Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń w podziale na zadania - sprawa nr 40/PN/2019/BK

Publication date 2019-08-13
End date 2019-08-23 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585515-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331444166
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń w podziale na zadania do Apteki Instytutu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zadania):
Zadanie nr 1 – Pakiety zabiegowe
Zadanie nr 2 – Neurokompresy
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zakresie rzeczowym
i ilościowym. Zakup każdego towaru, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Dostarczone wyroby sterylne muszą posiadać nie krótszy niż 12 miesięczny okres zdatności do użycia liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP (według Załącznika nr 6 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy.
Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d8aa58f-9625-4447-8a62-27c0fd874e69
Biuletyn 585515-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Regon 28856700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spartańska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-637
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 228 449 406
Zamawiajacy email dzial.zamowien@spartanska.pl
Adres strony url www.spartanska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spartanska.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spartanska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher 02-637 Warszawa ul. Spartańska 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń w podziale na zadania - sprawa nr 40/PN/2019/BK
Numer referencyjny 40/PN/2019/BK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i obłożeń w podziale na zadania do Apteki Instytutu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (zadania): Zadanie nr 1 – Pakiety zabiegowe Zadanie nr 2 – Neurokompresy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zakup każdego towaru, uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Dostarczone wyroby sterylne muszą posiadać nie krótszy niż 12 miesięczny okres zdatności do użycia liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia powinien być dopuszczony do obrotu na terytorium Polski, na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawcy złożą wraz z ofertą oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca użyje produktów posiadających świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP (według Załącznika nr 6 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów potwierdzających to oświadczenie, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i posiada świadectwa dopuszczające do obrotu na terenie RP oraz zobowiązanie, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty potwierdzające to oświadczenie – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Oferta winna zawierać: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), świadczenia, o których mowa w §10 ust. 1, dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. Dowód wniesienia wadium. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadania nr 1 – 700,00 zł (słownie: złotych siedemset groszy 00/100), zadania nr 2 – 230,00 zł (słownie: złotych dwieście trzydzieści groszy 00/100),
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany, o których mowa w zdaniu poprzednim, zostały przewidziane w załączniku nr 3 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
IV 4 4 data 2019-08-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Pakiety zabiegowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33144416-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis poz. 1- 8
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Neurokompresy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis poz. 1 - 3
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)