USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA OPIECE SERWISOWEJ I WSPARCIU TECHNICZNYM PROGRAMU SYMFONIA W AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Publication date 2019-10-17
End date 2019-10-28 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611355-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Zamawiający, zgodnie z wynikiem przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do:
a)kompleksowej opieki serwisowej i wsparcia technicznego programu Sage SYMFONIA,
b)zapewnieniu gwarancji podstawowej/aktualizacji ww. programu zgodnie z zaleceniami producenta,
c)utworzenia dodatkowych sześciu stanowisk pracy w ramach posiadanej przez Zamawiającego licencji modułu Sage SYMFONIA ERP Finanse i Księgowość Extra z Gwarancją Podstawową,
d)utworzenia dodatkowego jednego stanowiska pracy w ramach posiadanej przez Zamawiającego licencji modułu Sage SYMFONIA ERP Środki Trwałe Extra z Gwarancją Podstawową,
e)utworzenia dodatkowych dwóch stanowisk pracy w ramach posiadanej przez Zamawiającego licencji Sage SYMFONIA ERP Handel Extra z Gwarancją Podstawową, według zasad określonych w niniejszej umowie.
2.W ramach kompleksowej opieki serwisowej i wsparcia technicznego programu Sage SYMFONIA Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi w wymiarze 900 godzin w okresie 36 miesięcy.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje wykorzystanie 360 godzin. Pozostałe 540 godzin zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej w ofercie
4.Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia producenta do sprzedaży i serwisowania programu Sage SYMFONIA użytkowanego przez Akademię Sztuki Wojennej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e29ee673-ea2b-4c52-984a-592c0652714f
Biuletyn 611355-N-2019
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 01157424400000
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085,
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email d.magdziarz@akademia.mil.pl,
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.akademia.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub listownie w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Punkcie Podawczym AszWoj - budynek 4 - portiernia
Nazwa nadana zamowieniu USŁUGA POLEGAJĄCĄ NA OPIECE SERWISOWEJ I WSPARCIU TECHNICZNYM PROGRAMU SYMFONIA W AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Numer referencyjny PK.ZZP.261.92.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Zamawiający, zgodnie z wynikiem przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do: a)kompleksowej opieki serwisowej i wsparcia technicznego programu Sage SYMFONIA, b)zapewnieniu gwarancji podstawowej/aktualizacji ww. programu zgodnie z zaleceniami producenta, c)utworzenia dodatkowych sześciu stanowisk pracy w ramach posiadanej przez Zamawiającego licencji modułu Sage SYMFONIA ERP Finanse i Księgowość Extra z Gwarancją Podstawową, d)utworzenia dodatkowego jednego stanowiska pracy w ramach posiadanej przez Zamawiającego licencji modułu Sage SYMFONIA ERP Środki Trwałe Extra z Gwarancją Podstawową, e)utworzenia dodatkowych dwóch stanowisk pracy w ramach posiadanej przez Zamawiającego licencji Sage SYMFONIA ERP Handel Extra z Gwarancją Podstawową, według zasad określonych w niniejszej umowie. 2.W ramach kompleksowej opieki serwisowej i wsparcia technicznego programu Sage SYMFONIA Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usługi w wymiarze 900 godzin w okresie 36 miesięcy. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w przedmiocie zamówienia i gwarantuje wykorzystanie 360 godzin. Pozostałe 540 godzin zostanie opcjonalnie wykorzystane w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania ilości wskazanych w tabeli formularza ofertowego. W takim zakresie odpowiednio może ulec modyfikacji wartość umowy, przy zachowaniu ceny jednostkowej określonej w ofercie 4.Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia producenta do sprzedaży i serwisowania programu Sage SYMFONIA użytkowanego przez Akademię Sztuki Wojennej.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj lub przesłać pocztą).
Czy wadium 1
Wadium 1. W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy zł); 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r, poz. 359 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących okolicznościach : 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym cena netto przedmiotu umowy pozostaje bez zmian, a stosownej zmianie ulega cena brutto określona w § 8 ust. 1 umowy; 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 4) w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. Zamawiający po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 3 i 4, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia. 6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy. 7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, z wnioskiem o zmianę umowy, na zasadach określonych w ust. 3, może wystąpić Zamawiający.
IV 4 4 data 2019-10-28T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)