GuidZP400 |
9e21c386-5b0a-4448-8531-95e165668290
|
Biuletyn |
586963-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Regon |
83758300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl
|
Adres strony url |
http://www.ikard.pl
|
Adres strony internetowej |
http://www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii im. Prymasa Tysiąclecia Stefana Kardynała Wyszyńskiego Alpejska 42 04-628 Warszawa Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bielizny szpitalnej
|
Numer referencyjny |
ZP.067.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa bielizny pościelowej
|
Cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów wyszczególnionych poniżej ::
1. Karty charakterystyki tkaniny potwierdzające parametry techniczne i skład chemiczny wyrobu jego gramaturę, skład surowcowy, kurczliwość, temperaturę prania, instrukcję obsługi prania - Część nr 1 i 3
2. Etykieta/prospekt/katalog/folder/karta(formularz danych technicznych), instrukcja obsługi, instrukcja prania - Część Nr 1,2,3,4 odpowiednio do asortymentu.
3. PRÓBKI oferowanego asortymentu zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy
Próbka tkaniny powinna być nie mniejsza niż np. 50 cm x 50 cm z wytkanym napisem jeżeli dotyczy (napis na próbce materiału dowolny)
Wszystkie złożone dokumenty mają potwierdzać wymagania zawarte w załączniku Nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy Opis przedmiotu zamówienia - parametry wymagane i być zgodne z Oświadczeniem udzielonym przez Wykonawcę w rubryce Odpowiedź Wykonawcy.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia "typu …" lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o tych samych lub lepszych parametrach od wymaganych przez zamawiającego. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie odpowiedników rynkowych o parametrach nie gorszych niż posiada wskazany produkt. Parametry zamawianych produktów określają istotne warunki użytkowe oraz techniczne jakie musi spełnić przedmiot zamówienia. Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowe warunki umowy oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Bielizna szpitalna, poszwy, przescieradła, podkłady, poszewki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Bielizna szpitalna, poszwy, przescieradła, podkłady, poszewki Bielizna szpitalna, poszwy, przescieradła, podkłady, poszewki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Koce, poduszki, kołdry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Koce, poduszki, kołdry Koce, poduszki, kołdry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pokrowce na materace
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39500000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pokrowce na materace
|
Zalacznik krotki opis |
Pokrowce na materace Pokrowce na materace
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie domowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposazenie domowe Wyposażenie domowe
|
| |