Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” w podziale na 9 części zamówienia

Publication date 2019-08-20
End date 2019-08-29 00:00:00
Instytucja Gmina Opoczno
Miejscowość Opoczno
Województwo łódzkie
Branża
  • Tablice,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587926-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301950002, 386521001, 302313206
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu – „Aktywna tablica” zwanego dalej „przedmiotem umowy” dla n/w szkół:
Część 1 - Szkoły Podstawowej im. Tadeusz Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim;
Część 2 - Szkoły Podstawowej w Modrzewiu;
Część 3 - Szkoły Podstawowej w Kraśnicy;
Część 4 - Szkoły Podstawowej w Ogonowicach im. Armii Krajowej;
Część 5 - Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego
w Opocznie;
Część 6 - Szkoły Podstawowej w Sielcu;
Część 7 - Szkoły Podstawowej nr 1 w Opocznie im. Kornela Makuszyńskiego,
Część 8 - Szkoły Podstawowej im. Oddziału Partyzanckiego AK „Doliniacy” w Libiszowie;
Część 9 - Szkoły Podstawowej nr 3 w Opocznie im. Henryka Sienkiewicza.

2.Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązuje się do:
1) dostarczenia fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (wyprodukowanych nie wcześniej
niż 9 miesięcy przed dostawą, nieużywanych, niezniszczonych), posiadających deklarację CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta, oraz wolnych od obciążeń prawami osób trzecich;
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia ,w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
2) dostarczenia przedmiotu umowy bez wad, posiadającego parametry i właściwości określone
w SIWZ;
3) przekazania niezbędnych instrukcji i materiałów dotyczących użytkowania sporządzonych
w języku polskim,
3.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy na warunkach
ustalonych w umowie ( załącznik nr 5 do SIWZ).
4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.
5. Dostarczony przedmiot umowy będzie przekazany dla placówek oświatowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f7c7eda-25c8-4d15-8d41-012613f04fff
Biuletyn 587926-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Opoczno
Regon 59064837900000
Zamawiajacy adres ulica Staromiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Opoczno
Zamawiajacy kod pocztowy 26-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44/ 78 60 137 ,
Zamawiajacy fax 44/ 78 60 111
Zamawiajacy email przetargi@um.opoczno.pl,
Adres strony url www.bip.opoczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.opoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.opoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno (sekretariat) urzędu I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” w podziale na 9 części zamówienia
Numer referencyjny ZZP.271.19.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu – „Aktywna tablica” zwanego dalej „przedmiotem umowy” dla n/w szkół: Część 1 - Szkoły Podstawowej im. Tadeusz Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim; Część 2 - Szkoły Podstawowej w Modrzewiu; Część 3 - Szkoły Podstawowej w Kraśnicy; Część 4 - Szkoły Podstawowej w Ogonowicach im. Armii Krajowej; Część 5 - Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kazimierza Wielkiego w Opocznie; Część 6 - Szkoły Podstawowej w Sielcu; Część 7 - Szkoły Podstawowej nr 1 w Opocznie im. Kornela Makuszyńskiego, Część 8 - Szkoły Podstawowej im. Oddziału Partyzanckiego AK „Doliniacy” w Libiszowie; Część 9 - Szkoły Podstawowej nr 3 w Opocznie im. Henryka Sienkiewicza. 2.Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązuje się do: 1) dostarczenia fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych (wyprodukowanych nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą, nieużywanych, niezniszczonych), posiadających deklarację CE, certyfikat ISO 9001 dla producenta, oraz wolnych od obciążeń prawami osób trzecich; Pod pojęciem „fabrycznie nowy” zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia ,w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. 2) dostarczenia przedmiotu umowy bez wad, posiadającego parametry i właściwości określone w SIWZ; 3) przekazania niezbędnych instrukcji i materiałów dotyczących użytkowania sporządzonych w języku polskim, 3.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy na warunkach ustalonych w umowie ( załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji określa załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia. 5. Dostarczony przedmiot umowy będzie przekazany dla placówek oświatowych.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Wskazanie w ofercie zakresu/części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, stanowi co do zasady jedynie jego zamierzenie a nie stanowi zobowiązania do wykonania prac przy udziale konkretnych podwykonawców (zgodnie z wyrokiem KIO sygn. akt KIO 234/17). W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firmom podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę; 2. Gwarancja. 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia oraz zamontowane urządzenia na okres wskazany z formularzu oferty. 2) długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 24 miesięcy (termin minimalny) do 48 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Inne postanowienia ogólne. 1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2) Warunki płatności: płatne po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia w ciągu 30 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury u Zamawiającego. 3) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN. Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone. 4) Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. 5) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6) postępowanie o udzielenie zamówienia przygotowane jest i prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie Wykonawców oraz z zasadami proporcjonalności i przejrzystości. 7) jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8) Zamawiający, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nie poinformował wykonawców o planach i oczekiwaniach dotyczących zamówienia, nie przeprowadził dialogu technicznego, nie zwracając się do ekspertów, organów władzy publicznej lub wykonawców o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy. 4. Zamawiający nie przewiduje: a) zawarcia umowy ramowej; b) rozliczania w walutach obcych; c) aukcji elektronicznej; d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: a) Aktualne na dzień składania oświadczenia wstępne - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa Wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. c)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia stanowi - załącznik nr 4 do SIWZ. ponadto: Wykonawca w dniu podpisania umowy winien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty zgodnie z rozd. XV pkt. 4 SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: terminu realizacji przedmiotu umowy, wynagrodzenia, zmiany zakresu przedmiotu umowy, zmiany sposobu rozliczeń przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź; pożar i inne klęski żywiołowe; zamieszki; strajki; akty wandalizmu; ataki terrorystyczne; promieniowanie lub skażenia; awarie; katastrofy, 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, 3) zmiany sposobu wystawiania faktur, 4) zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku sprzętu wskazanego w ofercie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następca będzie posiadał gorsze parametry lub nie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny model o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 3 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu, 5) zmiany podwykonawców lub zakresu prac wykonanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę wg. postanowień umowy, 6) innych od wyżej przywołanych, niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. 2. W przypadkach, o których mowa poniżej, za zgodą stron umowy, termin realizacji przedmiotu umowy przedłuża się o: 1) czas trwania siły wyższej, 2) czas niezbędny na podjęcie działań, o których mowa w ust. 1 pkt 4,5 3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadkach wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 5. Zmiana nr rachunku Wykonawcy może nastąpić na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji. 6. Wykonawca wnioskując o zmianę umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zgody lub akceptacji Zamawiającego. 7. Dopuszczalne są zmiany spowodowane okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć a wartość tej zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej w umowie. 8. Zamawiający dopuszcza także zmianę umowy w sytuacji, kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2019-08-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Sygietyńskiego w Bukowcu Opoczyńskim w zakresie dostawy: a) Projektora - 1 szt.; b) Projektora ultrakrótkoogniskowego 3 szt. ; c) Głośniki - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Modrzewiu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Modrzewiu w zakresie dostawy: a) Tablicy interaktywnej bez projektora ultrakrótkoogniskowego - 3 szt; b) Projektora - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Kraśnicy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Kraśnicy w zakresie dostawy: a) Tablicy interaktywnej z projektorem ultrakrótkoogniskowym - 1 szt, b) Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej ekranu, co najmniej 55 cali - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Ogonowicach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Ogonowicach w zakresie dostawy: a) Głośników- 2 szt, b) Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej ekranu, co najmniej 55 cali - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej nr 2 z oddz. Integracyjnymi in. Kazimierza Wielkiego w Opocznie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej nr 2 z oddz. Integracyjnymi in. Kazimierza Wielkiego w Opocznie w zakresie dostawy: a) Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej ekranu, co najmniej 55 cali - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Sielcu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej w Sielcu w zakresie dostawy: a) Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej ekranu, co najmniej 55 cali - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Opocznie im. K. Makuszyńskiego z Oddziałami Gimnazjalnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Opocznie im. K. Makuszyńskiego z Oddziałami Gimnazjalnymi w zakresie dostawy: a) Głośników 2 szt. b) Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej ekranu, co najmniej 55 cali - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej im. Oddziału Partyzanckiego AK ,, Doliniacy” w Libiszowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej im. Oddziału Partyzanckiego AK ,, Doliniacy” w Libiszowie w zakresie dostawy: a) Tablicy interaktywnej z projektorem ultrakrótkoogniskowym - 2 szt., b) Głośników - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Opocznie im. H. Sienkiewicza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu „Aktywna tablica” dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Opocznie im. H. Sienkiewicza w zakresie dostawy: a) Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej ekranu, co najmniej 55 cali - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)