Dostawę sprzętu informatycznego i oprogramowania

Publication date 2019-08-16
End date 2019-08-26 00:00:00
Instytucja Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów,
  • Pakiety oprogramowania do rysowania i odwzorowywania,
  • Pakiety oprogramowania do przygotowywania formularzy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586976-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302161100, 483250002, 483200007, 302372805, 483100004, 302361106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na 8 zadań częściowych:
- zadanie częściowe nr 1 – zakup rocznego odnowienia licencji oprogramowania Druki IPS Standard
- zadanie częściowe nr 2 – zakup aktualizacji oprogramowania GML Factory oraz C-GEO
- zadanie częściowe nr 3 – zakup aktualizacji oprogramowania „Przeglądarki C-SWDE”
- zadanie częściowe nr 4 – zakup urządzeń komputerowych (listwy zasilające, wentylatory komputerowe, zasilacze, adapter DisplayPort)
- zadanie częściowe nr 5 – zakup skanera dokumentowego A3 z wbudowanym interfejsem sieciowym
- zadanie częściowe nr 6 – zakup oprogramowania PITSTOP ENFOCUS oraz Zestawu Fontów
- zadanie częściowe nr 7 – zakup pamięci RAM do serwera oraz kontrolera SAS/SATA
- zadanie częściowe nr 8 – zakup mobilnych skanerów ręcznych usb

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7983250b-f7ba-4bfc-b556-b19351df70a3
Biuletyn 586976-N-2019
Zamawiajacy nazwa Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Regon 51425985927000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 077 777
Zamawiajacy fax 322 077 395
Zamawiajacy email bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
Adres strony url http://www.katowice.uw.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://suw.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny wersja tradycyjna papierowa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę sprzętu informatycznego i oprogramowania
Numer referencyjny BAI.272.25.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na 8 zadań częściowych: - zadanie częściowe nr 1 – zakup rocznego odnowienia licencji oprogramowania Druki IPS Standard - zadanie częściowe nr 2 – zakup aktualizacji oprogramowania GML Factory oraz C-GEO - zadanie częściowe nr 3 – zakup aktualizacji oprogramowania „Przeglądarki C-SWDE” - zadanie częściowe nr 4 – zakup urządzeń komputerowych (listwy zasilające, wentylatory komputerowe, zasilacze, adapter DisplayPort) - zadanie częściowe nr 5 – zakup skanera dokumentowego A3 z wbudowanym interfejsem sieciowym - zadanie częściowe nr 6 – zakup oprogramowania PITSTOP ENFOCUS oraz Zestawu Fontów - zadanie częściowe nr 7 – zakup pamięci RAM do serwera oraz kontrolera SAS/SATA - zadanie częściowe nr 8 – zakup mobilnych skanerów ręcznych usb
Cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – Powyższe dokumenty znajdują się w rejestrach, które są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobierze samodzielnie informacje z tych baz. 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1445) - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Specyfikacja techniczna - opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 2.1 - 2.8 do SIWZ odpowiednio do zadania , na które wykonawca składa ofertę; - dla zadań częściowych 1, 2 i 3 - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany dostarczyć oferowane oprogramowanie w celu sprawdzenia pełnej zgodności oferowanych produktów z wymogami specyfikacji, tj. możliwości aktualizacji oprogramowania obecnie użytkowanego przez Zamawiającego. Sprawdzenie to, będzie polegać na wielokrotnym przeprowadzeniu testów w warunkach produkcyjnych na sprzęcie Zamawiającego z użyciem urządzeń peryferyjnych Zamawiającego, na arkuszach, bazach danych i plikach Zamawiającego. W tym celu Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy do siedziby zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania, po jednym egzemplarzu wskazanego przedmiotu dostawy. W odniesieniu do oprogramowania mogą zostać dostarczone licencje tymczasowe, w pełni zgodne z oferowanymi. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania się do oficjalnych, publicznie dostępnych stron internetowych producenta weryfikowanego przedmiotu oferty. Negatywny wynik tego sprawdzenia skutkować będzie odrzuceniem oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Nie przedłożenie oferowanych produktów do przetestowania w ww. terminie zostanie potraktowane, jako negatywny wynik sprawdzenia. Po wykonaniu testów, dostarczone do testów egzemplarze będą zwrócone Wykonawcy; - dla zadania częściowego nr 5 - oświadczenie potwierdzające pochodzenie oferowanego sprzętu z oficjalnego polskiego kanału dystrybucji, podpisane przez producenta bądź jego przedstawiciela na rynek Polski.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1. Wykonawca ma możliwość złożyć ofertę w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem Platformy Zakupowej Marketplanet e-Zamawiajacy - Wejście na platformę poprzez link: https://suw.ezamawiajacy.pl; poprzez dodanie w zakładce „OFERTY” dokumentów (załączników) określonych w niniejszej SIWZ - podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane. Czynności określone powyżej realizowane są poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany. 2. Wykonawca winien opisać załączniki nazwami umożliwiającymi ich identyfikację. 3. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 4. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018 r., poz. 419), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, załącza na Platformie w sposób opisany w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy str. 37 – załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.), zwanym dalej „Rozporządzeniem”, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp oraz przez podwykonawców, należy zamieścić na Platformie, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób opisany w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy – załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 5, należy zamieścić na Platformie w sposób opisany w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy – załącznik nr 8 do SIWZ, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej. 9. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę". 10. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz wygenerowany raport ofert z zakładki „Oferty”. 11. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. 12. Po zapisaniu, plik jest w Systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, może go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń". 13. Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej, dlatego też Oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego. Ich treść jest dostępna w raporcie oferty generowanym z zakładki „oferty”. 14. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. W przypadku wycofania oferty należy w zakładce4 „OFERTY” zaznaczyć ofertę, a następnie wybrać polecenie „wycofaj ofertę”. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania określony jest w szczegółowej instrukcji korzystania z Platformy – załącznik nr 8 do SIWZ. 15. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty (załączników).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy mogą wynikać jedynie z następujących okoliczności: a) nastąpi zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, c) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji wycofania sprzętu/produktu z produkcji przez producenta. d) w okolicznościach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. W przypadku, gdy z wnioskiem o zmianę postanowień umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy występuje Wykonawca winien okoliczność, na którą się powołuje wykazać dokumentami bądź za pomocą innych dowodów. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 1 pkt b-c nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wynikającego ze sposobu rozliczenia przedmiotu zamówienia określonego w § 2 ust.1 niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2019-08-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48325000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup rocznego odnowienia licencji oprogramowania Druki IPS Standard
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup aktualizacji oprogramowania GML Factory oraz C-GEO
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48320000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup aktualizacji oprogramowania „Przeglądarki C-SWDE”
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237280-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup urządzeń komputerowych (listwy zasilające, wentylatory komputerowe, zasilacze, adapter DisplayPort)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup skanera dokumentowego A3 z wbudowanym interfejsem sieciowym
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48310000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup oprogramowania PITSTOP ENFOCUS oraz Zestawu Fontów
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie częściowe nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis zakup mobilnych skanerów ręcznych usb
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)