GuidZP400 |
8a00a6f9-ec60-436b-95ea-15679940d42e
|
Biuletyn |
621283-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
|
Regon |
32638000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Doświadczalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-290
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
081 7445061 w. 110
|
Zamawiajacy fax |
817 445 067
|
Zamawiajacy email |
ebronisz@ipan.lublin.pl
|
Adres strony url |
http://www.ipan.lublin.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ipan.lublin.pl/bip?id=1; http://www.ipan.lublin.pl/ zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ipan.lublin.pl/bip?id=1; http://www.ipan.lublin.pl/ zakładka "Zamówienia publiczne" - "Dostawy"
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopa, zestawów komputerowych, oprogramowania i akcesoriów komputerowych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
|
Numer referencyjny |
A-2401-62/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa, zestawów komputerowych, oprogramowania i akcesoriów komputerowych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę na rzecz Zamawiającego: Część 1: Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.; Część 2: Zestaw komputerowy (komputer przenośny z oprogramowaniem, monitorem i stacją dokującą) - 1 kpl.; Część 3: Zestaw komputerowy (specjalistyczny komputer stacjonarny ze specyficznym, wysoce specjalistycznym oprogramowaniem do analizy wyników NGS, monitory, zasilacz awaryjny, uchwyt do monitora) – 1 kpl.; Część 4: Zestaw do archiwizacji danych wraz z dyskami do archiwizowania metadanych (urządzenie archiwizujące wraz z czterema dyskami HDD) - 1 kpl.; Część 5: Dysk HDD – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1.-1.5. do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem 12 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu drugim, zastępuje się je dokumentem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W odniesieniu do dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym Zamawiający może uzyskać ten dokument samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, jeżeli pozwolą na to dane identyfikacyjne przekazane przez Wykonawcę w ofercie i załącznikach do oferty - w postaci wskazania określonego adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ;
2) Kosztorys ofertowy/Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.5 do SIWZ (odpowiedni dla danej Części zamówienia);
3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
4) Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami;
5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego;
6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zał. nr 1.1 -1.5 do SIWZ) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne;
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
2) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, przy czym zmiana nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia;
3) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy;
4) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;
Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia.
Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-11-26T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Laptop z oprogramowaniem – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. UWAGA!!! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa laptopa z oprogramowaniem biurowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.1. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw komputerowy (komputer przenośny z oprogramowaniem, monitorem i stacją dokującą) - 1 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. UWAGA!!! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu komputerowego składającego się z komputera przenośnego z oprogramowaniem biurowym, monitorem, stacją dokującą, zestawem bezprzewodowym klawiatura+mysz komputerowa - 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw komputerowy (specjalistyczny komputer stacjonarny ze specyficznym, wysoce specjalistycznym oprogramowaniem do analizy wyników NGS, monitory, zasilacz awaryjny, uchwyt do monitora) – 1 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. UWAGA!!! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu komputerowego składającego się z specjalistycznego komputera stacjonarnego ze specyficznym, wysoce specjalistycznym oprogramowaniem do analizy wyników NGS, monitorów, zasilacza awaryjnego, uchwytu do monitora) – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do archiwizacji danych wraz z dyskami do archiwizowania metadanych (urządzenie archiwizujące wraz z czterema dyskami HDD) - 1 kpl.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. UWAGA!!! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu do archiwizacji danych wraz z dyskami do archiwizowania metadanych (urządzenie archiwizujące wraz z czterema dyskami HDD) - 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dysk HDD – 4 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30234100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie maksymalnie: 21 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. UWAGA!!! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa dysków HDD – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1.5 do SIWZ
|
| |