GuidZP400 |
66fab1b1-8697-4a86-85ba-995f891eb9a2
|
Biuletyn |
623782-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00030441500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa opatrunków i pieluchomajtek - II postepowanie
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/84/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
załącznik nr 2
|
Zakresie warunkow udzialu |
załącznik nr 2a
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3. Oświadczenia wymienione w punkcie 5.1 specyfikacji ( załącznik nr 2 i 2a do SIWZ).
4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
5. Próbki oferowanych wyrobów w ilościach określonych w załączniku nr 1a.
Wskazane jest, aby próbki złożono osobno w trwale zamkniętym opakowaniu oraz aby oferta nie została złożona w opakowaniu zawierającym próbki. Na opakowaniu zawierającym próbki należy umieścić dokładny opis jak w punkcie 10.13
specyfikacji + napis „próbki”. Wskazane jest również aby każda złożona próbka została opisana numerem części i pozycji zamówienia, której dotyczy. Zamawiający nie dokona zwrotu przetestowanych próbek. Próbki należy złożyć w terminie i miejscu wyznaczonym na składanie ofert. Próbki zostaną wykorzystane przy ocenie zgodności oferowanych wyrobów ze specyfikacją oraz przy ocenie ofert w kryterium „Jakość”. Próbki muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach, z etykietami spełniającymi wymogi ustawy o wyrobach medycznych. Dopuszcza się złożenie wymaganej ilości próbek w opakowaniu zbiorczym (poprzez wyciągnięcie pozostałego asortymentu z opakowania). Dopuszcza się również dołączenie do wymaganych próbek kserokopii etykiet spełniających wymogi ustawy o wyrobach medycznych (umieszczonych na oryginalnych opakowaniach)..6. Materiały potwierdzające wymagania jakościowe Zamawiającego:.1. Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacje techniczne, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta, dokumenty określające chłonność pieluchomajtek, – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których części i pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiony materiał dotyczy.
6. Karty techniczne wyrobu potwierdzające wymagania (dotyczy wszystkich produktów, dla których Zamawiający określił: gramaturę, klasę, nieprzemakalność, odporność na rozerwania, dane techniczne opasek gipsowych).
Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych kartach technicznych, których części i pozycji (wynikających z załącznika nr 1a do specyfikacji) przedstawiona karta dotyczy.
7. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy są dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy:
a) nastąpiło obniżenie ceny jednostkowej asortymentu,
b) sposobu konfekcjonowania
c) liczby opakowań
d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową i w cenie umownej.
e) zmiany stawki podatku VAT – związanej z przedmiotem umowy – w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach
niniejszej umowy zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
|
IV 4 4 data |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opasek gipsowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków pooparzeniowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mocowań do wkłuć.
|
| |