E-RADA- dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do obsługi Sesji Rady, w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno”

Publication date 2019-08-19
End date 2019-08-30 00:00:00
Instytucja Gmina Bieliny
Miejscowość Bieliny
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587355-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Gminy.
2. Konfiguracja tabletów na cel obsługi posiedzeń Rady Gminy
3. Dostawa, montaż, konfiguracja systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez Internet.
4. Dostawa, montaż, konfiguracja przewodowego systemu dyskusyjnego.
5. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla administratorów, pracowników obsługi rady oraz radnych.
6. Utrzymanie wdrożonego systemu informatycznego w infrastrukturze technicznej Wykonawcy.
7. Świadczenie serwisu systemu informatycznego przez okres równy oferowanej gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d25516a6-2cfd-4d57-a024-0c638408c9f2
Biuletyn 587355-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Bieliny
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Bieliny
Zamawiajacy kod pocztowy 26-004
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy fax 413 026 107
Zamawiajacy email inwestycje@bieliny.pl
Adres strony url www.bieliny.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bieliny.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bieliny.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Bieliny Ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny
Nazwa nadana zamowieniu E-RADA- dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do obsługi Sesji Rady, w ramach projektu „Wdrożenie innowacyjnych e- usług w gminach Suchedniów, Bieliny i Górno”
Numer referencyjny ZP 271.27.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Gminy. 2. Konfiguracja tabletów na cel obsługi posiedzeń Rady Gminy 3. Dostawa, montaż, konfiguracja systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez Internet. 4. Dostawa, montaż, konfiguracja przewodowego systemu dyskusyjnego. 5. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla administratorów, pracowników obsługi rady oraz radnych. 6. Utrzymanie wdrożonego systemu informatycznego w infrastrukturze technicznej Wykonawcy. 7. Świadczenie serwisu systemu informatycznego przez okres równy oferowanej gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 60 dni liczone od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykonał należycie i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu wspierającego pracę Rady Miast i Gmin o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każde,
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1.1) dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ (w formie niepieniężnej), 1.2) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności:- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 1.3) zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 1.4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru zostały zawarte we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-08-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski pod rygorem nieważności
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria Okres wydłużonej rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)