Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie samodzielne części:
Część 1, dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest sprzęt multimedialny w zakresie: pracowni językowych, pomocy do informatyki i robotyki, mediacji rówieśniczych, zajęć informatycznych, indywidualnej terapii, podłogi interaktywnej.
Część 2, dostawa sprzętu multimedialnego: Przedmiotem drugiej części są pomoce dydaktyczne i szkolne w zakresie zajęć z matematyki, języka polskiego, języka niemieckiego, języka polskiego, fizyki oraz logopedii, indywidualnej terapii, terapii rówieśniczej, sali terapii sensorycznej, biofeedback.
Sprzęt i pomoce zostaną dostarczone przez wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce jej filii w Nowej Wsi Grodziskiej, oraz Szkoły Podstawowej w Proboszczowie.
|
GuidZP400 |
5c59c0d6-9645-4465-86bc-3c59d3cf6efb
|
Biuletyn |
585745-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Pielgrzymka
|
Regon |
390647660
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pielgrzymka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109A/1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pielgrzymka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48768775013, +48768775013
|
Zamawiajacy fax |
+48767437000
|
Zamawiajacy email |
p.kanikowski@pielgrzymka.biz, m.szkutnik@pielgrzymka.biz
|
Adres strony url |
http://bip.pielgrzymka.biz
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Programu Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.pielgrzymka.biz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowo
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy, 59-524 Pielgrzymka 109A/1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie.
Zamawiający podzielił zamówienie na dwie samodzielne części:
Część 1, dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest sprzęt multimedialny w zakresie: pracowni językowych, pomocy do informatyki i robotyki, mediacji rówieśniczych, zajęć informatycznych, indywidualnej terapii, podłogi interaktywnej.
Część 2, dostawa sprzętu multimedialnego: Przedmiotem drugiej części są pomoce dydaktyczne i szkolne w zakresie zajęć z matematyki, języka polskiego, języka niemieckiego, języka polskiego, fizyki oraz logopedii, indywidualnej terapii, terapii rówieśniczej, sali terapii sensorycznej, biofeedback.
Sprzęt i pomoce zostaną dostarczone przez wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce jej filii w Nowej Wsi Grodziskiej, oraz Szkoły Podstawowej w Proboszczowie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
163963,72
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia 15-30 dni. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryterium wyboru oferty.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie posiada szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie posiada szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie posiada szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, ze zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, ze nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2013 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób uniemożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron.
|
IV 4 4 data |
2019-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
*administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pielgrzymka, 59-524 Pielgrzymka 109A/1;
*inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Pielgrzymka jest Pan Jarosław Sarkowicz, kontakt: iod@pielgrzymka.tel , nr tel. 768775013 wew. 20;
*Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie” nr ref. ZP.271.4.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
*odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
* Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
*obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
*w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
*posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
74217,67
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji 15-30 dni. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryterium wyboru oferty
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest sprzęt multimedialny w zakresie: pracowni językowych, pomocy do informatyki i robotyki, mediacji rówieśniczych, zajęć informatycznych, indywidualnej terapii, podłogi interaktywnej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu multimedialnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
89746,05
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin realizacji 15-30 dni. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryterium wyboru oferty
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem drugiej części są pomoce dydaktyczne i szkolne w zakresie zajęć z matematyki, języka polskiego, języka niemieckiego, języka polskiego, fizyki oraz logopedii, indywidualnej terapii, terapii rówieśniczej, sali terapii sensorycznej, biofeedback
|
| |