Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz łóżek szpitalnych ze stolikami w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja bazy diagnostyczno-zabiegowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu z uwzględnieniem programu naprawczego Szpitala”

Publication date 2019-08-08
End date 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Nr 1
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584210-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej oraz łóżek szpitalnych ze stolikami dla potrzeb jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja bazy diagnostyczno-zabiegowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu z uwzględnieniem programu naprawczego Szpitala” szczegółowo określonych w załącznikach 1-3do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 670b88ce-85be-4e0d-8223-d4bc63a15af7
Biuletyn 584210-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Nr 1
Regon 27023584000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3963266, 3863332
Zamawiajacy fax 322 816 765
Zamawiajacy email zampub@szpital1.bytom.pl
Adres strony url www.szpital1.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital1.bytom.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital1.bytom.pl /bip
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom (blok III, piętro I Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz łóżek szpitalnych ze stolikami w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja bazy diagnostyczno-zabiegowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu z uwzględnieniem programu naprawczego Szpitala”
Numer referencyjny ZP/PN/16/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej oraz łóżek szpitalnych ze stolikami dla potrzeb jednostek organizacyjnych Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja bazy diagnostyczno-zabiegowej Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu z uwzględnieniem programu naprawczego Szpitala” szczegółowo określonych w załącznikach 1-3do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży następujące dokumenty: Załącznik nr 1: a) Łóżko szpitalne regulowane elektrycznie-24szt b) stolik przyłóżkowy 24 szt w tym: - z blatem bocznym 3 szt - bez blatu -21 szt – Potwierdzenie zgłoszenia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta / wpis do RMW potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Załącznik nr 2: a) Kardiomonitor stacjonarny- 6szt - Potwierdzenie zgłoszenia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta / wpis do RMW potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych -Autoryzacja serwisu tj. wskazanie przez producenta autoryzowanego serwisu b) System centralnego nadzoru pełniący funkcję centrali monitorującej pracę innych monitorów – 1 szt. - Potwierdzenie zgłoszenia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta / wpis do RMW potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych -Autoryzacja serwisu tj. wskazanie przez producenta autoryzowanego serwisu Załącznik nr 3: Aparat EKG -1 szt. – Potwierdzenie zgłoszenia albo złożenia wniosku o przeniesienie danych wyrobów medycznych wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych / Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych / zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych / deklaracja zgodności CE / deklaracja zgodności producenta / wpis do RMW potwierdzające, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 5 specyfikacji);
Zakresie warunkow udzialu -Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 4 do specyfikacji). -Wypełnione tabele dot. wymaganych parametrów technicznych sprzętu (załączniki nr 1- 3 do specyfikacji). -Wypełnione formularze kalkulacji ceny (załączniki nr 1.1; 2.1; 3.1 do SIWZ) -Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania techniczne zawarte w SIWZ, jest kompletny i będzie po zainstalowaniu gotów do podjęcia użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (załącznik nr 7 do specyfikacji). -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 6 specyfikacji)
Inne dokumenty niewymienione -Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości: Załącznik Kwota wadium Słownie 1 3 600,00 Trzy tysiące sześćset złotych 00/100 2 4 600,00 Cztery tysiące sześćset złotych 00/100 3 100,00 Sto złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, a) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji d) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy” Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999 ING Bank Śląski Oddział w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: „Wadium – sprzęt ZP/PN/16/2019” UWAGA : W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Organizatora postępowania. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć (oryginał) Zamawiającemu - Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom, (blok III, piętro I, Sekretariat). Wadium winno być wniesione przed terminem składania ofert. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA : Wadium winno zabezpieczać cały 30 -dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy, są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy nastąpiła : a) zmiana stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. c) w przypadku, gdy w skutek okoliczności niezależnych od którejkolwiek ze stron realizacja umowy w pełnym zakresie ile będzie możliwe. Taka okoliczność skutkować będzie zmianą zakresu rzeczowego i finansowego umowy, bez zmiany cen jednostkowych.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)