DOSTAWA PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ NAGŁAŚNIAJĄCYCH

Publication date 2019-08-08
End date 2019-08-21 00:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583851-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 323424109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnych urządzeń nagłaśniających w niżej wymienionych ilościach: 30 kpl. ( w tym: 18 kpl.-zamówienie gwarantowane; 12 kpl.-zamówienie opcjonalne);
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na platformie zakupowej Zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8310655c-ecb4-450b-a216-35c602dc3009
Biuletyn 583851-N-2019
Zamawiajacy nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 14266590400000
Zamawiajacy adres ulica Marsa
Zamawiajacy adres numer domu 110
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261815214
Zamawiajacy fax 261815093
Zamawiajacy email 2rblog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url https://www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa-podsektor rządowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny 2rblog.zampub@ron.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PRZENOŚNYCH URZĄDZEŃ NAGŁAŚNIAJĄCYCH
Numer referencyjny D/110/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przenośnych urządzeń nagłaśniających w niżej wymienionych ilościach: 30 kpl. ( w tym: 18 kpl.-zamówienie gwarantowane; 12 kpl.-zamówienie opcjonalne); 2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na platformie zakupowej Zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/pn/2rblog .
Cpv glowny przedmiot 32342410-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 551674,50
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-11-29T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. informacja w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy: 1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, 2)przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3)zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 4)innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, 5)zmiana określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy. II. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą oby Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. III. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2019-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres dodatkowej gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)