Dostawa warzyw i owoców 2019

Publication date 2019-08-08
End date 2019-08-19 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Stronie Śląskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584023-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców, w ilościach i o charakterze określonych w załączniku do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 36936c9f-442c-409e-b146-4617ece10121
Biuletyn 584023-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej w Stroniu Śląskim Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29498700000000
Zamawiajacy adres ulica Sudecka
Zamawiajacy adres numer domu 3A
Zamawiajacy miejscowosc Stronie Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 57-550
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8141488 w. 248
Zamawiajacy fax 748 141 494
Zamawiajacy email szpital_stronie@pro.onet.pl
Adres strony url www.wcpd.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wcpd.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzkie Centrum Psychiatrii Długoterminowej, Sekretariat Centrum, ul. Sudecka 3A, 57-550 Stronie Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw i owoców 2019
Numer referencyjny ZP-231- 08/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców, w ilościach i o charakterze określonych w załączniku do SIWZ. Okres trwania Dostawy wynosi 12 miesięcy, od dnia podpisania umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. 2019 poz. 700). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postępowania, w którym wymagane dokumenty lub oświadczenia były składane, lub do wskazania dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Zestawienie asortymentowo-cenowe – Załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy druk Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Potwierdzenie wniesienia wadium. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy). Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość́ dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W/w postanowienia wymienione stanowią̨ katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić́ zgodę, lecz nie stanowią̨ one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. Zmiana umowy może być́ dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić́ Zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy. Nie wymagają formy aneksu do umowy: 1) zmiany adresowe, 2) zmiana siedziby i adresu do korespondencji, 3) zmiana numeru rachunku bankowego. Zamawiający dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Oferowana cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas Wykonawcy do podjęcia czynności gwarancyjnych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)