GuidZP400 |
8af7aaf6-9ab9-4364-bd25-8402d0c309ce
|
Biuletyn |
587370-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wojewódzki w Poznaniu
|
Regon |
29220900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Juraszów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42570
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-479
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8212 359, 61 8212 267
|
Zamawiajacy fax |
61 8212 359, 61 8233 451
|
Zamawiajacy email |
szpital@lutycka.pl
|
Adres strony url |
www.lutycka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lutycka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SZPITAL WOJEWÓDZKI W POZNANIU Juraszów 7/19 60-479 Poznań Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa warzyw, buraków, ziemniaków i artykułów sypkich dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
SZW/DZP/61/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, ziemniaków i artykułów sypkich dla pacjentów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
190671,80
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zaświadczenie o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru Zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 2. Zaświadczenie o zatwierdzeniu zakładu i o wpisie do rejestru Zakładów podlegających nadzorowi Inspekcji Weterynaryjnej. 3. Oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Pwłnomocnictwo
|
IV 4 4 data |
2019-09-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 1: Warzywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
27135,90
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 1 jest sukcesywna dostawa warzyw dla pacjentów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 2: Ziemniaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
136400,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 2 jest sukcesywna dostawa ziemniaków dla pacjentów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie częściowe nr 3: Artykuły sypkie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
27135,90
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w zadaniu nr 3 jest sukcesywna dostawa artykułów sypkich dla pacjentów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - szczegółowy opis zamówienia został zamieszczony odpowiednio w załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym na zasadach określonych we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |