dostawa sprzętu medycznego, wyrobów medycznych oraz leków dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ w Warszawie ul. Koszykowa 78.

Publication date 2019-08-08
End date 2019-08-21 00:00:00
Instytucja Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583859-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, wyrobów medycznych oraz leków.
Pakiet 1 sprzęt okulistyczny
Pakiet 2 sprzęt stomatologiczny
Pakiet 3 drobny sprzęt stomatologiczny
Pakiet 4 sprzęt laryngologiczny
Pakiet 5 narzędzia chirurgiczne
Pakiet 6 aparaty do pomiaru ciśnienia krwi
Pakiet 7 waga medyczna elektroniczna
Pakiet 8 myjka ultradźwiękowa
Pakiet 9 uroflometr
Pakiet 10 materiały do gleukometru
Pakiet 11 akcesoria do spirometru
Pakiet 12 leki stomatologiczne
Pakiet 13 leki
Pakiet 14 leki recepturowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48375595-b073-46ef-a058-bc666037fbc1
Biuletyn 583859-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska SP ZOZ
Regon 01013789500000
Zamawiajacy adres ulica Koszykowa 78
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-911
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 42 91 065
Zamawiajacy fax 22 621 43 64
Zamawiajacy email kkraska@cepelek.mil.pl
Adres strony url www.cepelek.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cepelek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny na piśmie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres siedziba Zamawiającego pokój nr 8 kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu medycznego, wyrobów medycznych oraz leków dla CWPL „CePeLek” SP ZOZ w Warszawie ul. Koszykowa 78.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, wyrobów medycznych oraz leków. Pakiet 1 sprzęt okulistyczny Pakiet 2 sprzęt stomatologiczny Pakiet 3 drobny sprzęt stomatologiczny Pakiet 4 sprzęt laryngologiczny Pakiet 5 narzędzia chirurgiczne Pakiet 6 aparaty do pomiaru ciśnienia krwi Pakiet 7 waga medyczna elektroniczna Pakiet 8 myjka ultradźwiękowa Pakiet 9 uroflometr Pakiet 10 materiały do gleukometru Pakiet 11 akcesoria do spirometru Pakiet 12 leki stomatologiczne Pakiet 13 leki Pakiet 14 leki recepturowe
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zmówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) Aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp. b) Przedłużenie terminu realizacji w przypadku nie wyczerpania kwoty brutto określonej w § 1, c) Zmianę dotyczącą dostarczanych produktów w sytuacji: • gdy nastąpi wycofanie danego produktu z produkcji przez producenta, a dostępne będą produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu SIWZ (wycofanie danego produktu przez producenta, wykonawca musi pisemnie udokumentować), • niedostępności na rynku produktu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu produkty o parametrach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (niedostępność danego produktu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić,) d) W obydwu wymienionych pod literą c) przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych zamienników a po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego do podpisania stosownego aneksu do umowy. e) Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowane zamienniki, f) Podana w § 1 cena zawiera podatek VAT według stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy. W przypadku zmian podatkowych w tym zakresie – wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulegnie zmianie, jedynie zostanie do niego doliczony podatek VAT w zmienionej wysokości.
IV 4 4 data 2019-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas dostawy p.2,10-14
Znaczenie 40,00
  
Kryteria okres gwarancji p.nr 9
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności za fakturę
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)