Dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie

Publication date 2019-08-13
End date 2019-08-28 00:00:00
Instytucja Gmina Pielgrzymka
Miejscowość Pielgrzymka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585745-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie.

Zamawiający podzielił zamówienie na dwie samodzielne części:
Część 1, dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest sprzęt multimedialny w zakresie: pracowni językowych, pomocy do informatyki i robotyki, mediacji rówieśniczych, zajęć informatycznych, indywidualnej terapii, podłogi interaktywnej.

Część 2, dostawa sprzętu multimedialnego: Przedmiotem drugiej części są pomoce dydaktyczne i szkolne w zakresie zajęć z matematyki, języka polskiego, języka niemieckiego, języka polskiego, fizyki oraz logopedii, indywidualnej terapii, terapii rówieśniczej, sali terapii sensorycznej, biofeedback.
Sprzęt i pomoce zostaną dostarczone przez wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce jej filii w Nowej Wsi Grodziskiej, oraz Szkoły Podstawowej w Proboszczowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5c59c0d6-9645-4465-86bc-3c59d3cf6efb
Biuletyn 585745-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Pielgrzymka
Regon 390647660
Zamawiajacy adres ulica Pielgrzymka
Zamawiajacy adres numer domu 109A/1
Zamawiajacy miejscowosc Pielgrzymka
Zamawiajacy kod pocztowy 59-524
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48768775013, +48768775013
Zamawiajacy fax +48767437000
Zamawiajacy email p.kanikowski@pielgrzymka.biz, m.szkutnik@pielgrzymka.biz
Adres strony url http://bip.pielgrzymka.biz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Programu Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pielgrzymka.biz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny papierowo
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy, 59-524 Pielgrzymka 109A/1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie
Numer referencyjny ZP.271.4.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie samodzielne części: Część 1, dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych: Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest sprzęt multimedialny w zakresie: pracowni językowych, pomocy do informatyki i robotyki, mediacji rówieśniczych, zajęć informatycznych, indywidualnej terapii, podłogi interaktywnej. Część 2, dostawa sprzętu multimedialnego: Przedmiotem drugiej części są pomoce dydaktyczne i szkolne w zakresie zajęć z matematyki, języka polskiego, języka niemieckiego, języka polskiego, fizyki oraz logopedii, indywidualnej terapii, terapii rówieśniczej, sali terapii sensorycznej, biofeedback. Sprzęt i pomoce zostaną dostarczone przez wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce jej filii w Nowej Wsi Grodziskiej, oraz Szkoły Podstawowej w Proboszczowie.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 163963,72
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia 15-30 dni. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryterium wyboru oferty.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie posiada szczególnych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie posiada szczególnych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie posiada szczególnych wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, ze zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, ze nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2013 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób uniemożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron.
IV 4 4 data 2019-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: *administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pielgrzymka, 59-524 Pielgrzymka 109A/1; *inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Pielgrzymka jest Pan Jarosław Sarkowicz, kontakt: iod@pielgrzymka.tel , nr tel. 768775013 wew. 20; *Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego pn.: „Dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych oraz sprzętu multimedialnego do szkół podstawowych w Pielgrzymce i Proboszczowie” nr ref. ZP.271.4.2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; *odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; * Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; *obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; *w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; *posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; * nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych i szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 74217,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji 15-30 dni. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryterium wyboru oferty
Zalacznik krotki opis Przedmiotem pierwszej części zamówienia jest sprzęt multimedialny w zakresie: pracowni językowych, pomocy do informatyki i robotyki, mediacji rówieśniczych, zajęć informatycznych, indywidualnej terapii, podłogi interaktywnej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 89746,05
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe termin realizacji 15-30 dni. Skrócenie terminu stanowi jedno z kryterium wyboru oferty
Zalacznik krotki opis Przedmiotem drugiej części są pomoce dydaktyczne i szkolne w zakresie zajęć z matematyki, języka polskiego, języka niemieckiego, języka polskiego, fizyki oraz logopedii, indywidualnej terapii, terapii rówieśniczej, sali terapii sensorycznej, biofeedback
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)