„Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”

Publication date 2019-08-19
End date 2019-08-30 00:00:00
Instytucja Miasto Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587486-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 42b71dfa-9943-4551-aa7b-52e17930d4b8
Biuletyn 587486-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miasto Słupsk
Regon 59064500000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 84 88 415,
Zamawiajacy fax 59 84 23 583
Zamawiajacy email urzad@um.slupsk.pl,
Adres strony url http://bip.um.slupsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pomoca operatora pocztowega bądź kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Słupsku, ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu, pok. nr 6
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”
Numer referencyjny ZP.271.31.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków udziału
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków udziału
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie stawia warunków udziału
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zmian treści umowy po jej podpisaniu w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie nieistotne zmiany w treści umowy. Wskazane poniżej zmiany nie powodują zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę oraz nie dotyczą one kwestii niezwiązanych z wyborem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy: a) zmiana numeru konta bankowego, b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana miejsc dostawy d) zmiany sposobu fakturowania, e) zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, f) zmiana ilości asortymentu objętego umową. 2. O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w rozdziale VI SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2019-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja (długość w miesiącach)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena przedmiotu zamówienia brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)