Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczuczynie

Publication date 2019-08-18
End date 2019-08-27 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szczuczynie
Miejscowość Szczuczyn
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587112-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 153000001, 151000009, 158960005, 158100009, 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14. Dostawy odbywać się będą w okresie od 02.09.2019 do 31.08.2020 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części: Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, Część Nr 2. – warzywa i owoce, Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), Część Nr 4. – mrożonki, Część Nr 5. – pieczywo, Część Nr 6. – nabiał. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 października 2019r., w dniach: 01.01.2020r., 01.04.2020r.,01.07.2020r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczać w godzinach rannych od 06:00 do 10:00 i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej w Szczuczynie. Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane produkty muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, nabiału, owoców, warzyw i pieczywa, które winny być dostarczane świeże i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości w obowiązującym systemie HCCP oraz:
- posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
- posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu,
- posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu (mrożonki dostarczane powinny być samochodem chłodnia) i warunki sanitarne pojazdu.
- powinny odpowiadać normom jakościowym a w przypadku owoców i warzyw świeżych musza być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, wg. Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011r. stanowiącego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostarczonych towarów, w przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, jak również w przypadku wystąpienia nieprawidłowości, co, do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź przewozu produktów w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie natychmiastowym. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności:
a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami);
b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015. poz.1256 z późn. zmianami),
c) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności,
d) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. 2014 poz. 669.), wraz z aktami wykonawczymi;
e) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.),
f) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.).
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75e42468-0a15-4c37-a768-f7c0d90400ac
Biuletyn 587112-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szczuczynie
Regon 451097450
Zamawiajacy adres ulica Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Szczuczyn
Zamawiajacy kod pocztowy 19-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0862725032
Zamawiajacy email spszczuczyn@o2.pl
Adres strony url www.sp-szczuczyn.edupage.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.sp-szczuczyn.edupage.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp-szczuczyn.edupage.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zespół Szkolno-Przedszkolny w Szczuczynie,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kilińskiego 42, 19-230 Szczuczyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Szczuczynie
Numer referencyjny ZSP.271.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej w Szczuczynie przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14. Dostawy odbywać się będą w okresie od 02.09.2019 do 31.08.2020 r. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 części: Część Nr 1. – artykuły ogólnospożywcze, Część Nr 2. – warzywa i owoce, Część Nr 3. – mięso (świeże, nie mrożone), Część Nr 4. – mrożonki, Część Nr 5. – pieczywo, Część Nr 6. – nabiał. Szczegółowy wykaz asortymentu oraz wielkości zamówienia zamieszczony jest w załącznikach od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ . Ilość asortymentu podana w załączniku stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Przedstawienie oferty nieobejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Ceny jednostkowe towarów mogą być waloryzowane co kwartał, począwszy od 01 października 2019r., w dniach: 01.01.2020r., 01.04.2020r.,01.07.2020r. Podstawą waloryzacji jest wzrost ceny za ubiegły kwartał zgodnie ze wskazaniem wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych, ogłaszanych przez prezesa GUS. Waloryzacja przysługuje Wykonawcy, jeżeli ceny wzrosły w tym kwartale, o co najmniej 3%. Zmiany cen w/w mogą być dokonywane tylko w formie pisemnej.Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówiony towar należy dostarczać w godzinach rannych od 06:00 do 10:00 i terminach wskazanych przez Zamawiającego. Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem. Dostawa artykułów obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w stołówce Szkoły Podstawowej w Szczuczynie. Dostawy samochodem dostawczym powinny odbywać się przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innych aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane produkty muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż trzy miesiące od daty dostarczenia, za wyjątkiem mięsa, nabiału, owoców, warzyw i pieczywa, które winny być dostarczane świeże i spełniać obowiązujące normy kontroli jakości w obowiązującym systemie HCCP oraz: - posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, - posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, - posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu (mrożonki dostarczane powinny być samochodem chłodnia) i warunki sanitarne pojazdu. - powinny odpowiadać normom jakościowym a w przypadku owoców i warzyw świeżych musza być wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych, wg. Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011r. stanowiącego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostarczonych towarów, w przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, jak również w przypadku wystąpienia nieprawidłowości, co, do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź przewozu produktów w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie natychmiastowym. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. Dostarczany towar winien być w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, składu, ilości szczegółowej, składników odżywczych w tym soli, cukru, barwników, konserwantów oraz ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wymagania dotyczące wytworzenia i dowozu przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy produkt spełniający wymogi określone w SIWZ i wytworzony zgodnie z obowiązującymi przepisami takimi jak w szczególności: a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz.594 tekst jednolity ze zmianami); b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz. U. z 2015. poz.1256 z późn. zmianami), c) rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008r. w sprawie dodatków do żywności, d) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz.U. 2014 poz. 669.), wraz z aktami wykonawczymi; e) dyrektywami i rozporządzeniami UE w szczególności: Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004,str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319), Rozporządzeniem (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 55, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3,t. 45, str. 14, z późn. zm. ), Rozporządzeniem (WE) 7Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 206, z późn. zm.; Dz. Urz.UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str75, z późn. zm.), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności ( Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002r z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 15, t. 6, str. 463, z późn. zm.), f) ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.). Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego przy ulicy Kilińskiego 42 i Plac 1000 lecia 14
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał jedno zamówienie polegające na dostawie materiałów spożywczych – zgodnie z zał. Nr. 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania zdolności technicznej lub zawodowej - załącznik Nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. Wypełnione oświadczenie czas realizacji zamówienia uzupełniającego- załącznik Nr 1.1 do SIWZ. Wypełnioną kalkulację cenową częściową - załączniki od Nr 2.1 do Nr 2.6 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; Oświadczenie o posiadanej wiedzy i doświadczeniu w bezpieczeństwie żywności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ; Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. Załącznik Nr 8 Klauzula Poufności. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1 pkt 1 i 3, które składane są przez każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę, oraz wykażą iż powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-08-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły ogólnospożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Bułka tarta 0,5kg. Cukier – 1kg Cukier waniliowy-32g Herbata Minutka 100 saszetek Kawa Inka 150g Jajka Makaron Lubella 0,5 kg Kasza jęczmienna 1kg -średnia Kwasek cytrynowy 20g Koncentrat pomidorowy Pudliszki 200g Liść laurowy-5g (galeo) Mąka tortowa -1kg typ 450 PSS Białystok Majeranek - 6g(typu galeo) Mąka ziemniaczana 1kg Majonez napoleoński -900ml Mosso Bazylia 8 g( galeo) Oregano-8g(typu galeo) Olej 1l- rzepakowy Płatki cynamonowe Lubella 250 g Pieprz naturalny -15g galeo Ryż - 1kg Sól niskosodowa Cynamon 12g galeo Kasza manna kg Ziele angielskie 20g Kurkuma -20g(typu Prymat,Danpex,Apetita,Cykoria Bazylia-20g(typu Prymat,Danpex,Cykoria,Apetita Herbatniki Petitki 50g Ocet – 1l Wafle ryżowe-Kupiec, 120g Płatki kukurydziane 500g Lubella
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Buraki Banany Brokuły świeże Cebula Rzepa biała Cytryny Fasola Jabłka Kapusta kiszona kg Kapusta biała Kapusta czerwona Kalafior świeży Marchew Ogórek kiszony kg Ogórek świeży Pietruszka Pieczarki Pomidory Papryka Seler Groch połówki ( kg) Gruszka Pomarańcza Kapusta pekińska nektarynka Mandarynka Rzodkiewka (pęczek) Sałata (główka) Szczypior (pęczek) Koper (pęczek) Pietruszka (pęczek) Ziemniaki
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa mięso świeże, nie mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Filet z kurczaka Kiełbasa śląska Dramstik Łopatka wieprzowa b/k Szynka wp. b/k Schab wp. b/k Polędwica sopocka Kiełbasa żywiecka Karkówka b/k Kości schabowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Marchew z groszkiem Szpinak Mieszanka warzywna Fasolka szparagowa Mieszanka komp. wieloowocowa Filet z miruny (ze skórą) – I gat Filet z tilapii - I gat
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Chleb biały – 0,5kg Bagietka Bułka zwykła 50g
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-02T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Miksełko 200g Mlekpol Mleko 2% - 1l butelka- Mlekpol Twaróg półtłusty Serek homogenizowany -Darek 150g (Mlekowita) Jogurt owocowy-150g -Jogobella Śmietanka do zup i sosów, 12% - 500g (Łaciata- Mlekpol)) Ser żółty - podlaski Jogurt pitny-butelka 180 ml (Mlekpol, Mlekowita)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji zamówienia uzupełniającego złożonego w dniu dostawy bez czasu załadunku (od 5 do 120 min)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)