ZAKUP WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNEGO DLA PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ PRZEZ TEATR IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU

Publication date 2019-08-13
End date 2019-08-21 00:00:00
Instytucja Teatr im. Jana Kochanowskiego
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Tkaniny,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579979-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 320000003, 192600006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia niezbędnego dla prowadzenia działalności kulturalnej przez Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu w podziale na części:
Część 1 Zakup kurtyny scenicznej – (czarne okotarowanie – zestaw: kulisy, horyzont, panorama, paldamenty)
Część 2 Mikrofonowy (cyfrowy) system transmisji bezprzewodowej – system nagłośnieniowy (zestaw: mikrofony (do paska), kanały bezprzewodowe, system ładowania, system anten, akumulatorów, skrzynia transportowa, okablowanie)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8e7f425-4306-447f-91e6-832d571b686c
Biuletyn 579979-N-2019
Zamawiajacy nazwa Teatr im. Jana Kochanowskiego
Regon 27971700000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Teatralny
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 4545942,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@teatropole.pl,
Adres strony url www.teatropole.pl; http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://teatrkochanowskiego.biuletyn.info.pl/7/strona-glowna-bip.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (papierowo) na adres: Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu Pl. Teatralny 12 45-056 Opole - Sekretariat - zgodnie z IDW
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu Pl. Teatralny 12 45-056 Opole
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNEGO DLA PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ PRZEZ TEATR IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W OPOLU
Numer referencyjny SZP-26-4/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wyposażenia niezbędnego dla prowadzenia działalności kulturalnej przez Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu w podziale na części: Część 1 Zakup kurtyny scenicznej – (czarne okotarowanie – zestaw: kulisy, horyzont, panorama, paldamenty) Część 2 Mikrofonowy (cyfrowy) system transmisji bezprzewodowej – system nagłośnieniowy (zestaw: mikrofony (do paska), kanały bezprzewodowe, system ładowania, system anten, akumulatorów, skrzynia transportowa, okablowanie) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla 1 części: Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę kurtyn scenicznych wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum: 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Dla 2 części: Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, co najmniej jedną dostawę mikrofonowego cyfrowego systemu transmisji bezprzewodowej – systemu nagłośnienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości minimum: 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp, Wykonawca przedkłada: - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca przedkłada: - w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 8 Pzp: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej (warunek określony w Rozdziale 8 SIWZ ust. 1 pkt 2) lit. C) SIWZ, Wykonawca przedstawi: Wykaz obejmujący dostawę zgodnie z Rozdziałem 8 ust. 1 pkt. 2) lit. C) o wartości: - Dla części 1 – 120 000,00 zł brutto (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) - Dla części 2 – 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wykaz powinien uwzględniać dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych. Wykaz należy uzupełnić zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada dla każdej części, na którą składana jest oferta i obejmujące: W części 1: a) Próbkę A4 zaoferowanej tkaniny w kolorze czarnym. b) Atest na trudnozapalność tkaniny w języku polskim. c) Badanie dotyczące wartości oporu przepływu powietrza. d) Dokument od producenta, który oświadcza, że taśma nośna jest trudnozapalna wg normy DIN 4102 B1 w języku polskim. e) Dokument od producenta, który oświadcza, że troki są trudnozapalne wg normy DIN 4102 B1 w języku polskim. W części 2: Karty katalogowe wystawione przez producenta sprzętu, zawierające w opisie informacje techniczne potwierdzające spełnienie postawionych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań oraz dopuszczenie do eksploatacji i spełnienie wymogów w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej na terenie Polski dla: odbiornik TYP 1 – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 1, nadajnik TYP 1 – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 2, sumator antenowy – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 3, aktywny wzmacniacz antenowy – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 4, antena systemu bezprzewodowego – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 5, mikrofon nagłowny typ 1 – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 6, mikrofon nagłowny typ 2 – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 7, ładowarka systemu bezprzewodowego typ 1 – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 8, ładowarka systemu bezprzewodowego typ 2 – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 9, akumulator – pkt. 3 OPZ (zał. Nr 1b), Tabela pkt 10.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - Dla części 1 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); - Dla części 2 – 7.000,00 (siedem tysięcy złoty 00/100) wniesionym do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (operacja bezgotówkowa), prowadzony w Banku PEKAO SA Nr rachunku 08 1240 5178 1111 0010 7015 6451 z adnotacją: „Wadium do przetargu nieograniczonego na: Zakup wyposażenia niezbędnego dla prowadzenia działalności kulturalnej przez Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu Część: …….” 3. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy dołączyć w oryginale do oferty. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 10 poniżej. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, również w sytuacji, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z zastrzeżeniem sytuacji wskazanych w art. 144 ust. 1 Pzp, jak również okoliczności wskazanych w ust. 2 poniżej, nie jest możliwe dokonanie istotnych zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp, dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę bądź Zamawiającego, 2) konieczności wprowadzenia zmiany do umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji umowy, osób upoważnionych do komunikowania się, osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji umowy, osoby uprawnionej do przyjmowania reklamacji wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej itp., 3) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 4) zmian mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, 5) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nieprzewidzianych lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, 6) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 7) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 9) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług, 10) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 11) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych, 12) zmiany terminu realizacji dostawy zamówienia w przypadkach; a) zaistnienia siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, b) okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu Stron, w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-08-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup kurtyny scenicznej – (czarne okotarowanie – zestaw: kulisy, horyzont, panorama, paldamenty)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19260000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Materiał: 100% tkanina trudnopalna trevira CS Kolor: czarny Szerokość: ok. 140 cm Gramatura: 500 - 540 g/m² Tkanina musi posiadać atest na trudnopalność wg normy DIN 4102 B1 i / albo normy EN 13501-1. Tkanina musi posiadać badania dot. wartości oporu przepływu powietrza. Min. opór przepływu Rs = 985 Pa*s/m Jakość wykonania kurtyn: Kurtyny powinny być konfekcjonowane do przeznaczenia scenicznego. Bryty tkaniny powinny być łączone pionowo. Całe okotarowanie musi zostać wykonane z jednej partii produkcyjnej, żeby zachować jednorodność pod względem kolorystycznym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mikrofonowy (cyfrowy) system transmisji bezprzewodowej – system nagłośnieniowy (zestaw: mikrofony (do paska), kanały bezprzewodowe, system ładowania, system anten, akumulatorów, skrzynia transportowa, okablowanie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Kompletny zestaw systemów bezprzewodowej, cyfrowej komunikacji radiowej wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz skrzyniami transportowymi. System musi oferować naturalny przekaz dźwięku poprzez zastosowanie cyfrowego toru radiowego o wysokiej rozdzielczości, z pełnym pasmem przenoszonych częstotliwości akustycznych. Zestaw, składający się łącznie z 12 kanałów, w 3 odbiornikach, 4-kanałowych, we wspólnej obudowie rack 1U, dla zaoszczędzenia przestrzeni. Do zestawu należy 12 nadajników osobistych z wysokiej jakości mikrofonami nagłownymi. Zestaw wyposażony w komplet wymaganych urządzeń do sumowania sygnału antenowego, dedykowanych anten. Zestaw musi mieć możliwość współpracy z profesjonalnym systemem zarządzania częstotliwościami radiowymi. System zasilania nadajników musi być oparty na akumulatorach w technologii Li-Ion gwarantujący długi czas pracy na jednym ładowaniu i precyzyjny pomiar tego czasu.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)