GuidZP400 |
036a6de3-a945-4e4b-a7e4-67739a5b1dcf
|
Biuletyn |
587336-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
|
Regon |
53051239100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wincentego Witosa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-418
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4520114
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wcm.opole.pl
|
Adres strony url |
www.usk.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usk.opole.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych na potrzeby USK w Opolu przez okres 24 miesięcy
|
Numer referencyjny |
TLZP/2-23/233/81/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych na potrzeby USK w Opolu przez okres 24 miesięcy
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby posiadają ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego oraz spełnia wskazane normy lub równoważne.
2.W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych należy załączyć wypełniony załącznik nr 1 , foldery, katalogi oraz próbki - dla określonych pozycji w ilościach podanych w załączniku nr 1 potwierdzające spełnienie warunków określonych dla przedmiotu zamówienia ze wskazaniem strony i zaznaczeniem na stronie miejsca potwierdzenia spełnienia warunków technicznych.
3. Dokument producenta potwierdzający wykonanie wyrobów z foli LDPE.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić: a) w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, b) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia, c) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają stronom zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych, d) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy w przypadku obniżenia ceny (czasowego bądź stałego) przez Wykonawcę, e) Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania ilości przedmiotu zamówienia /- 20 %/ w przypadku zaistnienia okoliczności , których wcześniej nie można było przewidzieć. f) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku nie wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy w okresie przewidzianym na jej realizację 0 4 miesiące. g) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości w pozycjach asortymentu umowy w ramach wartości umowy w przypadku wyczerpania danego asortymentu w trakcie trwania umowy bez zmiany wartości umowy, h) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT przewiduje się zmianę wartości umowy brutto . Cena netto nie ulega zmianie.
|
IV 4 4 data |
2019-08-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert 2019-08-27 godzina 11:00 sala 04
|