Sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni do magazynu KWP w Szczecinie

Publication date 2019-11-18
End date 2019-11-26 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 622371-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni na potrzeby wydziałów, jednostek Policji województwa Zachodniopomorskiego, BSWP, CBŚP w Szczecinie.
2. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części I-VII stanowiące załączniki 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 do siwz
3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności
4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I
5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14
6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
7. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części:
część I – środki czystości i środki pielęgnujące dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.1 do siwz;
część II - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.2 do siwz;
część III - środki czystości i środki pielęgnujące dla Wydziału w Szczecinie BSWP załącznik 4.3 do siwz;
część IV - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla Wydziału w Szczecinie BSWP załącznik 4.4 do siwz;
część V - środki czystości i środki pielęgnujące dla CBŚP Zarząd w Szczecinie załącznik 4.5 do siwz;
część VI - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla CBŚP Zarząd w Szczecinie załącznik 4.6 do siwz;
część VII - środki do dezynfekcji rąk oraz powierzchni dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.7 do siwz;

4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz.
5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d32c514d-b1d8-4b3f-88bc-cdd84b1148f5
Biuletyn 622371-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 81090304000000
Zamawiajacy adres ulica Małopolska
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8211479,
Zamawiajacy fax 91 8211477
Zamawiajacy email zzp@sc.policja.gov.pl,
Adres strony url http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow/3523,tabela-ogloszen.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow/3523,tabela-ogloszen.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, przez posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. św.św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni do magazynu KWP w Szczecinie
Numer referencyjny ZZ-2380-116/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni na potrzeby wydziałów, jednostek Policji województwa Zachodniopomorskiego, BSWP, CBŚP w Szczecinie. 2. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części I-VII stanowiące załączniki 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 do siwz 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy 7. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części: część I – środki czystości i środki pielęgnujące dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.1 do siwz; część II - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.2 do siwz; część III - środki czystości i środki pielęgnujące dla Wydziału w Szczecinie BSWP załącznik 4.3 do siwz; część IV - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla Wydziału w Szczecinie BSWP załącznik 4.4 do siwz; część V - środki czystości i środki pielęgnujące dla CBŚP Zarząd w Szczecinie załącznik 4.5 do siwz; część VI - papier toaletowy i ręczniki papierowe dla CBŚP Zarząd w Szczecinie załącznik 4.6 do siwz; część VII - środki do dezynfekcji rąk oraz powierzchni dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego załącznik 4.7 do siwz; 4. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do siwz. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na jedno lub więcej zadań.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 613881,95
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow umowa obowiązywać będzie przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca na wezwanie Zamawiającego do potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w SOPZ dostarczy do siedziby Zamawiającego karty opisu producenta zaproponowanych produktów równoważnych. Ponadto dostarczy wszystkie pełnowartościowe produkty w oryginalnych opakowaniach zaproponowane w ofercie w ilości 1 szt., które w przypadku zgodności zostaną u Zamawiającego na poczet przyszłej umowy
Inne dokumenty niewymienione A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza kalkulacji cenowej według wzoru stanowiącego załączniki 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 do siwz; 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: 4. Wykonawca (podwykonawca) nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 a) siwz: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie; 5. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie; 6. Oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego do potwierdzenia spełnienia warunków zawartych w SOPZ dostarczy do siedziby Zamawiającego karty opisu producenta zaproponowanych produktów równoważnych. Ponadto dostarczy wszystkie pełnowartościowe produkty w oryginalnych opakowaniach zaproponowane w ofercie w ilości 1 szt., które w przypadku zgodności zostaną u Zamawiającego na poczet przyszłej umowy 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Część I – 10 000 zł Część II – 5 000 zł Część VII – 1 500 zł 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.11.2019 r. do godziny 13.00. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art. 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 – 14.00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa na wykonanie zamówienia zostanie zawarta zgodnie z wzorem umowy, określającym na jakich warunkach Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, stanowiący załącznik nr 5 do siwz. Przewiduję możliwość(i) dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy 1) w przypadku wycofania asortymentu z produkcji, zastąpienie go innym, o tych samych parametrach określonych w formularzu cenowym, bez wzrostu jego ceny jednostkowej, Wnioskodawcą ewentualnych zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierający uzasadnione potrzeby dokonania takiej zmiany. Każda zmiana wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. 2) terminu dostawy na 21 dni kalendarzowych, w przypadku gdy Zamawiający złoży jednorazowe zamówienie na asortyment większy niż 30% całości umowy.
IV 4 4 data 2019-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie jest Pan mł. insp. Tomasz Kopka, tel. 91 821 15 70, e-mail: tomasz.kopka@sc.policja.gov.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni do magazynu KWP w Szczecinie sygn. postępowania: ZZ-2380-116/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „uPzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z uPzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; * skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **: ** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa środki czystości i środki pielęgnujące dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 363820,75
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania umowy : 24 miesiące od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz środków do dezynfekcji rąk i powierzchni na potrzeby wydziałów, jednostek Policji województwa Zachodniopomorskiego, 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części I- zał. 4.1 3. materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier toaletowy i ręczniki papierowe dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 184326,02
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania umowy - 24 miesiące od daty podpisania umowy
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części II- zał. nr 4.2, 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Środki czystości i środki pielęgnujące dla Wydziału w Szczecinie BSWP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 571,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania umowy - 24 miesiące od daty podpisania
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i środków pielęgnujących dla Wydziału w Szczecinie BSWP 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części III- zał nr 4.3 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Papier toaletowy i ręczniki papierowe dla Wydziału w Szczecinie BSWP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 681,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania umowy - 24 miesiące od daty podpisania
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Wydziału w Szczecinie BSWP 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części IV- zał nr 4.4, 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Środki czystości i środki pielęgnujące dla CBŚP Zarząd w Szczecinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3525,30
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania umowy - 24 miesiące od daty podpisani
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Środkó czystości i środków pielęgnujących dla CBŚP Zarząd w Szczecinie 2.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części V- zał. nr 4.5, 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Papier toaletowy i ręczniki papierowe dla CBŚP Zarząd w Szczecinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8819,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania umowy - 24 miesiące od daty podpisani
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieur toaletowego i ręczników papierowych dla CBŚP Zarząd w Szczecinie 2.szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części Vi- zał. nr 4.6 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Środki do dezynfekcji rąk oraz powierzchni dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 52136,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe Czas trwania umowy - 24 miesiące od daty podpisani
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy Środków do dezynfekcji rąk oraz powierzchni dla jednostek policji woj. zachodniopomorskiego 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach kalkulacji cenowej dla części VII załącznik nr 4.7, 3. - materiały z oznaczonym terminem ważności w dniu dostawy powinny posiadać minimum roczny termin przydatności 4. - przy podpisaniu umowy muszą być dostarczone karty charakterystyki producentów zaproponowanych produktów do wszystkich artykułów z wykluczeniem poz.10 Część I 5. - dostawy środków odbywać się będą wg. zamówień składanych przez Zamawiającego do magazynu KWP przy ul. Wernyhory 5 i ul. Santockiej 36 od poniedziałku do piątku w godz. 8-14 6. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania zamówienia odpowiednio harmonogram realizacji zamówienia - umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy
  

Criterion

Kryteria D - termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria C- cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)