Zakup mebli i foteli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie

Publication date 2019-11-18
End date 2019-11-27 00:00:00
Instytucja Powiat Legionowski
Miejscowość Legionowo
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623663-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i foteli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:1)część 1 zamówienia – Meble biurowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.2)część 2 zamówienia – Fotele biurowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.4.Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5.Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.6.Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy.7.Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.8.Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ffa07a82-cab7-4e02-b165-cbacdc6d6a49
Biuletyn 623663-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Legionowski
Regon 13269858000000
Zamawiajacy adres ulica ul. gen. Władysława Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Legionowo
Zamawiajacy kod pocztowy 05-119
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 840 872
Zamawiajacy fax 227 742 551
Zamawiajacy email przetargi@powiat-legionowski.pl
Adres strony url bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018, poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Podawcze na parterze stanowisko nr 1 Starostwa Powiatowego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo
Nazwa nadana zamowieniu Zakup mebli i foteli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
Numer referencyjny ZPU.272.72.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i foteli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:1)część 1 zamówienia – Meble biurowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.2)część 2 zamówienia – Fotele biurowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.4.Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5.Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.6.Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy.7.Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.8.Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 18
Informacje na temat katalogow 1.Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia wynosi 18 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.2.Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 18 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 18 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.3.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali minimum jedną dostawę mebli (mebli i foteli biurowych) na kwotę co najmniej:• dla części 1 zamówienia 25 000,00 zł brutto;• dla części 2 zamówienia 3 800,00 zł brutto.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Inne dokumenty niewymienione a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
Czy wadium 1
Wadium 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:1) 590,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych) dla oferty częściowej nr 1,2)100,00 zł (słownie: sto złotych) dla oferty częściowej nr 2.2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych;5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804).2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie odrzucona. 5.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 510 na V piętrze – Wydział Finansowo - Księgowy. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,2)w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,3)siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ,4)zmian wynikających z przepisów prawa,5)w uzasadnionych przypadkach np. zaprzestania produkcji danego produktu dopuszcza się dostawę o wyższych parametrach i nie gorszej jakości niż określony w ofercie, pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,6)rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy,7)wystąpiły inne nieprzewidziane i niezawinione przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble biurowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 18
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy.Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fotele biurowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 18
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Dostawa odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.Kolorystyka zaoferowanego przedmiotu zamówienia zostanie ustalona w dniu podpisania umowy.Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy.Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużenia okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt:. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie okresu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Jeżeli w ofercie nie będzie wskazania proponowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca udzieli minimalnego okresu gwarancji, bez przyznawania dodatkowych punktów.
  

Criterion

Kryteria okres udzielonej gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)