Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim

Publication date 2019-08-19
End date 2019-09-03 00:00:00
Instytucja Powiat Wodzisławski
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583563-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
2. Zakres dostawy:
1) Komputer stacjonarny typ 1- 27 szt.,
2) Monitor - 68 szt.,
3) Laptop typ 1 - 3 szt.,
4) Laptop typ 2 - 1 szt.,
5) Mysz przewodowa - 20 szt.,
6) Mysz bezprzewodowa - 5 szt.,
7) Klawiatura - 20 szt.,
8) 5 licencji do serwera - 17 szt.,
9) Licencja Acronis - 2 szt.,
10) Dysk SSD - 23 szt.,
11) Taśma do kopii - 25 szt.,
12) Skaner typ 1 - 1 szt.,
13) Zasilacz awaryjny UPS - 22 szt.,
14) Switch - 8 szt.,
15) Przełącznik KVM - 2 szt.,
16) Pamięć do komputerów - 6 szt.,
17) Pendrive - 4 szt.,
18) Szafa Rack 42U - 1 szt.,
19) Komputer stacjonarny typ 2 – 1 szt.,
20) Skaner typ 2 – 1 szt.,
21) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 1 – 1 szt.,
22) Laptop typ 3 – 2 szt.,
23) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 2 – 3 szt.
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku, posiadać deklaracje zgodności CE.
4. Producenci oferowanych komputerów stacjonarnych i laptopów powinni posiadać certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001.
5. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2, w godzinach pracy Starostwa.
6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea3cb868-1ace-44ac-abc9-614e4565fdb0
Biuletyn 583563-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Wodzisławski
Regon 27625523000000
Zamawiajacy adres ulica Bogumińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wodzisław Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 44-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon +48324120930
Zamawiajacy fax +48324120931
Zamawiajacy email przetargi@powiatwodzislawski.pl
Adres strony url http://www.bip.powiatwodzislawski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatwodzislawski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pisemnie w kancelarii Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pszowska 92a, 44-300 Wodzisław Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim
Numer referencyjny WFZ.272.5.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. 2. Zakres dostawy: 1) Komputer stacjonarny typ 1- 27 szt., 2) Monitor - 68 szt., 3) Laptop typ 1 - 3 szt., 4) Laptop typ 2 - 1 szt., 5) Mysz przewodowa - 20 szt., 6) Mysz bezprzewodowa - 5 szt., 7) Klawiatura - 20 szt., 8) 5 licencji do serwera - 17 szt., 9) Licencja Acronis - 2 szt., 10) Dysk SSD - 23 szt., 11) Taśma do kopii - 25 szt., 12) Skaner typ 1 - 1 szt., 13) Zasilacz awaryjny UPS - 22 szt., 14) Switch - 8 szt., 15) Przełącznik KVM - 2 szt., 16) Pamięć do komputerów - 6 szt., 17) Pendrive - 4 szt., 18) Szafa Rack 42U - 1 szt., 19) Komputer stacjonarny typ 2 – 1 szt., 20) Skaner typ 2 – 1 szt., 21) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 1 – 1 szt., 22) Laptop typ 3 – 2 szt., 23) Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe typ 2 – 3 szt. 3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku, posiadać deklaracje zgodności CE. 4. Producenci oferowanych komputerów stacjonarnych i laptopów powinni posiadać certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001. 5. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2, w godzinach pracy Starostwa. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dziale II SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego. Wartość brutto jednej dostawy co najmniej 40.000 zł.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Uwaga: W przypadku wskazania przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 8 i 9 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Działu II SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-09-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) oświadczenie o warunkach gwarancji – zał. nr 4 do Działu III SIWZ – wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 3) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 7 i 8 rozdziału XII SIWZ). Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), 2) w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Criterion

Kryteria moc wyjściowa zasilacza UPS
Znaczenie 5,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria czas reakcji matrycy
Znaczenie 3,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria dysk dla Komputera typ 1
Znaczenie 4,00
  
Kryteria ilość pamięci RAM dla Komputera typ 1
Znaczenie 4,00
  
Kryteria wydajność obliczeniowa dla Komputera typ 1
Znaczenie 9,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)