GuidZP400 |
42b71dfa-9943-4551-aa7b-52e17930d4b8
|
Biuletyn |
587486-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Słupsk
|
Regon |
59064500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
59 84 88 415,
|
Zamawiajacy fax |
59 84 23 583
|
Zamawiajacy email |
urzad@um.slupsk.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.um.slupsk.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne/powyzej-30-tys-euro/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pomoca operatora pocztowega bądź kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Słupsku, ul. Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, Kancelaria Urzędu, pok. nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.31.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunków udziału
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunków udziału
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunków udziału
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zmian treści umowy po jej podpisaniu w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający w trakcie realizacji umowy dopuszcza w każdym czasie nieistotne zmiany w treści umowy. Wskazane poniżej zmiany nie powodują zmiany treści oferty na podstawie, której wybrano Wykonawcę oraz nie dotyczą one kwestii niezwiązanych z wyborem Wykonawcy. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy: a) zmiana numeru konta bankowego, b) zmiana danych teleadresowych, c) zmiana miejsc dostawy d) zmiany sposobu fakturowania, e) zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, f) zmiana ilości asortymentu objętego umową. 2. O powyższych zmianach strony umowy będą powiadamiały się wzajemnie pisemnie. W przypadku zmiany podwykonawcy, z którego doświadczenia skorzystał Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów wymaganych w tym postępowaniu w rozdziale VI SIWZ dla nowego podwykonawcy. Zmiana podwykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|