najem sprzętu teleinformatycznego wraz z usługami dostawy, instalacji i wdrożenia elementów systemu telefonii VoIP, urządzeń aktywnych oraz sieci WiFi.

Publication date 2019-08-19
End date 2019-08-27 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elementy składowe sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587125-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 324220007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje najem sprzętu teleinformatycznego wraz z usługami dostawy, instalacji i wdrożenia elementów systemu telefonii VoIP, urządzeń aktywnych oraz sieci WiFi określonych w SIWZ.
Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy, będący integralną częścią SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b9ed083-359e-497c-978a-f3ad332dca09
Biuletyn 587125-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Regon 66584000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Józefa Bema
Zamawiajacy adres numer domu 70
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6323215
Zamawiajacy fax 22 6327242
Zamawiajacy email sekretariat@zgnwola.waw.pl
Adres strony url http://www.zgnwola.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zgnwola.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zgnwola.waw.pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.J.Bema 70, 01-225 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu najem sprzętu teleinformatycznego wraz z usługami dostawy, instalacji i wdrożenia elementów systemu telefonii VoIP, urządzeń aktywnych oraz sieci WiFi.
Numer referencyjny ZP.26.177.2019.JS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakres zamówienia obejmuje najem sprzętu teleinformatycznego wraz z usługami dostawy, instalacji i wdrożenia elementów systemu telefonii VoIP, urządzeń aktywnych oraz sieci WiFi określonych w SIWZ. Szczegółowe warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy, będący integralną częścią SIWZ
Cpv glowny przedmiot 32422000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 367754,68
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej, Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę sprzętu teleinformatycznego z zakresu urządzeń sieciowych o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek mogą spełniać łącznie, tzn. spełnienie warunku będzie polegało na wykazaniu co najmniej przez jednego z wykonawców występujących wspólnie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; Informację należy złożyć w formie kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do s.i.w.z. Wykaz należy złożyć w formie oryginału natomiast dowody w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy wadium 1
Wadium 5 000,00 zł
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Cena brutto oferty będzie jedynym kryterium oceny ofert, które będzie licytowane w toku aukcji elektronicznej.
Informaje udostepnione wykonawcom Klasyfikacja złożonych postąpień jest przekazywana Wykonawcom na bieżąco: 1. Cena prowadząca, cena oferty własnej, punktacja i miejsce w rankingu. 2. Informacja o zamknięciu aukcji.
Informaje przebiegu aukcji Zamawiający zastosuje aukcję elektroniczną na zasadach określonych w art. 91a – 91e ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, która będzie prowadzona na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym dla etapu I w punkcie XX.6 lit. a) s.i.w.z.
Warunki do licytacji minimalna wysokość postąpienia będzie wynosić od 0,5% do 1% wartości ceny uznanej za najkorzystniejszą w I etapie oceny ofert (patrz pkt XX.6 s.i.w.z.); ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej; od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień; w przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po usunięciu awarii dzień roboczy, z uwzględnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, zaproszonym do udziału w aukcji elektronicznej.
Warunki zamkniecia aukcji Zamawiający, zamyka aukcję, gdy w podstawowym czasie 15 minut nie zostanie złożone żadne postąpienie lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia postąpienia przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożone inne postąpienie, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Zamawiający po zamknięciu aukcji wybiera najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria oceny ofert wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu, z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu aukcji nie ulegnie zmianie cena najkorzystniejszej oferty, wiążąca jest ocena dokonana przed wysłaniem przez Zamawiającego zaproszeń do udziału w aukcji elektronicznej. Jeżeli w wyniku przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną, niż uznana za najkorzystniejszą w I etapie oceny ofert (patrz pkt XX.6 s.i.w.z.), zwycięzca zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, przedstawić ponownie wypełniony formularz ofertowy, uwzględniający wynik aukcji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: - możliwości zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. - możliwości zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV 4 4 data 2019-08-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Polityka antykorupcyjna Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy nr 861/2019 z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie wprowadzenia Polityki antykorupcyjnej m.st. Warszawy, Wykonawcy oraz osoby/podmioty współpracujące z Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy: • powinni przestrzegać Polityki antykorupcyjnej m.st. Warszawy; • współpracują w zakresie zwalczania nadużyć, w tym korupcji poprzez zgłaszanie niepożądanych zjawisk i incydentów. Klauzula informacyjna „Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa, +48 22 495 81 17, faks +48 22 495 81 33.  Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować pod następującym adresem e-mail: iod@zgnwola.waw.pl, albo za pośrednictwem poczty skierowanej na adres Administratora (z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych).  Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.  Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, jak również podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem mogą przetwarzać powierzone przez Administratora dane.  Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przepisami obowiązującego prawa, w szczególności dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.  Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pz.  W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.  Osobie, której dane dotyczą przysługuje: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych*; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;  Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * W przypadku, gdy wykonanie obowiązków związanych z realizacja prawa dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu. ** Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.”

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja - w zakresie aparatów telefonicznych i modułów rozszerzeń.
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja - w zakresie przełączników Ethernet, modułów niezbędnych do rozbudowy routera, kontrolera sieci bezprzewodowej oraz access point.
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin realizacji - dostawa sprzętu
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)