialnego za kontakty z Zamawiającym, dostępnego na terenie Gminy Wrocław z możliwością kontaktu przez telefon i e-mail. 10. Wykonawca musi posiadać aktualne atesty higieniczne (lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów: - na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania Klasy higieniczności E1, - na klej używany przy produkcji i montażu mebli - klej musi być przeznaczony do profesjonalnego stosowania w przemyśle meblarskim (do klejenia drewna i materiałów drewnopochodnych) i musi spełniać wymagania higieniczne, - na krzesła obrotowe - wyrób musi posiadać pozytywny wynik w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i musi posiadać pozytywną ocenę ergonomiczną dla krzesła obrotowego, - na tkaniny tapicerskie – tkanina musi posiadać odporność na ścieranie i mechacenie, musi spełniać wymogi związane z trudnozapalnością, musi spełniać wymagania higieniczne zawarte w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie bezpieczeństwa i znakowania produktów włókienniczych,
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 520325,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2019-12-16T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w tym w zakresie wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował/ realizuje z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę: - mebli wraz z montażem i aranżacją pomieszczeń oraz; - co najmniej jednego rodzaju asortymentu określonego w formularzu asortymentowo -cenowym (np. AGD, tekstylia) w ramach jednej umowy na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł brutto
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane/ są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku polegania na zasobach niezbędnych do realizacji zamówienia oddanych do dyspozycji Wykonawcy przez inne podmioty – kopie dokumentów dotyczące tych innych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez ten podmiot, którego dany dokument dotyczy chyba, że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika.
Inne dokumenty niewymienione 1)W przypadku polegania na zasobach innego podmiotu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca wraz z ofertą złoży (w szczególności) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej lub zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem przypadków opisanych w ust. 3 poniżej oraz w § 9 ust. 2 projektu umowy. 2) Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: a) zmiany przepisów prawnych powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację umowy, b) zmian formalno-organizacyjnych, mających wpływ na realizację umowy, c) zmiany, o których mowa w art. 144 ust 1 pkt 6) ustawy Pzp. 3) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych teleadresowych. Zmiana, o której mowa w zdaniu pierwszym wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dla każdego lokalu mieszkalnego
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)