Zakup i dostawa urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyny górnej i dolnej z biofeedbackiem do SP ZOZ w Hajnówce

Publication date 2019-11-18
End date 2019-11-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623591-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Przedmiot zamówienia jest objęty programem polityki zdrowotnej pn. Programu Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo – Naczyniowego POLKARD na lata 2017-2020.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - specyfikacja urządzenia do rehabilitacji. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny:

Kod CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne
33158000-2 Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej
4. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Minimalny, wymagany okres rękojmi: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
6. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a także posiadać aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne.
8. Warunki realizacji zamówienia:
a) Urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyny górnej i dolnej z biofeedbackiem - dostawa sprzętu nastąpi do Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy.
b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i szkolenie personelu Zamawiającego, zakończone podpisaniem protokołu odbioru i wystawieniem faktury przez Wykonawcę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cbffd5c9-1625-4b46-abe6-88799855db1b
Biuletyn 623591-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 50582500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doc. Adama Dowgirda
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 684 26 79
Zamawiajacy fax 85 684 26 79
Zamawiajacy email spzoz@onet.eu
Adres strony url http://spzoz.hajnowka.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://spzoz.hajnowka.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce (Sekretariat) ul. Doc. Adama Dowgirda 9 17-200 Hajnówka
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyny górnej i dolnej z biofeedbackiem do SP ZOZ w Hajnówce
Numer referencyjny 2019/PN/S.REH/01
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2. Przedmiot zamówienia jest objęty programem polityki zdrowotnej pn. Programu Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo – Naczyniowego POLKARD na lata 2017-2020. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - specyfikacja urządzenia do rehabilitacji. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: Kod CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne 33158000-2 Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 4. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 5. Minimalny, wymagany okres rękojmi: 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 6. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a także posiadać aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne. 8. Warunki realizacji zamówienia: a) Urządzenia do wczesnej rehabilitacji neurologicznej kończyny górnej i dolnej z biofeedbackiem - dostawa sprzętu nastąpi do Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej SP ZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, uruchomienie i szkolenie personelu Zamawiającego, zakończone podpisaniem protokołu odbioru i wystawieniem faktury przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9, tel. 85 682 92 02, fax. 85684 26 79; e-mail: spzoz@hajnowka.pl 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Hajnówce jest Pan Dariusz Drywulski, kontakt: adres e-mail: iod@spzoz.hajnowka.pl, telefon 85 682 92 35; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „zakup i dostawę , znak sprawy 2019/PN/S.REH/01, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego: 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: foldery, katalogi, ulotki, zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających spełnieni przez zaoferowany przez danego Wykonawcę sprzęt medyczny, wszystkich bez wyjątku parametrów, których wymaga Zamawiający w treści SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ). Oraz na potwierdzenie że oferowana dostawa, odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający na zasadach art. 26 ust. 2 w związku z art. 24aa uPzp wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających w/w okoliczności, a mianowicie: - deklaracji zgodności CE - certyfikatu CE
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. Załącznik nr 2 – Zestawienie wymaganych parametrów Załącznik nr 4 – Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej. Załącznik nr 6 – Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z wyłączeniem przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych. 2. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy wraz z przedstawieniem zaistnienia okoliczności o których mowa w ust. 1.
IV 4 4 data 2019-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)