Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach realizacji projektu pn. „e-GEODEZJA – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Opatowskiego i Staszowskiego.

Publication date 2019-08-13
End date 2019-08-27 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585926-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu partnerskiego pn. „e-GEODEZJA – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Opatowskiego i Staszowskiego‘’. Celem zamówienia jest wykonania niezbędnej modernizacji sprzętu IT do realizacji zadań związanych z digitalizacją i obsługą zasobów geodezyjnych oraz ich udostępnienia w ramach e-usług. Dostawy obejmą m.in. takie urządzenia jak macierze dyskowe , skanery , urządzenia wielofunkcyjne , stacje robocze , osprzęt sieciowy oraz niezbędne oprogramowanie opisane w Załączniku 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74a97c08-7dc1-4d3c-928f-f12ada363320
Biuletyn 585926-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Sandomierzu
Regon 83041373900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Sandomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 27-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 156 441 010
Zamawiajacy fax 158 322 829
Zamawiajacy email starostwo@powiat.sandomierz.pl
Adres strony url http://www.powiat.sandomierz.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.powiat.sandomierz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „e-GEODEZJA – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Opatowskiego i Staszowskiego"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Powiat Sandomierski - Lider Projektu ul. Adama Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz telefon: 15 644 10 10 faks: 15 832 28 29 e-mail: inwestycje@powiat.sandomierz.pl Powiat Staszowski - Partner Projektu ul. Józefa Piłsudskiego 7 28-200 Staszów telefon: 15 864 27 65 faks: 15 864 22 11 e-mail: powiat@staszowski.eu Powiat Opatowski - Partner Projektu ul. Henryka Sienkiewicza 17 27-500 Opatów telefon: 15 868 29 71 faks: 15 868 47 21 e-mail: powiat@opatow.pl
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiat.sandomierz.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiat.sandomierz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sandomierzu. Ofertę wraz z Oświadczeniami i Kalkulacją cenową należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Adama Mickiewicza 34 , 27-600 Sandomierz , biuro obsługi interesanta ( parter) w terminie do dnia 27 sierpnia 2019 do godz. 12.00
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach realizacji projektu pn. „e-GEODEZJA – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Opatowskiego i Staszowskiego.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu partnerskiego pn. „e-GEODEZJA – cyfrowy zasób geodezyjny powiatów: Sandomierskiego, Opatowskiego i Staszowskiego‘’. Celem zamówienia jest wykonania niezbędnej modernizacji sprzętu IT do realizacji zadań związanych z digitalizacją i obsługą zasobów geodezyjnych oraz ich udostępnienia w ramach e-usług. Dostawy obejmą m.in. takie urządzenia jak macierze dyskowe , skanery , urządzenia wielofunkcyjne , stacje robocze , osprzęt sieciowy oraz niezbędne oprogramowanie opisane w Załączniku 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia : 45 dni, licząc od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ - (Wykaz dostaw)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ - (Wykaz dostaw)
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie złotych: sześć tysięcy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 ). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 74 9429 0004 2001 0013 2251 0024 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę postępowania: ZP.042.1.9.2018) 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe ul. Adama Mickiewicza 34 27-600 Sandomierz , dziennik podawczy lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 27.08.2019 roku do godz. 12:00. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Dopuszcza się zmiany umowy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX ogłoszenia, 5) w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 6) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 7, 7) pozostałe zmiany określone w umowie. 2. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) stawki podatku od towarów i usług, − jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zrealizowane dostawy oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy. 3. Przewidziane w umowie zmiany nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia na nie zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności. 4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2019-08-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria 3) czas skutecznej naprawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)