Na dostawę materiałów opatrunkowych, higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach

Publication date 2019-08-08
End date 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584195-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych
i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia.
Częścinr1-Opatrunki jałowe1
Części nr2-Opatrunki jałowe 2
Części nr3-Opatrunki jałowe 3
Część nr4 –opatrunki niejałowe
Część nr5-Pieluchomajtki
Część nr6- Opatrunki specjalistyczne 1
Część nr7-Opatrunki specjalistyczne 2
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w :
• ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.)
Ponadto Zamawiający wymaga, aby:
• W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1
• Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach,
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36fdb41b-c67e-4025-aeac-59ecc3ba6237
Biuletyn 584195-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
Regon 290391139
Zamawiajacy adres ulica Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-375
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3493500, 3493521,
Zamawiajacy fax 413 493 505
Zamawiajacy email m.waclawik@zozmswiakielce.pl, s.zak@zozmswiakielce.pl
Adres strony url zozmswiakielce.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia zozmswiakielce.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja zozmswiakielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 25-375 Kielce,ul.Wojska Polskiego 51
Nazwa nadana zamowieniu Na dostawę materiałów opatrunkowych, higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
Numer referencyjny 20/PN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Częścinr1-Opatrunki jałowe1 Części nr2-Opatrunki jałowe 2 Części nr3-Opatrunki jałowe 3 Część nr4 –opatrunki niejałowe Część nr5-Pieluchomajtki Część nr6- Opatrunki specjalistyczne 1 Część nr7-Opatrunki specjalistyczne 2 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow  Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Deklaracja zgodności CE wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat jednostki no-tyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych – wymagane prawem. Zaleca się w spo-sób widoczny (np. kolorowy zakreślacz) na w/w dokumentach wpisać nr Części i pozycji której dotyczą.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.7.3.Opisy (ulotka lub strona katalogowa ze zdjęciem) – celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia, przedstawiające numery i rozmiary każdego z proponowanych w ofercie asortymentów (pozycji). Dopuszcza się złożenie fragmentów katalogów, w języku angielskim lub niemieckim – bez stosownego tłumaczenia. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz) na w/w dokumentach wpisać nr Części i pozycji której dotyczą. 3.7.4 Karty danych technicznych celem weryfikacji z opisem przedmiotu zamówienia. Zaleca się w sposób widoczny (np. kolorowy zakreślacz) na w/w dokumentach wpisać nr Części i pozycji której dotyczą
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiany numeru katalogowego produktu, b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, f) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, g) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, h)wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, j) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, k) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy. l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Częścinr1-Opatrunki jałowe1 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Części nr2-Opatrunki jałowe 2 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki jałowe 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Części nr3-Opatrunki jałowe 3 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Opatrunki niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Część nr4 –opatrunki niejałowe Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Część nr5-Pieluchomajtki Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Część nr6- Opatrunki specjalistyczne 1 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów opatrunkowych ,higienicznych i opatrunków specjalistycznych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W częściach 1-7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 –Części nr1-7 do SIWZ wraz z opisem przedmiotu zamówienia. Część nr7-Opatrunki specjalistyczne 2 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w : • ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 876ze zm.) Ponadto Zamawiający wymaga, aby: • W Części5 – pielucho majtki wymagane jest potwierdzenie wymaganego certyfikatu określającego chłonność ISO 11 948-1 • Asortyment był dostarczany w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, iż oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, złożył dokumenty, o których mowa w pkt. 3.7.2 – 3.7.4 SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)