Wykonanie oraz dostawę materiałów promocyjno-informacyjnych.

Publication date 2019-08-16
End date 2019-08-26 00:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587058-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych z nadrukiem projektów graficznych oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. W skład materiałów wchodzą:
1) Kalendarz książkowy na rok akademicki 2019/2020;
2) Folder Kodeks dobrych praktyk w ogrodnictwie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffc16d59-b67f-4fe7-b611-af0f906c0a5f
Biuletyn 587058-N-2019
Zamawiajacy nazwa Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
Regon 14162841000000
Zamawiajacy adres ulica Wawelska
Zamawiajacy adres numer domu 52/54
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223692900,
Zamawiajacy fax +48223692120
Zamawiajacy email zampub@gdos.gov.pl,
Adres strony url www.gdos.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie oraz dostawę materiałów promocyjno-informacyjnych.
Numer referencyjny 94/GDOŚ/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów promocyjnych z nadrukiem projektów graficznych oraz dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. W skład materiałów wchodzą: 1) Kalendarz książkowy na rok akademicki 2019/2020; 2) Folder Kodeks dobrych praktyk w ogrodnictwie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w następujących terminach: kalendarze książkowe na rok akademicki 2019/2020 w terminie do 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, a folder Kodeks dobrych praktyk w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w sprawie zmówienia publicznego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 3. Do formularza oferty (wypełnionego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 1 do SIWZ), podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy należy dołączyć: 1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Zaleca się, aby dokument pełnomocnictwa w swej treści zawierał informacje wymagane w ust. 5 – rozdział VII SIWZ; 3) Próbki materiałów promocyjnych: folderu i kalendarza książkowego w celu ich oceny w ramach kryteriów oceny ofert. Wymagania wobec próbek: a) próbki mogą zawierać oznakowanie, elementy graficzne odmienne od wymaganych przez Zamawiającego, b) cechy jakościowe próbek, w szczególności dotyczące: precyzji wykonania, estetyki, jakość nadruku itp., będą podlegały ocenie w kryterium oceny „Jakość”, a także będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia. c) Załączone próbki muszą posiadać przykładowy nadruk wykonany taką samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruku na materiałach dostarczonych w ramach realizacji umowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na realizację materiałów w sposób odmienny niż określony w SOPZ; 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 jest możliwa gdy wystąpią obiektywne trudności techniczne uzasadniające konieczność zmiany względem postanowień zawartych w SOPZ dotyczących rodzaju/rodzajów znakowania na materiałach, o których mowa w § 1 ust. 2 Umowy. Zmiana, o której mowa w pkt 1 musi być uzasadniona przez każdą ze Stron na piśmie, a w przypadku uzasadnienia Wykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 1 jest możliwa w następujących przypadkach: 1) gdy wystąpi przesłanka określona w ust. 2 i odmienny sposób realizacji materiałów nie będzie możliwy do realizacji w pierwotnym terminie; 2) jeśli wykonanie materiałów zgodnie z Umową stanie się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, w szczególności związanych z przeszkodami natury technicznej i realizacja materiałów nie będzie możliwa w pierwotnym terminie; 3) po zawarciu Umowy, na skutek działania siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia, powodzie, lawiny, pożary, katastrofy, awarie, niespodziewane wypadki, które uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy. 4. W sytuacjach, o których mowa w ust. 3, termin zostanie wydłużony maksymalnie o 7 dni kalendarzowych w stosunku do terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana końcowego terminu realizacji Umowy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego na piśmie. 5. Zmiany, o których mowach w ust. 1, nie spowodują zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyłączeniem § 9 ust. 2 Umowy.
IV 4 4 data 2019-08-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)